onnellinen kun tämä yks idiootti on ymmärtäny vihdon ja viimein ETTEI KIINNOSTA! Nyt on rauha maas, jess!
Olen
10
1259
Vastaukset
- liian varhain
...............'=
- puolestani
olen onnellinen, kun tajusin, että häntä ei kiinnosta. Nyt voin hänet unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Kauan siinä kyllä meni, mutta nyt kohti uusia haasteita!
- olenkin
iloinen puolestasi :)
- että hän
lopulta tajusi,et millainen IDIOOTIKKA sinä olet.Koska kunnon ihminen ei tollasia viestitä perään.Täysin kypsymättömät kyllä.On sulla vielä oppimista.No aikaahan sulla varmaan on.Ettei vaan oliskin kolahtanu omaan tuntoosi,kun lähti....
- niinniin
iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.
- -T-
niinniin kirjoitti:
iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.
Niin tai hän ajattelee ettet ole sen arvoinen enää. Mieti mitä auot, vaikket uskallakaan edes nimimerkkiäs raapustaa.
- &&&&&...
on ihan selvästi ikävä.Voi ressukkaa.
- on taas
pakko jättä toinen rauhaan koska rakastan häntä niin paljon etten enään halua satuttaa teoillani ja sanoillani vaikka minua hän petti toisen miehen kanssa.itkua ei meinaa voida hallita koska on niin kova ikävä mutta en voi tehdä mitään:( toivon vaan että joskus palattaisin yhteen ja toivon hänelle hyvää elämässään.
- &&&&&...
On parempi olla hiljaa ja
näyttää tyhmältä,
kuin puhumalla näyttää,että todella
on tyhmä.
-Fredenholm-- - kumma,
etä paskanhaju kantautuu vain yhdestä suunnasta. Olit mun tähänastisen elämäni isoin pettymys ja se on paljon se. Oikeasti tuomitsemisemiseen tarvitaan iso määrä erheitä ja sinä saavutit ne. Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798