Itsepalvelukirppisten hinnat

vertailun vuoksi

Paikkakunta, kirppiksen nimi ja hinta (viikko normaalihinnalla) tähän, niin vertaillaan.

51

7124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiertäjä

      Pohjolan kirppis, Oulu. vuokra 27e/viikko

    • keskustassa

      Kajaani Iitukka muistaakseni tämän vuoden alusta ikkunapaikka 33 €, muut paikat 31 €

      • täti

      • ymmä

        Kuinka korkealla noi itsepalveluiden pöytähinnat ovat viiden vuoden päästä jos joka vuosi nousee 1-2 euroa? Missä kohtaa tulee seinä vastaan? Ymmärrän toki että vuokrat nousevat ja yrittäjän elämä ei ole ruusuilla tanssimista mutta pelkään että moiset laitokset ovat tulevaisuudessa katoava luonnonvara...


    • Nimetön

      Turussa ainakin ovat alkaneet monet ottamaan viikkohinnan lisäksi määrätyn prosentin provikkaa myynnistä, ahneudella ei vissiin ole rajaa, kehoittaisin kyllä tällaisia paikkoja boikotoimaan niin eivätköhän huomaisi, että liian pitkälle ei kannata mennä.

    • tampereen keskusta

      Joitakin kk toiminut pikku kirppis, 20e/6pv, maanantaisin suljettu, tänään Ystävänpäivänä aukeaa taas klo 10.

      • päin?

        kyseenomainen ihanuus sijaitsee tarkalleen. Oisko osotetta ???


      • Poris
        päin? kirjoitti:

        kyseenomainen ihanuus sijaitsee tarkalleen. Oisko osotetta ???

        Kyllä tuntuu kalliilta hinnat muualla, Porissa hinnat 10-22e/viikko, alkuvuoden on ollut aivan keskustassa parhaalla kirppispaikalla vuokra 15e/vk, normaalihinta siellä 22e/vk. Uusin tulokas tarjoaa 10e/vk ja porukkaa tuntuu käyvän hyvin, ainakin nyt alussa.
        Tuo Kajaanin 33e/vk kuulostaa aivan kauhealta!
        Turun provikkapelleily on kyllä naurettavaa, muutenkin kalliit vuokrat.


      • Nimetön
        Poris kirjoitti:

        Kyllä tuntuu kalliilta hinnat muualla, Porissa hinnat 10-22e/viikko, alkuvuoden on ollut aivan keskustassa parhaalla kirppispaikalla vuokra 15e/vk, normaalihinta siellä 22e/vk. Uusin tulokas tarjoaa 10e/vk ja porukkaa tuntuu käyvän hyvin, ainakin nyt alussa.
        Tuo Kajaanin 33e/vk kuulostaa aivan kauhealta!
        Turun provikkapelleily on kyllä naurettavaa, muutenkin kalliit vuokrat.

        Kallista on, ja niin kauan ottavat kovaa hintaa ja provikkaa kun ihmiset suostuvat maksamaan!! Uskon kyllä, että kaatuvat omaan ahneuteensa, mutta jos eivät, niin se on vain meidän maksavien asiakkaiden omaa syytä!!


      • Paras
        Poris kirjoitti:

        Kyllä tuntuu kalliilta hinnat muualla, Porissa hinnat 10-22e/viikko, alkuvuoden on ollut aivan keskustassa parhaalla kirppispaikalla vuokra 15e/vk, normaalihinta siellä 22e/vk. Uusin tulokas tarjoaa 10e/vk ja porukkaa tuntuu käyvän hyvin, ainakin nyt alussa.
        Tuo Kajaanin 33e/vk kuulostaa aivan kauhealta!
        Turun provikkapelleily on kyllä naurettavaa, muutenkin kalliit vuokrat.

        Jep täällä Poris on kaikki edullista. Tai ainakin Kirppishinnat!
        Paras kirppis ottaa vain 22 € viiko! Ja on ihan keskustassa. Sopii mulle, koska mulla ei ole autoa!
        Olen löytänyt sieltä ihan kunnon tavaraa!


