VIHAAJAT ON HOMOJA, KAIKKI TYYNNIN! YÄK!
MIKS MUUTEN
8
190
Vastaukset
- capt.cöpenick evp
Heterot hyväksyvät tosiasiat, mutta samaan sukupuoleen tykästyneet ovat luvanneet
jatkaa katkeruutensa ilmaisemista vuoteen 2012!- MiracleMike
Niin, ei teidän Tarja Halosenne, ettekä te suvaitse vähemmistöjä. Se oli vain teidän vaalipopulismia ym. skeidaa. Kansaa vedettiin taas halvalla :) Olette suvaitsemattomia ja rikotte lakia haukkumalla homoja. Ette edes siis tunne Tarjaa?
Minulla on teille huonoja uutisia: HÄN, jos kuka on valtakunnan homohyysäri ja setavyöryttäjä. Mahtoiko tämä tulla nyt ikävänä yllätyksenä, ettekä usko koko juttua, jonka kaikki muuten tietävät?
- vielä joku
aivan pihallakin. Taisit tipahtaa tuolta ulkoavaruudesta... et tiedä mitä Halosesta kerrotaan. Hys, hys ...se on salaisuus.Kukas muuten Halosta vihaa....paremminkin säälittää, kun ei ole himpunkaan vertaa itsekritiikkiä.
- kuule yks
homppeli, kaikki jotka vihaa naisia on Homoja. Näin se vaan on, sanoi Niinistökin.
- kenenkähän juttuja
kuule yks kirjoitti:
homppeli, kaikki jotka vihaa naisia on Homoja. Näin se vaan on, sanoi Niinistökin.
olet lueskellut. Minä olen nainen kuten Halonenkin ...mutta minun geeneissäni ei ole sellaista virhettä, että rakastaisin naisia ja siitä olen perin onnellinen. Miehet ovat ihania.
- MiracleMike
Halosfanina en puhuis homoista mitään: nimittäin
Tämän maan ainoa homoseksualistifani on eräs Halonen juuri. Setan ex-johtaja ja varsinainen "homojen pomo". Totuus on, että homot juuri kannattavat Halosta, kun taas me straight-kundit vastustamme Setaa ja Tarjaa. Ilmeisesti Tartsi onkin sen lajin täti kuin Isä sisäkkönä, Robin Williams.- vaihtoehto><
Mee itkee mika neitimäen kainaloon.
- naperot
vaihtoehto>< kirjoitti:
Mee itkee mika neitimäen kainaloon.
ovat "sanavalmiita". Oli tosi omaperäinen lausunto...ihanko itse keksit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214