GALLUP maahanmuuttopolitiikasta

Haluaisin kysyä mitä mieltä SKP:n kannattajat ovat Suomen maahanmuuttopolitiikasta? Pitäisikö suomeen ottaa nykyistä enemmän maahanmuuttajia?

Oikeudenmukaisena ja suvaitsevaisena henkilönä olen aina kannattanut monikulttuurista yhteiskuntaa, ja uskon siihen että monet SKP:n kannattajat ovat minun kanssani samoilla linjoilla tämän asian suhteen.

Rasismi ja syrjintä eivät kuulu oikeaan kommunismiin, sillä kommunismissa kaikki ihmiset ovat tasavertaisia ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta. Rasismi ja ulkomaalaisviha onkin yleensä varsin suosittua oikeistolaisten keskuudessa, jotka ylistävät tätä fasistien "Suomi suomalaisille" iskulausetta.

Viime aikoina eräs oikeistolaisfasisti on kirjoitellut tänne palstalle ja väitellyt minun kanssani suomen maahanmuuttopolitiikasta, kaiken huipuksi hän väittää vahvasti sellaista ettei minun mielipiteeni muka saisi suosiota SKP:n kannattajien keskuudessa. Lisäksi tämä oikeistolaisrasisti on vahvasti sitä mieltä että kaikkien ihmisten pitäisi asua omassa maassa, johon ovat syntyneet, etteivät uskonnot ja rodut vaan pääsisi "sotkeutumaan" keskenään. Kyseinen henkilö ylistää myös suuresti tätä "Suomi suomalaisille" iskulausetta, joka onkin tyypillistä kaikille fasisteille.

Tuntuu vaikealta uskoa että oikeudenmukaiset SKP:n kannattajat asettuisivat tässä maahanmuuttoasiassa oikeistolaisten rasistien puolelle. Tämän vuoksi haluaisinkin kysyä teidän omia mielipiteitänne Suomen maahanmuuttopolitiikasta ja monikulttuurisuudesta?

23

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai

Mikä on fasismia? Onko se jonkun ryhmän ajatuksissa? Onko sillä olemassaolon oikeus, jos tätä löytyy jostakin?

• Suhtautuu rasistisesti eri vähemmistöjä kohtaan, kuten monilla rasisteilla on aina tapana. Minun mielestäni tämä iskulause "Suomi suomalaisille" on juuri tätä fasismia, jossa ei hyväksytä kaikkia ihmisiä tasavertaisina yksilöinä. Jostain syystä kyseinen iskulause onkin suosiossa skinien ja muiden fasistien keskuudessa.

• Vom of Finland
        DarkFear kirjoitti:

Suhtautuu rasistisesti eri vähemmistöjä kohtaan, kuten monilla rasisteilla on aina tapana. Minun mielestäni tämä iskulause "Suomi suomalaisille" on juuri tätä fasismia, jossa ei hyväksytä kaikkia ihmisiä tasavertaisina yksilöinä. Jostain syystä kyseinen iskulause onkin suosiossa skinien ja muiden fasistien keskuudessa.

Eikö tuo ole rasismia? Onko rasismi ja fasismi käsitteellisesti sama asia?

• ei kai

Miksi kommentoida? Maanpuolustus ei ole minun alaa. Siihen on koulutetun henkilöt.

• bonaqua

ensinnäkin sinua oikeudenmukaisettomampaa ja suvaitsemattomampaa ihmistä saa hakea..olethan täällä inhoasi moneen kertaan jo ylistäny.
      joten vähän hassua että meuhkaat rasismista ja ylipäätänsä mistään mitään..

mutta mutta tuohon kysymykseen niin suomen maahanmuuttopolitiikka on mielstäni ihan hyvä näin..toki pikku hiomisia saisi olla. pakolaispolitiikka on käsittämättömän hölmöä suomessa.
      monikulttuurisuus on hyvästä mutta juuria kaikista kulttuureista on hyvä silti pitää yllä.

" SKP:n kannattajat asettuisivat tässä maahanmuuttoasiassa oikeistolaisten rasistien puolelle"
      ehkä komukat pelkää että mustamies vie työt..ja sinuna en laimaisi ketään rasistiksi aloittamatta itsestäsi..toveri

• vaan, että

voipi tulla mellakoita ja muita pamauksia.

• Pohjanmaan eläjä

Kaikki Suomen kommunistit vaikkapa Inkerinmaan eläjiin.

• arvokkaita niin...

niitä ei pidä liikaa sekoittaa.

Monikulttuurisuus tuo lopulta monokulttuurisuuden.

Jos haluaa tuhota erilaiset kulttuurit, joiden erilaisuus on mielestäni kyllä suuri rikkaus, niin silloin pitää suosia monikulttuurisuutta.

• watcher77

Juuri näin. Puhutaan että monikulttuurisuus on rikkaus. Niin onkin, mutta jos kaikki kulttuurit sekoitetaan ei ole enää eri kulttuureja.

• samaa mieltä.

• Kommunisti isolla K:lla

Suomeen ei tarvita muukalaisia. Suomen työttömät jäävät työttömiksi näiden onnenonkijoiden takia. Jos jotakin porukkaa yrittävät lahtarit tuoda Suomeen viemään viimeisetkin työpaikat tavalliselta ihmiseltä. On se iso perkele, kun valkoihoisena ei saa enää työtä vaan pitää osata englantia.

• asiaa...

se tiesi mitä piti tehdä.

• watcher77

"Oikeudenmukaisena ja suvaitsevaisena henkilönä olen aina kannattanut monikulttuurista yhteiskuntaa"

Voisitko viimeinkin kertoa mitä hyötyä on siitä että eri kulttuurit sekoitetaan keskenään?

"kaikki ihmiset ovat tasavertaisia ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta."

Mutta hyvin toimeentulevat ihmiset eivät ole mielestäsi samanarvoisia kuin muut.

"Viime aikoina eräs oikeistolaisfasisti on kirjoitellut tänne palstalle ja väitellyt minun kanssani suomen maahanmuuttopolitiikasta, kaiken huipuksi hän väittää vahvasti sellaista ettei minun mielipiteeni muka saisi suosiota SKP:n kannattajien keskuudessa. Lisäksi tämä oikeistolaisrasisti on vahvasti sitä mieltä että kaikkien ihmisten pitäisi asua omassa maassa, johon ovat syntyneet, etteivät uskonnot ja rodut vaan pääsisi "sotkeutumaan" keskenään."

Jos nyt tarkoitat tuolla oikeistolaisfasistilla minua, niin suosittelisin sinua lukemaan kirjoitukseni uudestaan oikein ajatuksella.

Minä en ole siirtolaisuuden kieltämisen kannalla, mutta kyllä ne kulttuurit on hyvä pitää vähän erillään, ja säilyttää kansallinen identiteetti.

"Kyseinen henkilö ylistää myös suuresti tätä "Suomi suomalaisille" iskulausetta, joka onkin tyypillistä kaikille fasisteille."

Missä kohtaa minä olen YLISTÄNYT SUURESTI "Suomi suomalaisille"- iskulausetta?

Älä vääristele asioita, kommari.

Kommunistinen työväenliike on aina vastustanut suomalaisten työläisten työn halpamyyntiä, jota te lahtarit kutsutte nyt globalisaatioksi. Mies kaivaa ojaa kuin kommunisti, kunhan on työmies - ymmärrätkö?

• Minun ja muiden suvaitsevaisten ihmisten mielestä siitä ei ole mitään haittaa, vaikka eri kulttuurit sekoitettaisiin keskenään. Me suvaitsevaiset ja oikeudenmukaiset ihmiset pystymme hyväksymään paremmin erilaisuuden ja sen että ihmiset ovat saman arvoisia ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta.

Ne ihmiset jotka menestyvät elämässään liian hyvin, niin he ovat taloudellisesti muiden kansalaisten yläpuolella. Joten tämän vuoksi ei voi puhua mistään tasavertaisuudesta.

Tarkoitan juuri sinua tuolla oikeistolaisfasistilla, olen kyllä lukenut sinun kirjoituksia ja saanut mielipiteesi riittävän hyvin selville.

Miten perustelet sen että, ensin kannatat kulttuurien erillään pitämistä ja kansallisen identteetin säilyttämistä, mutta samalla muka väität sellaista ettet ole siirtolaisuuden kieltämisen kannalla?

Olen vaan saanut puheistasi sellaisen käsityksen että kannatat suuresti tätä äärioikeistolaisten iskulausetta "Suomi suomalaisille" lisäksi olet vaatinut sellaista että maahanmuuttajat pitäisi karkoittaa pois suomesta.

• watcher77
        DarkFear kirjoitti:

Minun ja muiden suvaitsevaisten ihmisten mielestä siitä ei ole mitään haittaa, vaikka eri kulttuurit sekoitettaisiin keskenään. Me suvaitsevaiset ja oikeudenmukaiset ihmiset pystymme hyväksymään paremmin erilaisuuden ja sen että ihmiset ovat saman arvoisia ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta.

Ne ihmiset jotka menestyvät elämässään liian hyvin, niin he ovat taloudellisesti muiden kansalaisten yläpuolella. Joten tämän vuoksi ei voi puhua mistään tasavertaisuudesta.

Tarkoitan juuri sinua tuolla oikeistolaisfasistilla, olen kyllä lukenut sinun kirjoituksia ja saanut mielipiteesi riittävän hyvin selville.

Miten perustelet sen että, ensin kannatat kulttuurien erillään pitämistä ja kansallisen identteetin säilyttämistä, mutta samalla muka väität sellaista ettet ole siirtolaisuuden kieltämisen kannalla?

Olen vaan saanut puheistasi sellaisen käsityksen että kannatat suuresti tätä äärioikeistolaisten iskulausetta "Suomi suomalaisille" lisäksi olet vaatinut sellaista että maahanmuuttajat pitäisi karkoittaa pois suomesta.

"Minun ja muiden suvaitsevaisten ihmisten mielestä siitä ei ole mitään haittaa, vaikka eri kulttuurit sekoitettaisiin keskenään. Me suvaitsevaiset ja oikeudenmukaiset ihmiset pystymme hyväksymään paremmin erilaisuuden ja sen että ihmiset ovat saman arvoisia ihonväristä, uskonnosta ja kansalaisuudesta riippumatta."

Minä en ole väittänyt etteivätkö ihmiset olisi samanarvoisia, taas siis vääristelet.
        Tai jos olen väittänyt niin pistä ihmeessä linkki.

Sanoisit nyt viimeinkin mitä hyötyä on kulttuurien sekoittamisesta?

"Tarkoitan juuri sinua tuolla oikeistolaisfasistilla, olen kyllä lukenut sinun kirjoituksia ja saanut mielipiteesi riittävän hyvin selville."

Mitä fasistin piirteitä löydät minusta?

"Miten perustelet sen että, ensin kannatat kulttuurien erillään pitämistä ja kansallisen identteetin säilyttämistä, mutta samalla muka väität sellaista ettet ole siirtolaisuuden kieltämisen kannalla?"

Minä en lisäisi maahanmuuttajien määrää ainakaan entisestään. Vastaisuudessa niitä pitäisi ottaa vähemmän. En halua Suomesta eri kansojen ja kulttuurien sulatusuunia.

"Olen vaan saanut puheistasi sellaisen käsityksen että kannatat suuresti tätä äärioikeistolaisten iskulausetta "Suomi suomalaisille""

Kopioi se lauseeni, jonka perusteella olet saanut tuollaista päähäsi.

"lisäksi olet vaatinut sellaista että maahanmuuttajat pitäisi karkoittaa pois suomesta."

En ole väittänyt. Anna linkki keskusteluun ja lainaa myös lause, jossa olen muka näin sanonut.

• Pete66

Venäläiset suhtautuvat joskus karsaasti mustiin - ei se Neuvostoliitto ollut rasismista vapaa. Itä-Euroopan alueella kielivähemmistöjen asemaa ei aina tunnustettu. Kuubassa kait yhteispeli on pelannut eri rotujen kesken.

Itse näkisin asian niin, että maamme suurin ongelma on liikakansoitus. Me tarvitsemme mahdollisesti vain lattiatason käsityöosaajia ja hoitohenkilökuntaa, joita tulee houkutella Baltiasta ja Puolasta. Jos se ei riitä niin sitten Ukrainasta ja Venäjältä.

Tämän avulla voidaan palkkakustannuksia painaa alas ja nostaa työttömyyskorvauksia.

• sisu

MITÄ pahaa on kanssasi väitelleen miehen aatteissa jos se koskee meidän syntymämaata.. minun mielestä oikeistolainen ja niin sanotusti pikkuisen fasistinen ajattelutapa on paljon parempi kuin sosialistinen ja kommunistinen. olettehan jo nähneet mitä tapahtuu kun eri kansat sekoittuu.. siitä ei seuraa muuta kuin riitaa, yhteenottoja,mellakoita ,yms. ja suomi suomalaisille..Hyvänen aika niinhän se pitää ollakkin.Fasismi on kansallisaate joka tarkoittaa oman kansan ja valtion ihannoimista ja parempana pitämistä.. halooo.. mitä pahaa siinä on.Olen sitä mieltä että sosialismi ja kaikki hyyssääminen on kaiken pahan alku.Itse voin kertoa että teen työtä todella paljon ja en ole mikään rikas mutta siitä huolimatta en ikinä alistu ajattelemaan niinkuin sosialistit.SUOMI ei nouse jos tämä hyyssääminen jatkuu ja maahanmuutto ei lopu. Luuletteko te tosiaan että islamin uskoisista somaleista todella tulee kunnon työ miehiä.TÄTÄ MAATA EI OLE RAKENTANEET ULKOLAISET VAAN SUOMEN OMA KANSA.

• toveri

Olemme liian pieni maa ottamaan vastaan maahanmuuttajia!!

Muuttoliike pitää olla hallitua ja integroitua yhteiskuntaan "maassa maan tavalle periaatteella""

• Minä taas olen aina vihannut rasismia, äärioikeistolaisia ja kaikkea siihen liittyvää yli kaiken. Eikä minulta tule ainakaan löytymään ikinä minkäänlaisia sympatioita näitä suomalaisia fasisteja kohtaan, jotka ylistävät täällä tätä typerää "suomi suomalaisille" periaatettaan.

Sosialismi ei perustu mihinkään niin sanottuun "hyysäämiseen" kuten oikeistolaiset aina luulevat. Kommunismissa kaikki osallistuvat yhteiskunnan rakentamiseen tasavertaisesti.

Suomalaiset saavat kyllä syyttää osittain myös itseään tästä maahanmuuttajien työttömyydestä, sillä olen varma siitä että kovinkaan moni työnantaja ei ole valmis palkkaamaan töihin ulkomaalaista työntekijää, varsinkin jos hakijoista löytyy myös suomalaisia. Täytyy muistaa myös se että osa maahanmuuttajista tekee jo nyt sellaisia hanttihommia, jotka eivät ole kelvanneet suomalaisille huonon palkan tai lyhyen työsuhteen takia. Monet suomalaiset eivät vaivaudu ottamaan vastaan pätkätöitä, tai jotain huonopalkkaista duuunia, koska sosiaalitoimistosta saa vähintään saman summan kuukaudessa kun vaivautuu vaan pistämään nimen alle johonkin paperiin.

• Kalle
        DarkFear kirjoitti:

Minä taas olen aina vihannut rasismia, äärioikeistolaisia ja kaikkea siihen liittyvää yli kaiken. Eikä minulta tule ainakaan löytymään ikinä minkäänlaisia sympatioita näitä suomalaisia fasisteja kohtaan, jotka ylistävät täällä tätä typerää "suomi suomalaisille" periaatettaan.

Sosialismi ei perustu mihinkään niin sanottuun "hyysäämiseen" kuten oikeistolaiset aina luulevat. Kommunismissa kaikki osallistuvat yhteiskunnan rakentamiseen tasavertaisesti.

Suomalaiset saavat kyllä syyttää osittain myös itseään tästä maahanmuuttajien työttömyydestä, sillä olen varma siitä että kovinkaan moni työnantaja ei ole valmis palkkaamaan töihin ulkomaalaista työntekijää, varsinkin jos hakijoista löytyy myös suomalaisia. Täytyy muistaa myös se että osa maahanmuuttajista tekee jo nyt sellaisia hanttihommia, jotka eivät ole kelvanneet suomalaisille huonon palkan tai lyhyen työsuhteen takia. Monet suomalaiset eivät vaivaudu ottamaan vastaan pätkätöitä, tai jotain huonopalkkaista duuunia, koska sosiaalitoimistosta saa vähintään saman summan kuukaudessa kun vaivautuu vaan pistämään nimen alle johonkin paperiin.

Vastaisitko Darkki hyvä nyt
        1) Mikä on olennainen ero sinun ja verenhimoisen skinin välillä?
        2)Miten sinut voi luokitella suvaitsevaiseksi?

Koko kysymyksen asettelu:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000014096408

/Kalle, joka monen muun mukana odottaa suurella mielenkiinnolla Darkin vastuksia

DarkFear kirjoitti:

Minä taas olen aina vihannut rasismia, äärioikeistolaisia ja kaikkea siihen liittyvää yli kaiken. Eikä minulta tule ainakaan löytymään ikinä minkäänlaisia sympatioita näitä suomalaisia fasisteja kohtaan, jotka ylistävät täällä tätä typerää "suomi suomalaisille" periaatettaan.

Äärioikeisto vyöryttää tätä yhteiskuntaaa ja yrittää tehdä metallista saatanallaisia säkeitä, joiden varjolla he hyökkäävät voimalla työläisten yhteiskuntaa vastaan. Tällä äärioikeiston apulaisina on selvästi tälle palstallekin solutettu nimimerkki vom, joka on koko työikänsä elänyt kuin herra - lentokapteeni. Nyt tuo peräruiskemies yrittää soluttautua oikeiden työläisten piireihin samalla nauttien elämästään OMAkotitalossaan!!!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe