Tervehrys parahimmat maalaasliittolaaset veljet ja eritoten siskot ! Muita ku maalaasliittolaas-keskustalaasia en tervehrikkään. Siitonki aikaa, ku oon teille viimeks präntänny. Moon ollu vuaren kestäväs pränttäyskiallos. Pualuetoimistosta oikehen tulivat ja sanoovat oikehen kovaa, notta sinet nyt vuatehen pränttää. Ei oo kuulemma parahimman pualueen etu, notta mä pränttään kaikista asioosta ja tiarotan pualueen sisääsiä asioota. Ottivat töpselin seinästä ja katkoovat kaikki lyijjykynäkki. Ei jääny pännän pännää katkaasematta.
No ny sitte mä pränttään!
Moon istunu ahkerahan kiikkustualis ja lukenu tuata klopaalin maailmankaikkeuren parahinta lehteä : Ilikkaa. Siinon sitte raikkahat präntit ja avarakatteenen lehti muutenki on . Sano. Ilikas, tuas lakeuren klopaalis meerias luki, notta seoli sitte hyvää aikaa se Ahoon Eskon hallitusaika. Tyhymä kansa ei kaupunkiis vaan sitä suurta onneasa ymmärtäny. Pitääs saara maa taas samahan mallihin, ku sillonki oli, luki oikehen pääkirjootukses Ilikas. Sillonki oli pikku onkelmia, muttaneoli sen erellisen hallituksen vikaa. Niin ja juuttahan remarit ja sak-laaset politrukit tuppas tualloonki sekaantumahan asioohin, niinku nyt resitentinvaalis kävi taaski ohraasesti niiren takia. Voi Matti ja Sauli parkaa yhristyneen pualueväjen suasikit. Mutta tämä kostetahan. Oikeestopualueet yhtyy ja nimehen otetahan ensimmäänen puukstaavi Keskustasta ja loput okoomuksesta.
Minen ollenkahan sitä ymmärrä notta tukkiivat alvariisa nua palakoolliset akiteeraamahan politiikas. Tekisivät vaan tyätä ja antaasivat meirän hualtoaseman nelivetooneuvostos ja sen työvaliokunnas laittaa asioota kuntohon. Niin siinonki sitte arvoosat pualueveljet ja eritoteen sisaret arvovaltaanen ja älykäs porukka laittamahan asioota kuntohon. Kokoonpanos ei ootapahtunu muutoksia. Oskari on erelleen puheejohtaja, ku silloon isoon raktori ja Oskari on nuarena miähenä Alakio-opistos viisastunu. Minä ja Matti nyäkyttelemmä ku Oskari selevittelöö asioota.Lopuuks ryypätähän kaffit. Ei oo riitaa tullu koskahan. Seon sitä parahinta maalaasliittolaas-keskustalaasta lähitemokratiaa. Kunnanvaltuustos ja kunnanhallitukses sitte vaan teköövät muarollisia päätöksiä, nottei kukaan pääse valittamahan.
No täs tuliki präntättyä oikehen ruurun täyreltä. Meenki tästä kiikkustualihin istumahan ja lukemahan Ilikkaa, tuata lakeuren ja klopaalin maailmankaikkeuren raikkahinta ja avarakatteesinta lehteä, jos on joka plaris totuus. Seon niin hyvä meeria, nottei muita tarvittaasikaan.
Ajankohtaasta Lakeurelta
Peräkammarin klasista katto...
3
161
Vastaukset
- kiikus
Tyhyjän höpöttäjä .En muuten lukenut edes puoleen väliin. Tunnistin typeryksen heti.
- pännäpiiriin...
Aina löytyy tilaa uurelle Vaasan Jaakkoollen.
Lukemisen helapottamiseks eherotan juttus jakamista lyhyempiin kappaleesiin. Sekin siellä pännäpiiris varmahan opetetahan. - huomaat
keskustan palstasta on vuoden aikana tullut tyly paikka.
Ei täällä enää pelkällä huumorilla pärjää - sossuja pitää kurittaa koko ajan kovalla kädellä muuten heittävät sonnat silmille heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311335Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1123043Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1252391Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812055Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143745- 53699