Matti Ranin

-----------

ÄLLÖ ihminen

12

3447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä?

????

• ei osaa muuntautua

Aina samanlainen vaikka esittäisi mitä. Käyttää joka roolissa samaa äänenpainoa jne.

• blackmagictiger

ei ole ja on hyvä näyttelijä kuin mikä

• muija75

...se on vapaamuurari..

• nalle-puh2

AIVAN samaa mieltä oon, ei pysty enään kattoon kotikatuu ollenkaan sen äijän takia!poistuis koko sarjasta!

• olevansa
        nalle-puh2 kirjoitti:

AIVAN samaa mieltä oon, ei pysty enään kattoon kotikatuu ollenkaan sen äijän takia!poistuis koko sarjasta!

joku ihmeellinen ihminen, ällö vaikutus tulee.

pois!

• Menee sekin

sarja boikottiin jos tuo on totta...

• Tuntematon

Suomen kuuluisimpia näyttelijöitä näytteli mm. Komisaario Palmuissa ja Tuntemattomassa Sotilaassa.

• eri asia

Ranin on vaan tainnut tehdä uraansa enemmän lavalla. Ja se näkyy tv:ssä ylinäyttelemisenä.

• ihmettelijä numero 567

Onpa tosi mahtavaa kommentointi tällä sivulla. Kuka kertoisi miksi tätä sivua kannattaa lainkaan lukea?

• on..

Siis aivan kuvottavaa katsottavaa. Todella imeliä ja itserakkaita rooleja hänellä on aina ollut TV:ssä ja sellanen on varmaan itsekin oikeassa elämässä. Silkkihuivi kaulassa sherrya lipittävä vanhapukki. Muistan, että hän oli samanlainen jo takavuosien ihmeidentekijät-sarjassa ja puhumattakaan parhaat vuodet, jossa pyöritteli ainakin kahta naista ympärillään. Ja kaikissa rooleissaan aina hän näytellyt olevinaan niin älykästä, filosoferaavaa ja varakasta ukkoa. Haluaa tällä tavalla varmaan luoda itselleen jotain statusta.

• pohtija
        on.. kirjoitti:

Siis aivan kuvottavaa katsottavaa. Todella imeliä ja itserakkaita rooleja hänellä on aina ollut TV:ssä ja sellanen on varmaan itsekin oikeassa elämässä. Silkkihuivi kaulassa sherrya lipittävä vanhapukki. Muistan, että hän oli samanlainen jo takavuosien ihmeidentekijät-sarjassa ja puhumattakaan parhaat vuodet, jossa pyöritteli ainakin kahta naista ympärillään. Ja kaikissa rooleissaan aina hän näytellyt olevinaan niin älykästä, filosoferaavaa ja varakasta ukkoa. Haluaa tällä tavalla varmaan luoda itselleen jotain statusta.

Siis näyttelijä joka saa aina näyteltäväkseen esim. rosvon- tai juoponrooleja on varmaankin siviilielämässäänkin ihan varmasti roisto ja juoppo .. Ei pidä sotkea roolihenkilöä ja näyttelijää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109