Olen

niinniin

onnellinen kun tämä yks idiootti on ymmärtäny vihdon ja viimein ETTEI KIINNOSTA! Nyt on rauha maas, jess!

10

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian varhain

...............'=

• puolestani

olen onnellinen, kun tajusin, että häntä ei kiinnosta. Nyt voin hänet unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Kauan siinä kyllä meni, mutta nyt kohti uusia haasteita!

• olenkin

iloinen puolestasi :)

• että hän

lopulta tajusi,et millainen IDIOOTIKKA sinä olet.Koska kunnon ihminen ei tollasia viestitä perään.Täysin kypsymättömät kyllä.On sulla vielä oppimista.No aikaahan sulla varmaan on.Ettei vaan oliskin kolahtanu omaan tuntoosi,kun lähti....

• niinniin

iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.

• -T-
        niinniin kirjoitti:

iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.

Niin tai hän ajattelee ettet ole sen arvoinen enää. Mieti mitä auot, vaikket uskallakaan edes nimimerkkiäs raapustaa.

• &&&&&...

on ihan selvästi ikävä.Voi ressukkaa.

• on taas

pakko jättä toinen rauhaan koska rakastan häntä niin paljon etten enään halua satuttaa teoillani ja sanoillani vaikka minua hän petti toisen miehen kanssa.itkua ei meinaa voida hallita koska on niin kova ikävä mutta en voi tehdä mitään:( toivon vaan että joskus palattaisin yhteen ja toivon hänelle hyvää elämässään.

• &&&&&...

On parempi olla hiljaa ja
      näyttää tyhmältä,
      kuin puhumalla näyttää,että todella
      on tyhmä.
      -Fredenholm--

• kumma,

etä paskanhaju kantautuu vain yhdestä suunnasta. Olit mun tähänastisen elämäni isoin pettymys ja se on paljon se. Oikeasti tuomitsemisemiseen tarvitaan iso määrä erheitä ja sinä saavutit ne. Onnea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7130
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4266
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1691
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1406
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1384
    Aihe