Herttoniemessä esim. linjojen 85:n ja 88:n kuskit jättävät ajamatta bussit pysäkille ettei tarvitsisi kävellä "pitkää" matkaa taukohuoneelle. Bussinkuljettaja on PALVELUAMMATTI. Heidän LAISKUUDEN takia matkustajat hytisevät pakkasessa. Sellaisten kuskien pitäisi saada potkut.
Kuntokin paranisi jonkin verran vaikka kävelymatka 85/88-pysäkiltä on lyhyt. Palvelun parantamista varten ei tarvitse kuluttaa kenkiä montaa askelta enempäa.
huonoa palvelua
6
789
Vastaukset
- rwer
Voi itQ ja vinQ
- ja höpö
sehän johtuu vaan siitä että 85/88 on ihmeen paljon liputtomia ja niitä jotka ei viiti maksaa matkaansa.Ei uskois kun kuitenkin on kyse ns.paremmasta asunto alueesta????Varsinkin Jollaksen jengi on niin ryöhkeää että oikein öklöttää ajaa koko linjaa!!!Ajaisivat taksilla jos ovat kerran niin paljon parempia/rikkaampia/fiksumpia......Kerrankin asia josta ette voi syyttää kuin itseänne!!!Ja jos sua paleltaa niin Suomessa on yleensä talvella kylmä joten pukeudu sään mukaan,hyvää alkavaa työ/koulu viikkoa sinulle!!!Hymyillään kun tavataan!!terkuin:bussikuski
- vitttuun
----------
- vittuun!
vitttuun kirjoitti:
----------
Olen nykynormien mukaan köyhä mutta en silti matkusta liputta, en myöskään varasta enkä jätä laskuja maksamatta. Mutta sen sanon että jos joku tulee mulle vittuilemaan sen takia että olen köyhä enkä omista uusinta uutta niin turpiin tulee ja lujaa!
- ....
Vielä parempi kun lopetettaisiin kokonaan linjat 85 ja 88, ei tarttis hytistä pakkasessa ja valittaa.
Eipä tästä kauan ole kun lehdessä oli Helb:n vastaus samanlaiseen ammattivalittajan palautteeseen. Vastaus että Herttoniemen metroasemalla tehdään niin plajon ilkivaltaa autoille ettei autoja saa jättää yksin laituriin.- .........
Ilkivaltaa voi tehdä myös siellä minne ne jätetään nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1713457Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss412971Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie302086Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121934Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1571554Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo121515