      • Pori on paras
        Paras kirjoitti:

        Jep täällä Poris on kaikki edullista. Tai ainakin Kirppishinnat!
        Paras kirppis ottaa vain 22 € viiko! Ja on ihan keskustassa. Sopii mulle, koska mulla ei ole autoa!
        Olen löytänyt sieltä ihan kunnon tavaraa!

        siinä parhaalla on vielä tarjous, 15e/6pv ja porukkaa käy ihan sikana. Ja mikä tärkeintä, kauppa käy!


      • iahn dead

        ei tule kannattamaan....


      • Porilaismies
        iahn dead kirjoitti:

        ei tule kannattamaan....

        Sattuu olemaan Porin vanhin itsepalvelukirppis, ollut siinä todella kauan, miksi yhtäkkiä loppuisi kannattamattomana?


    • sentinvenyttäjä

      OULU, FLEAT MARKET OY.RAKSILA, ainakin tänään oli vielä ilmoitus liikkeessä, että pöytävuokra olisi 18 euroa/viikko/6 arkipäivää ja sunnuntai.

      • määkijä

        Ainakin Treella Radiokirppiksellä on 30€/6pv. Vetääkö kukaan paremmaksi???


      • ainakin
        määkijä kirjoitti:

        Ainakin Treella Radiokirppiksellä on 30€/6pv. Vetääkö kukaan paremmaksi???

        Katso tuolta ylempää Kajaani - lieneekö kallein? Aukeaa kymmeneltä joka päivä ja kiinni klo 17. Lauantaina en tiedä kiinnimenoaikaa, 13 tai 14. Sunnuntaina suljettu. Mites muilla aukioloajat?


      • kassan vieressä
        määkijä kirjoitti:

        Ainakin Treella Radiokirppiksellä on 30€/6pv. Vetääkö kukaan paremmaksi???

        kauheat on hinnat.
        Asiakkaat vonkuut että "anna eurolla".
        Sulla on oltava 33 yhden euron tavaraa, ja sen jälkeen voit vasta alkaa myydä voitolla. Ei ihme, että kaupasta haetaan aleaikaan kamaa ja sitten viedään radiokirpparille myyntin "voitolla". Piraattitavaraakin on, joku tuo sitä jostain kiinasta, huiveja ja tyhmiä palloleluja, kuka ostaa? samaa kamaa on ollut myynnissä Treella muillakin kirppareilla, ainakin linjuriasemalla.


      • ville

        Radiokirppiksessä on pöytävuokra 30euroa/6päivää. Kohtuuttoman huonostikäyttäytyvä henkilökunta. WC on maksullinen. Puhelin kirpparille on 0700 numero maksullinen 0.50euroa minuutti.
        Kun hakee tilitystä niin kassassa ei ole rahaa. Kerrotaan vain että olisi pitänyt ilmoittaa milloin tulee rahojaan noutamaan.
        Päytämaksu käytävä maksamassa päivää ennenkuin pöydälle voi viedä tavaraa.

        Pöytävuokrien kehitys seuraavaa:

        vuosi 2004 27eur
        vuosi 2005 28eur
        vuosi 2006 30eur

        Luultavasti ensivuonna 2007 hinta nousee 35euroon.

        Ekan kerran kun menin kirpparille niin kassanainen huusi kurkkusuorana:

        EI SAA NAULATA, EI SAA NAULATA!!!

        Varmaan oli jääny levy päälle.

        Ja jos menet lähellä sulkemisaikaa radiokirppikselle, ota taskulamppu mukaan että osaat ulos. Sillä kun kello tulee 17.45 niin kirppikseltä sammutetaan kylmästi valot (ilman varoitusta) ja asiakkaat saavat kompuroida pimeässä kirpparissa että löytävät ulos. Sen ovat myös varkaat huomanneet jotka parveilevat juuri sulkemisaikaan pimeässä kirpparissa.

        Kuulin myös sellaista että kirpputori perii 30euron irtisanomismaksua kun lopettaa pöydän. Tämä ei ole sattunut minulle, mutta on kuulemma yleinen käytäntö jos on pitänyt pöytää kauemmin yhden 6päivän jakson.


    • kirppari

      Entä pöytä koko? Kiertäessäni silmiin on pistänyt pöydän koko.Toiset on niin pieniä ettei montaa tavaraa pöydälle mahdu ja hinta huimat 20€ viikko.On myös paikkoja tullut vastaan joissa on todella isot ja siistit pöydät.

      • sehän on halpa

        Missä päin on niinkin halpa viikkovuokra?
        Kyllä Oulussa on ainakin muuan kirpputori, aika syrjässäkin ja pienet myyntipöydät,viikkohinta on 27 ekeä. Lisäksi joutuu ostamaan jotkut viivakooditarralevyt ja maksamaan vitriinipaikoista erikseen olikohan se .. tavara/0.50e.


      • asiakas

        Täällä Porvoossa on vaan yksi kirppis. Mutta pöytien kokoo ei voi moittia.Isoin pöytä 25€ ja koko on jotain 2m pitkä ja 1m levee.Oon pitäny paikkaa vuoden alusta ja hyvin on menny.Myyn lasten vaatteita ja tyytyäinen olen.Eikä ole kallista mun mielestä.Viikonloppuna on itsemyynti kirppis ja pöytä hinta 20€/pvä.


    • kirppisfriikki

      Tottakai Porissa viikkopaikka maksaa vaan 22 €. Liiketilan vuokrakin on siellä paljon edullisempi kuin esim. Helsingissä tai Turussa.
      Yrittäjän on saatava tästä työstä leipänsä. Loppupeleissä palkka ei varmasti jää kovin suureksi kun laskee kaikki työtuntinsa.
      Eli maksetaan vaan kiltisti vuokra eikä olla kateellisia olemattomista voitoista. Sehän on ihan sama onko viikkovuokra 22,00 vai 24,00 euroa?

      • ei tietenkään

        Tottakai yrittäjä ansaitsee leipänsä, mutta miinuskatteella ei sentään kannata myymään lähteä. Kolmekymppiä jos maksaa vuokraa, niin pitää olla takuuvarma vähän hintavampi menekkituote, tuohon tulee vielä lisäkustannuksia. Kannattaa yrittäjänkin muistaa, että myyjät eivät voi älyttömästi hintaa nostaa ja jos kaupan alehintoja joutuu lähentymään saadakseen edes omansa pois, niin ei kauppa käy -> edullisempaa viedä vaatteet ja tavarat keräykseen tai roskiin kuin rueta myymään, ellei ole kenelle antaa. Pöydän laitossa on kuitenkin vaivaakin, kun silittää ja hinnoittelee, niin muutama euro tulee kustannuksia siitäkin.


      • menneitä hieman
        ei tietenkään kirjoitti:

        Tottakai yrittäjä ansaitsee leipänsä, mutta miinuskatteella ei sentään kannata myymään lähteä. Kolmekymppiä jos maksaa vuokraa, niin pitää olla takuuvarma vähän hintavampi menekkituote, tuohon tulee vielä lisäkustannuksia. Kannattaa yrittäjänkin muistaa, että myyjät eivät voi älyttömästi hintaa nostaa ja jos kaupan alehintoja joutuu lähentymään saadakseen edes omansa pois, niin ei kauppa käy -> edullisempaa viedä vaatteet ja tavarat keräykseen tai roskiin kuin rueta myymään, ellei ole kenelle antaa. Pöydän laitossa on kuitenkin vaivaakin, kun silittää ja hinnoittelee, niin muutama euro tulee kustannuksia siitäkin.

        Mikä oli kirpputorin tarkoitus silloin kun se villitys meille saapui. Tarkoitushan oli saada tavarat pois omista nurkista, kiertoon, eikä suinkaan tarkoituksena ollut rikastua vanhoilla tavaroilla.
        Olen nyt myynyt tavaroitani 5 viikkoa kirppiksellä, ja tarkoitus saada tavara kiertoon erittäin pienillä hinnoilla ja tavara on kivasti mennyt käyttöön, joskus saan viikossa vain pöydän vuokran, 20e, mutta en siitä masennu vaan jatkan, koska jokaiselle tavaralle löytyy uusi omistaja.
        Enkä yhtään ole pahoillani siitä että kirppari-yrittäjä saa minulta 20e, josta maksaa veron, ym kulut, ei leipä helpolla yrittäjälle tule, jos joku epäilee, eikun yrittämään vaan !


      • Kävijä

        Höpö höpö tuo Turun ja Helsingin vertaus!
        Porissa Itsepalvelu on ihan keskustassa...millä isolla(80.000 henk)paikkakunnalla on samoin. Siis puhutaan ihan ydinkeskustasta...vieressä SOKOS, ALKO,KÄVELYKATU.
        Liiketilakin näyttää isolta arviolta noin 600 M2.
        Kyllä täällä varmasti paikkahinnat nousisi, jos tämä ydinkirppis nostaisi hintoja, mutta onneks näin on asiat.


      • kuin 30 euroa
        menneitä hieman kirjoitti:

        Mikä oli kirpputorin tarkoitus silloin kun se villitys meille saapui. Tarkoitushan oli saada tavarat pois omista nurkista, kiertoon, eikä suinkaan tarkoituksena ollut rikastua vanhoilla tavaroilla.
        Olen nyt myynyt tavaroitani 5 viikkoa kirppiksellä, ja tarkoitus saada tavara kiertoon erittäin pienillä hinnoilla ja tavara on kivasti mennyt käyttöön, joskus saan viikossa vain pöydän vuokran, 20e, mutta en siitä masennu vaan jatkan, koska jokaiselle tavaralle löytyy uusi omistaja.
        Enkä yhtään ole pahoillani siitä että kirppari-yrittäjä saa minulta 20e, josta maksaa veron, ym kulut, ei leipä helpolla yrittäjälle tule, jos joku epäilee, eikun yrittämään vaan !

        Niin, 20 euroa olisi kohtuullinen. Mutta kun maksaa 30 euroa ja yli ja paikkoja on n. 100 ja käyttöaste luokkaa 80%, niin ei se yrittäjä ihan tappiolle jää. Kyllä minä ainakin haluan omat kuluni pois. Lisäksi paikallinen täällä hakee toistuvasti hararahalaisia töihin eli jatkuvasti on ainakin yksi palkaton työntekijä.

        Olen itsekin yrittäjä ja yhdestäkin työstäni minulle olisi luvattu 29 euroa brutto, johon olisi koko päivä mennyt, tyyliin ota tai jätä. Jätin.


      • ....
        kuin 30 euroa kirjoitti:

        Niin, 20 euroa olisi kohtuullinen. Mutta kun maksaa 30 euroa ja yli ja paikkoja on n. 100 ja käyttöaste luokkaa 80%, niin ei se yrittäjä ihan tappiolle jää. Kyllä minä ainakin haluan omat kuluni pois. Lisäksi paikallinen täällä hakee toistuvasti hararahalaisia töihin eli jatkuvasti on ainakin yksi palkaton työntekijä.

        Olen itsekin yrittäjä ja yhdestäkin työstäni minulle olisi luvattu 29 euroa brutto, johon olisi koko päivä mennyt, tyyliin ota tai jätä. Jätin.

        Tappiohan ei ole tarkoituskaan, vaan 100% käyttöaste ja hyvä voitto. Kukaan ei ala yrittäjäksi, jos se ei tuota riittävästi voittoa. Riski ja vastuu on suuri, on se ala kuin ala. Voitton tuottamista varten yritys perustetaan.
        Eikös se ole hyvä että pitkäaikaistyöttömiä työllistetään?
        Jossain on jotain mätää jos koko päivän työstä maksettaisiin 29 €, sinun täytyy itse hinnoitella työsi eikä odottaa sitä mitä luvataan. Näin meidän yrityksessä.


      • edellinen kirjoittaja
        .... kirjoitti:

        Tappiohan ei ole tarkoituskaan, vaan 100% käyttöaste ja hyvä voitto. Kukaan ei ala yrittäjäksi, jos se ei tuota riittävästi voittoa. Riski ja vastuu on suuri, on se ala kuin ala. Voitton tuottamista varten yritys perustetaan.
        Eikös se ole hyvä että pitkäaikaistyöttömiä työllistetään?
        Jossain on jotain mätää jos koko päivän työstä maksettaisiin 29 €, sinun täytyy itse hinnoitella työsi eikä odottaa sitä mitä luvataan. Näin meidän yrityksessä.

        siis en ottanut tuota työtä vastaan. Ala on omalaatuinen. Tottakai yrityksen kuin yrityksen tarkoitus on tuottaa voittoa omistajilleen. Mutta siinä vaiheessa, kun hinta kohoaa pilviin, katoavat asiakkaat. Itse en ole ottanut enää loosia, koska mielestäni tuo 30 euroa on minulle jo kallis. 20-25 vielä maksaisin. Hararahalaiset eivät ole pitkäaikaistyöttömiä, vaan niitä, jotka tekevät työtä työttömyykorvauksen hinnalla ja suuri haralaisten saatavuus estää oikeiden työpaikkojen syntymisen. Yrittäjälle haralainen on täysin ilmainen.


      • samaa mieltä
        menneitä hieman kirjoitti:

        Mikä oli kirpputorin tarkoitus silloin kun se villitys meille saapui. Tarkoitushan oli saada tavarat pois omista nurkista, kiertoon, eikä suinkaan tarkoituksena ollut rikastua vanhoilla tavaroilla.
        Olen nyt myynyt tavaroitani 5 viikkoa kirppiksellä, ja tarkoitus saada tavara kiertoon erittäin pienillä hinnoilla ja tavara on kivasti mennyt käyttöön, joskus saan viikossa vain pöydän vuokran, 20e, mutta en siitä masennu vaan jatkan, koska jokaiselle tavaralle löytyy uusi omistaja.
        Enkä yhtään ole pahoillani siitä että kirppari-yrittäjä saa minulta 20e, josta maksaa veron, ym kulut, ei leipä helpolla yrittäjälle tule, jos joku epäilee, eikun yrittämään vaan !

        Yhdyn edellisen kirjoittajan aatoksiin. Ideanahan on tavaroiden kierrättäminen eikä varmaankaan minkäänlainen voiton tavoittelu,kirppikset ovat monellakin tapaa todella mukavia ja hyödyllisiäkin olemassa.Jopa
        tuttujen ja tuntemattomienkin tapaaminen ja heidän kanssaan keskusteleminen on ihan jo mielenterveydenkin kannalta ihanaa. Siinä sivussa voi löytää mukaviakin ns. aarteita edulliseen kirppishintaan, kaiken kaikkiaan todella hyvä juttu tämä kirppuilu.


    • HALPA JA HYVÄ

      Satuinpa kuulemaan, kun vähän "uteliaskin" oon,kun Fleatin henkilökunta suunnitteli pääsiäistouhuja.Tulee ajalle 3.4.-16.4. pöytävuokra 10 e/7pv sekä pääsiäisenä on avoinna ja on kakkutarjoilut/mehu tai kahvi ja kuulemma lapsille yllätysjuttuja. Minä varasin heti ennakkoon itselleni pöydän. En muista, olikohan se normaalihinta jotain 18 e/7pv, on sunnuntaitkin avoinna. Onko muilla paikkakunnilla mitään vastaavia ilouutisia kirppisfaneille?

      • saita

        tosi hyvä juttu,voiko pöytiä varata jo nyt?10 euroa on jo ihan siedettävä vuokra myyntitilasta.


      • opiskelija
        saita kirjoitti:

        tosi hyvä juttu,voiko pöytiä varata jo nyt?10 euroa on jo ihan siedettävä vuokra myyntitilasta.

        nyt on köyhälläki varaa varata kirppispöytä.oonki ihmetelly pöytien hintoja huuli pyöreänä ja miettiny et onko menny välillä markat ja eurot sekasin..kallein näkemäni pöytä on ollu vissin 27 euroa/viikko oheiskulut. nyt varmaan jää jotain käteenki pöytämaksun jälkeen.


      • huvittaa

        siellä ei käy ketään, mikään ei mene kaupaksi, tavaraa varastetaan ja myyntipaikka on pienemi kuin missään muualla, saisivat maksaa asiakkaalle, jotta toisivat myyntiin tavaroitaan.


      • vähän viittaa
        huvittaa kirjoitti:

        siellä ei käy ketään, mikään ei mene kaupaksi, tavaraa varastetaan ja myyntipaikka on pienemi kuin missään muualla, saisivat maksaa asiakkaalle, jotta toisivat myyntiin tavaroitaan.

        Ettet vaan oo jonkun toisen kirpparin pitäjä,kun nuin mollaat.Minusta ihan kiva kirppis,siisti.....Erinlainen kuin muut oulussa,siisti,valvontalaitteet,kodikas vaikkakin pieni mut ihan ok.


      • asiakas
        vähän viittaa kirjoitti:

        Ettet vaan oo jonkun toisen kirpparin pitäjä,kun nuin mollaat.Minusta ihan kiva kirppis,siisti.....Erinlainen kuin muut oulussa,siisti,valvontalaitteet,kodikas vaikkakin pieni mut ihan ok.

        niin koko kirppis kuin myyntipaikka. Olen asiakas, en omistaja. Eihän siinä pienuudessa muuta, mutta kun paikan hinta kokoon nähden hurja, verraten esim. POhjolan Kirppiksen paikkaan.


      • puhdas, valvottu
        asiakas kirjoitti:

        niin koko kirppis kuin myyntipaikka. Olen asiakas, en omistaja. Eihän siinä pienuudessa muuta, mutta kun paikan hinta kokoon nähden hurja, verraten esim. POhjolan Kirppiksen paikkaan.

        Sinun mielestäsi on varmaan ihanaa penkoa pölyisiä törkykasoja, minusta ei, hengityshän se salpautuu muutamissa pölypesissä. En viitsi nimetä paikkoja, mutta kyllä kirppuilijat tietävät.Jos itse aikoisin mennä myymään tavar. jollekin kirpparille, niin veisin kyllä ne Raksilaan, henkilökunta huolehtisi riittävän suuren, kolmi-kerroksisen pöytäni siisteydestä ja HARVINAISEN HYVÄ VALVONTA vielä lisäksi. Minulla ei ole kotonakaan likaisia lumppuja ja resuisia romuja,kunnon myytävää voisin viedä juuri RAKSILAN FLEATiin.


      • raksilassa ei edes pölykasoja
        puhdas, valvottu kirjoitti:

        Sinun mielestäsi on varmaan ihanaa penkoa pölyisiä törkykasoja, minusta ei, hengityshän se salpautuu muutamissa pölypesissä. En viitsi nimetä paikkoja, mutta kyllä kirppuilijat tietävät.Jos itse aikoisin mennä myymään tavar. jollekin kirpparille, niin veisin kyllä ne Raksilaan, henkilökunta huolehtisi riittävän suuren, kolmi-kerroksisen pöytäni siisteydestä ja HARVINAISEN HYVÄ VALVONTA vielä lisäksi. Minulla ei ole kotonakaan likaisia lumppuja ja resuisia romuja,kunnon myytävää voisin viedä juuri RAKSILAN FLEATiin.

        ikuisesti omanani kun niitä ei kukaan ostaisi


      • muuta kuin P:aa
        raksilassa ei edes pölykasoja kirjoitti:

        ikuisesti omanani kun niitä ei kukaan ostaisi

        kuka sulta sitä ostaisi missään?


      • nasu

        Onko tuolla fleat marketissa pöytiä vielä vapaana? Meinaan että kymppi on tosi halpa hinta pöydästä.


      • hessuli

        Hehheh...Hyviä juttuja täällä. Ei kukaan pysty noin halvalla pöytii vuokraan. Mutta kait sitä pittää käydä kattoon jos siihen hintaan saa niin pöytä ottaa sieltä.
        Mutta tietääkö kukaan oisko kympin tienoilla saatavilla muita kirppiksiä oulusta? Ois vähä kiinnostusta kun pitäs tavaraa saada nurkista pois.


      • alv 22%
        hessuli kirjoitti:

        Hehheh...Hyviä juttuja täällä. Ei kukaan pysty noin halvalla pöytii vuokraan. Mutta kait sitä pittää käydä kattoon jos siihen hintaan saa niin pöytä ottaa sieltä.
        Mutta tietääkö kukaan oisko kympin tienoilla saatavilla muita kirppiksiä oulusta? Ois vähä kiinnostusta kun pitäs tavaraa saada nurkista pois.

        kympin hinnasta, raksilalaiset ne jaksaa mainostaa täällä


      • pitäisivät maksuistaan ja v...
        alv 22% kirjoitti:

        kympin hinnasta, raksilalaiset ne jaksaa mainostaa täällä

        Juu,alvithan on tilitettävä jokaisen kuukauden 15. päivä. Muutenhan se verottaja alkaa kaipailla
        dokumentteja...
        Kevättä sullekin!!
        Muista hoitaa omatkin alvisi, älä liikaa huolehdi toisten veroista!!


      • on 60 rakasta entistä markkaa
        alv 22% kirjoitti:

        kympin hinnasta, raksilalaiset ne jaksaa mainostaa täällä

        Eikö kirppareitten idis oo kiärrättäminen, siis itselle tarpeettomien artikkeleiden edelleen hyödyntäminen,ilman kaatopaikkojen tahallista kuormittamista. Ja joku voi jopa saada vähän omiaankin pois, kun on saattanut maksaa jostain heräteostoksta melkeinpä "itsensä kipeeksi". Jollekin toiselle tämä ostos saataa olla kuin "lahja taivaasta". Nykyäänhän useimpien kirpputorien omistajat rahastavat tosi raakasti ylisuurilla pöytämaksuillaan ja myytävien tavaroiden hinnoittelun luonnollisesti täytyy olla niihin rinnastettavia. Muutenhan homma olisi jotenkin niinkuin hölmöläisten sellaista.Enemmän vain kohtuuhintaisia kirppareita, niin oikea idis palaa jälleen kunniaan.


      • hessuli
        alv 22% kirjoitti:

        kympin hinnasta, raksilalaiset ne jaksaa mainostaa täällä

        Mun mielestä toi kymppikin on kova hinta pöydästä. Oli virhe ku yleensäkään markasta luovuttiin. Kaikki on vaan kallistuneet ja rahaa elämiseen jää koko ajan vähän. Joten 10 ekee pittää pöytään laittaa eli ajatellaan vielä markka aikaa. Se on n. 60 markkaa viikossa.huh huh. Onneksi noita kympin kirppareita on oulussa jo muutamia. Eipä mulla tarvetta oo myydä mutta kyllä sen hoksaa ku pyörii noissa halvemmissa kirppareissa että halvemmalla sieltä saa ostettua tavaraa. Saisivat kaikki puottaa hinnat samoihin lukemiin. Jep. Kuka mainostaa ketä. Mun mielestä on hyvä että mainostetaan kaikkia halpoja paikkoja. Niin minä ainakin teen. Mun mielestä on tyhmää kalliita paikkoja mainostaa kun halvempia on. Lidl ja cassa mun mielestä aivan mahottoman hyvä esimerkki että pitää jonkun niitä hintoja pudottaa alas että joku raja pysyy hintojen suhteen.


      • puhut
        hessuli kirjoitti:

        Mun mielestä toi kymppikin on kova hinta pöydästä. Oli virhe ku yleensäkään markasta luovuttiin. Kaikki on vaan kallistuneet ja rahaa elämiseen jää koko ajan vähän. Joten 10 ekee pittää pöytään laittaa eli ajatellaan vielä markka aikaa. Se on n. 60 markkaa viikossa.huh huh. Onneksi noita kympin kirppareita on oulussa jo muutamia. Eipä mulla tarvetta oo myydä mutta kyllä sen hoksaa ku pyörii noissa halvemmissa kirppareissa että halvemmalla sieltä saa ostettua tavaraa. Saisivat kaikki puottaa hinnat samoihin lukemiin. Jep. Kuka mainostaa ketä. Mun mielestä on hyvä että mainostetaan kaikkia halpoja paikkoja. Niin minä ainakin teen. Mun mielestä on tyhmää kalliita paikkoja mainostaa kun halvempia on. Lidl ja cassa mun mielestä aivan mahottoman hyvä esimerkki että pitää jonkun niitä hintoja pudottaa alas että joku raja pysyy hintojen suhteen.

        viisaita, melkein kuin itse olisin sanonut.


    • paikamaksusta kuitin?

      ihan uteliaisuutani kysyn, itselläni kun ei ole kokemusta myyjänä.

      • usein ollut myyjänä kirppik...

        kyllä mulle on aina annettu kuitti paikanmaksusta useimmiten, onhan niitä nyt muutamia ollut, kun ei oo annettu tai oikeammin, kun oikein tarkemmin ajattelen asiaa, en ole saanut kuittia kuin Pohjolan kirppikseltä ja Fleat marketista maksamastani pöytävuokrasta. No, en ole ajatellut asiaa verottajan kannnalta.


      • haluaisi tietää
        usein ollut myyjänä kirppik... kirjoitti:

        kyllä mulle on aina annettu kuitti paikanmaksusta useimmiten, onhan niitä nyt muutamia ollut, kun ei oo annettu tai oikeammin, kun oikein tarkemmin ajattelen asiaa, en ole saanut kuittia kuin Pohjolan kirppikseltä ja Fleat marketista maksamastani pöytävuokrasta. No, en ole ajatellut asiaa verottajan kannnalta.

        haluaisi tietää


      • niin vähän ollut myymässä
        haluaisi tietää kirjoitti:

        haluaisi tietää

        Kyllä varmaankin annetaan kuitti paikkamaksusta, olen tosiaan joskus muinoin ollut jollain, en enää muista, mikä kirppis se oli ( ei ole enää koko juttua)kirppiksellä myymässä enkä tosiaankaan saanut minkäänlaista kuittia.


      • Anonyymi
        usein ollut myyjänä kirppik... kirjoitti:

        kyllä mulle on aina annettu kuitti paikanmaksusta useimmiten, onhan niitä nyt muutamia ollut, kun ei oo annettu tai oikeammin, kun oikein tarkemmin ajattelen asiaa, en ole saanut kuittia kuin Pohjolan kirppikseltä ja Fleat marketista maksamastani pöytävuokrasta. No, en ole ajatellut asiaa verottajan kannnalta.

        Pahvi, aina on annettu kuitti, mutta ei kuitenkaan ihan aina..


    • oma pöytä

      Koti-kajaanissa oli joku viikko sitten ilmoitus että Kajaanissa olisi päiväksi vuokrattavana
      kirppispöytä 5-10 eurolla .
      Paikalla voi ilmoituksen mukaan pitää myös yhdistyksen tai firman "teema" kirppiksen vuokraamalla koko tilan päiväksi. Kuulosti houkuttelevalta . Numero oli puh. 0503286950

      Samaa tilaa vuokraavat myös juhliin tai muihin tapahtumiin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe