Mitä tehdä taivaassa??

Yksilö

Voin esimerkiksi kasvattaa hiukseni juuri niin pitkiksi kuin haluan. Tai soittaa kitaraani ah juuri niin lujaa kuin haluan. Muita ehdotuksia kaivataan (ettei aika kävisi pitkäksi).

19

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimeni on elämänikirjassa!

Paljon tekemistä on, kun pääsen taivaaseen ensiksi alan tutkimaan maailmoja varmasti menee hemmetin kauan aikaan. Välillä pitää mennä katsoo Jumalaani jolla ei ole alkua ja loppua, on siinäkin sitten ihmettelemistä. Taivaassa ei lisäänytä kun ollaan niinkuin enkelit.

• Rausku

"Taivaassa ei lisäänytä kun ollaan niinkuin enkelit."

Eli vapaata seksiä vailla pelkoa raskaaksi tulosta. Siistiä.

Taivaassa saa myös kulkea alasti kaasunaamari päässä ja kiroilla. Sen vuoksi kannattaa elää.

• Lyydiat

En ole koskaan pohtinut minkälaista taivaassa todella olisi. Olen pienestä pitäen uskonut hyvään paikkaan, jossa on rakkautta. Siellä näkee jo pois menneet omaiset ja tulevat jälkeläiset.

Teille tämä on varmaan vitsi, mutta minulle on aivan outoa pohtia asiaa. En ole koskaan kyseenalaistanut asiaa.

• Perskannikka
        Lyydiat kirjoitti:

En ole koskaan pohtinut minkälaista taivaassa todella olisi. Olen pienestä pitäen uskonut hyvään paikkaan, jossa on rakkautta. Siellä näkee jo pois menneet omaiset ja tulevat jälkeläiset.

Teille tämä on varmaan vitsi, mutta minulle on aivan outoa pohtia asiaa. En ole koskaan kyseenalaistanut asiaa.

ja mitään taivasta ei ole ! paitsi tietysti täällä up to you !

• Elli
        Lyydiat kirjoitti:

tutustuessani paremmin uskovaisten ajatuksiin, että monet eivät tosiaan kyseenalaista esimerkiksi Jumalan olemassaoloa, Jeesuksen asemaa, kuolemanjälkeistä elämää tai raamattua Jumalan sanana.

Taisin hiljattain kirjoittaa sinulle yhteen viestiin aaargh. Unohda se. Kiitos.

• Lyydiat
        Elli kirjoitti:

tutustuessani paremmin uskovaisten ajatuksiin, että monet eivät tosiaan kyseenalaista esimerkiksi Jumalan olemassaoloa, Jeesuksen asemaa, kuolemanjälkeistä elämää tai raamattua Jumalan sanana.

Taisin hiljattain kirjoittaa sinulle yhteen viestiin aaargh. Unohda se. Kiitos.

Jumala, pyhähenki ja Jeesus sekä hänen teot ovat meille ihan todellisia. Sama, jos ajattelisit omia vanhempiasikin, et voi kyseenalaistaa heidän olemassaoloaan. Eroa tietysti on valtavasti oikeissa vanhemmissa.

Usein puhutaan ihan ohi mennen, että maailman meno on ihan jumalatonta. Kyllä sillä on tarkoituksensa. Tuntuu, että ihmiset ovat unohtaneet juurensa ja uskonsa. Minäkin tulin tälle palstalle uteliaisuudesta. Ihmettelin miten uskonnottomat voivat elää täysipainoista elämää luovuttuaan Jumalasta.

En minä ole uskostani luopunut, mutta olen saanut "nenilleni" ja huomannut, että omissa asenteissani oli varmaankin ylimielisyyttä.

Haluaisin keskustella näistä asioista ystävieni kanssa, mutta jos kyseenalaistan vaikkapa vapaan tahdon Jumalan lahjana ihmisille, niin luulen saavani vastaani hiljaisuuden.

• Nasse
        Lyydiat kirjoitti:

Jumala, pyhähenki ja Jeesus sekä hänen teot ovat meille ihan todellisia. Sama, jos ajattelisit omia vanhempiasikin, et voi kyseenalaistaa heidän olemassaoloaan. Eroa tietysti on valtavasti oikeissa vanhemmissa.

Usein puhutaan ihan ohi mennen, että maailman meno on ihan jumalatonta. Kyllä sillä on tarkoituksensa. Tuntuu, että ihmiset ovat unohtaneet juurensa ja uskonsa. Minäkin tulin tälle palstalle uteliaisuudesta. Ihmettelin miten uskonnottomat voivat elää täysipainoista elämää luovuttuaan Jumalasta.

En minä ole uskostani luopunut, mutta olen saanut "nenilleni" ja huomannut, että omissa asenteissani oli varmaankin ylimielisyyttä.

Haluaisin keskustella näistä asioista ystävieni kanssa, mutta jos kyseenalaistan vaikkapa vapaan tahdon Jumalan lahjana ihmisille, niin luulen saavani vastaani hiljaisuuden.

"Jumala, pyhähenki ja Jeesus sekä hänen teot ovat meille ihan todellisia. Sama, jos ajattelisit omia vanhempiasikin, et voi kyseenalaistaa heidän olemassaoloaan"

Yllättävän moni on kuitenkin parantunut uskon harhoistaan ja löytänyt toisenlaisen todellisuuden.

• henkiolentona

Ei taida fleda kasvaa haamuilla ja tuskin se zebakaan haamun näpeissä pysyy. Elämä on ihmisen parasta aikaa ja kannattais kelata näitä juttuja vasta taivaassa. Siellä on nimittäin ikuisuus aikaa keksiä itselleen tekemistä.

• Yksilö

mun kaveri siellä taivaassa. Taitaisit olla aika tylsä kaveri viettää ikuisuus siellä kanssasi. Et taitaisi lähteä mukaan kun mennään katsomaan paikallista huulihappuvirtuoosia!!

• D.S.O.M.

kävis tosi pitkäksi. Vaikka käyttäsit ikuisuuden tehdessäsi asioita joita olet aina halunnut tehdä ja toisen samanlaisen tehdessäsi asioita joita et halunnut tehdä. Vaikka keskustelisit jokaisen sielun kanssa miljoona vuotta ja olisit keskustelematta toisen miljoonan vuoden ajan niin silti olis aina yhtä paljon aikaa jäljellä. Vaikka tylsistyneisyys kävisi mielen päälle niin ei olisi mitään helpotusta olotilaan. tylsää, tylsää ja tylsää ikuisuus ikuisuuden jälkeenkin. Et voisi edes tuhota itseäsi koska "sielu on katoamaton, ikuinen jne..."

Itse varmaankin sekoisin jo ensimmäisen viidensadan vuoden aikana.

• Yksilö

Tälläisen vertauksen ikuisuudesta- Kuvittele kärpänen ja maapallon kokoinen rautapallo,joka kerta kun kärpänen koskettaa palloa se poistaa pallon pinnasta materiaa. Vähän, mutta kuitenkin. Kun rautapallo on kulunut eroosion vuoksi olemattomiin, ikuisuus ei ole edes alkanut. Siis no huh huh.

• opetuslapsi minäkin

Taivaassa on varmaan maailman suurin pyhäkoulu. Voin tunnustaa, että yhtenkään kapakkaan en ole porttikieltoa saanut. Elämäni ainoa porttikielto tuli 7-vuotiaana pyhäkouluun. Olin kuulema liian villi. Oli katkera paikka tuolloin 7-vuotiaalle. Jos taivaaseen pääsisin, menisin villitsemään jengiä pyhäkouluun. Se on homma, jonka jo pienenä opin.
      PS. Ei oo pelkoa, että meen taivaaseen... mä pääsen grilliin!

• monitaitaja

Niin, tällainen tarina löytyi kyseisestä aiheesta: Viiskymppinen kaveri kuoli ja pääsi kuin pääsikin taivaaseen. Pyhä Pietari näytti paikkoja ja kertoi että täällä voi tehdä ihan mitä itseä huvittaa ja juuri niin paljon kun huvittaa. No, tämä kaverimme oli ollut kiireinen bisnesmies eikä ollut oikein ehtinyt harrastaa pahemmin mitään viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen ja taidotkin olivat pahasti ruosteessa. "Kokeilepa", sanoi Pietari. Tanssilattialta löytyi Marilyn Monroe ja hänen kanssaan hemmomme heitti villiä twistiä niin kauan kun jaksoi. Seuraavaksi siirryttiin filosofianurkkaukseen ja ystävämme käytti päiväkausia puhuen Martin Luther Kingin kanssa 60-luvun ajanhengestä. Sitten mieleen tuli että nuorena jolppina tuli soiteltua vähän kitaraakin - ei kun musiikkitaivaaseen ja jamit pystyyn Jimi Hendrixin ja John Lennonin kanssa. Kun alkoi kyllästyttää, teki mieli vähän urheilla. Golfia ystävämme oli vähäsen ehtinyt kokeilemaan ja ajatteli että jos näin hyvin menee niin pitäisi päästä kokeilemaan jotakuta huippupeluria vastaan. Pietari sanoi että eiköhän sieltä ykköstiiltä joku pelihaluinen kaveri löydy. Kun ykköstii läheni ystävämme kysyi Pietarilta: "Tuo kaverihan näyttää ihan Tiger Woodsilta - ei kai hän ole kuollut?" Johon Pietari vastasi: "Ei, se on Jumala, mutta hän luulee olevansa Tiger Wooods."

• olisi olemassa

ja minä pääsisin sinne siellä järjestettäisiin varmaan hellareiden, jehovan todistajien jne. metsästy iltamia. Olis tosi nastaa ampua hihhuleita haulikolla. Eikäse olis edes tavallinen haulikko vaan jokin taivaallinen pyhä tuikutin.

• tekemistä riittää

Kun mä olin snadi niin mutsi sano ukonilmalla, että Jumala ajaa kottikärryillä kiviä, kun jyrisee. ''Mitä se nyt tekee!'' kysyin, kun alkoi satamaan. En saanut vastausta, mutta kylläkin korvatillikan. Myöhemmin hiffasin mitä olin kysynyt.
      Joten: Jos ja kun pääsen taivaaseen, lupaan käydä ahkerasti paikallisissa pubeissa ja sen jälkeen kuseskella näiden skeidaa jauhavien krisseleiden niskaan.

• The Rat

Raamatun mukaan kristittyjen taivaassa on aika lämmin... Suosittelen aurinkorasvaa.

Helvetti on huomattavasti viileämpi, mutta muuten kuulema epämukava.

• -nimimerkki-

Taivaassa ei letti kasva eikä kitara pysy sormissa, mutta helvetissä kyllä! Siellä saa soittaa heviä niin lujaa kun sielu sietää. ja siellä on aidot rekvisiitat ja lavasteetkin, tulta, savua, verta, tuskanhuutoja ja Itse Saatana! Ou Jeah \,,/

• hattiwatti

---- Voin esimerkiksi kasvattaa hiukseni juuri niin pitkiksi kuin haluan. ---

Et voi. Jos hiuksesi kasvavat niin pitkiksi että muut kompastuvat siihen, ei se ole kompastujalle enää taivas.

-- Tai soittaa kitaraani ah juuri niin lujaa kuin haluan. Muita ehdotuksia kaivataan (ettei aika kävisi pitkäksi). ---

Et voi soittaa niin lujaa kuin haluat. Jos esim. haluat soittaa "äärettömän lujaa", häiritsee saattaa se häiritä enkelikuoroa, eikä se enää olisi taivas.

Ehdotuksia mitä voisit tehdä: luovu koko taivas-haaveilusta, ja ala elämään tässä ja nyt. Mitään muuta hetkeä sinulla ei ole.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11329
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9322
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3700
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3615
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      23
      3126
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2743
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      73
      2459
    Aihe