Olen

niinniin

onnellinen kun tämä yks idiootti on ymmärtäny vihdon ja viimein ETTEI KIINNOSTA! Nyt on rauha maas, jess!

10

1216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian varhain

      ...............'=

    • puolestani

      olen onnellinen, kun tajusin, että häntä ei kiinnosta. Nyt voin hänet unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Kauan siinä kyllä meni, mutta nyt kohti uusia haasteita!

    • olenkin

      iloinen puolestasi :)

    • että hän

      lopulta tajusi,et millainen IDIOOTIKKA sinä olet.Koska kunnon ihminen ei tollasia viestitä perään.Täysin kypsymättömät kyllä.On sulla vielä oppimista.No aikaahan sulla varmaan on.Ettei vaan oliskin kolahtanu omaan tuntoosi,kun lähti....

      • niinniin

        iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.


      • -T-
        niinniin kirjoitti:

        iloinen! Kyllä se on hän kenellä tais nyt kolahtaa omaan tuntoon. Vihdon ja viimein. Sen tietää siitä että ymmärsi jo jättää mut rauhaan ja ruveta miettimään että mis meni vikaan. No, toivottavasti kolahti sen verran että oppii jotain. Mut joo, kukapa tässä täydellinen olis, ei kukaan. Mut kenenkään ei tarvi ihan mitä tahansa sietää, sillon vähän kolautetaan. Piste.

        Niin tai hän ajattelee ettet ole sen arvoinen enää. Mieti mitä auot, vaikket uskallakaan edes nimimerkkiäs raapustaa.


    • &&&&&...

      on ihan selvästi ikävä.Voi ressukkaa.

    • on taas

      pakko jättä toinen rauhaan koska rakastan häntä niin paljon etten enään halua satuttaa teoillani ja sanoillani vaikka minua hän petti toisen miehen kanssa.itkua ei meinaa voida hallita koska on niin kova ikävä mutta en voi tehdä mitään:( toivon vaan että joskus palattaisin yhteen ja toivon hänelle hyvää elämässään.

    • &&&&&...

      On parempi olla hiljaa ja
      näyttää tyhmältä,
      kuin puhumalla näyttää,että todella
      on tyhmä.
      -Fredenholm--

    • kumma,

      etä paskanhaju kantautuu vain yhdestä suunnasta. Olit mun tähänastisen elämäni isoin pettymys ja se on paljon se. Oikeasti tuomitsemisemiseen tarvitaan iso määrä erheitä ja sinä saavutit ne. Onnea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe