Olen

niinniin

onnellinen kun tämä yks idiootti on ymmärtäny vihdon ja viimein ETTEI KIINNOSTA! Nyt on rauha maas, jess!

10

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian varhain

...............'=

• puolestani

olen onnellinen, kun tajusin, että häntä ei kiinnosta. Nyt voin hänet unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Kauan siinä kyllä meni, mutta nyt kohti uusia haasteita!

• olenkin

iloinen puolestasi :)

• että hän

lopulta tajusi,et millainen IDIOOTIKKA sinä olet.Koska kunnon ihminen ei tollasia viestitä perään.Täysin kypsymättömät kyllä.On sulla vielä oppimista.No aikaahan sulla varmaan on.Ettei vaan oliskin kolahtanu omaan tuntoosi,kun lähti....

• niinniin

iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.

• -T-
        niinniin kirjoitti:

iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.

Niin tai hän ajattelee ettet ole sen arvoinen enää. Mieti mitä auot, vaikket uskallakaan edes nimimerkkiäs raapustaa.

• &&&&&...

on ihan selvästi ikävä.Voi ressukkaa.

• on taas

pakko jättä toinen rauhaan koska rakastan häntä niin paljon etten enään halua satuttaa teoillani ja sanoillani vaikka minua hän petti toisen miehen kanssa.itkua ei meinaa voida hallita koska on niin kova ikävä mutta en voi tehdä mitään:( toivon vaan että joskus palattaisin yhteen ja toivon hänelle hyvää elämässään.

• &&&&&...

On parempi olla hiljaa ja
      näyttää tyhmältä,
      kuin puhumalla näyttää,että todella
      on tyhmä.
      -Fredenholm--

• kumma,

etä paskanhaju kantautuu vain yhdestä suunnasta. Olit mun tähänastisen elämäni isoin pettymys ja se on paljon se. Oikeasti tuomitsemisemiseen tarvitaan iso määrä erheitä ja sinä saavutit ne. Onnea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe