USKOTTEKO

IHMEISIIN

Mitä te sanotte, te jotka ette usko tai olette niin alhaalla, että pilkaatte Jumalaa, siihen, että Jeesus on parantanut monia vakavia sairauksia ja muita vammoja ja elämän vaikeuksia. Todisteita on vaikka millä mitalla. Omallakin kohdallani lääkärit ovat sanoneet, että ihme on tapahtunut, kun nousit kuoleman vuoteelta.
Uskokaa, että Jumala on, vaikka te ette Häntä tunnekkaan. Ja tietäkää, että Hän ei teitä ole hyljännyt, te itse olette Hänet hyljänneet.
Vielä on aikaa tutustua Jumalaan, vielä on sana keskellämme.

29

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hattiwatti

Sitä samaa yritin aiemmassa viestissäni tutkia. Harvassa ovat ne jotka uskovat ihmeisiin.

• Puumari

Joo mullakin on sana keskellämme. Muija joka ilta avaa illan sanan äärellä enkä mä voi knubbaa rauhassa. Ihme tapahtuu joka ilta ko mä piehtaroin kuolinvuoteella missä kusipää faija kolas mahasyöpään. Vakavia sairauksiakin mulla on oon nääs sykopaatti mutta minkäs luonteelleen voi. Jeesuksiin ei uskota meidän korttelissa.

• TEKEE HERRALLE NIIN RAKKAAN?

Kuuleppas, sinä olet joko aivan alaikäinen tai kehityksesi ei ole mennyt oikein. Puhutpa totta tai valehteletpa, teet sen lapsellisessa muodossa. Kuitenkin, Herra pyysi vastamaan juuri sinun viestiisi, kai olet jotain muuta mitä annat itsestäsi tietää. Ei minulla kylläkään ole sinulle mitään vastattavaa, mutta rukoilen puolestasi.

• varma asia

pelasti, mutta antaa suurimman osan muita kuolla sijoilleen. Oletko kenties herralle enemmän rakas kuin ne muut, jotka rukoilivat, mutta eivät nousseet kuolinvuoteeltaan?

• Herra pelasti

Juuri Sinut se Herra pelasti! Halleluujaa olet Siunattu! Kaikki ympärilläsi kuolee, mutta Sinä!!! juuri SINÄ olet se VALITTU, jonka Herra halusi pelastaa. Tulkaa kaikki Veljet ja Sisaret äkkiä tänne piiriin. Täällä on Herran valitsema henkilö! Halleluujaa! Olet Jeesuksen hengessä kuolematon. Muut heittävät lusikat nurkkaan, mutta sinulla pysyvät veitsi ja haarukka käsissäsi. Halleluujaa ja Bon appétit!

• sana ja liha
        Herra pelasti kirjoitti:

Juuri Sinut se Herra pelasti! Halleluujaa olet Siunattu! Kaikki ympärilläsi kuolee, mutta Sinä!!! juuri SINÄ olet se VALITTU, jonka Herra halusi pelastaa. Tulkaa kaikki Veljet ja Sisaret äkkiä tänne piiriin. Täällä on Herran valitsema henkilö! Halleluujaa! Olet Jeesuksen hengessä kuolematon. Muut heittävät lusikat nurkkaan, mutta sinulla pysyvät veitsi ja haarukka käsissäsi. Halleluujaa ja Bon appétit!

Eräs helluntailainen selitti minulle kerran, miten hän oli tarvinnut kirjoituskonetta, mutta hänellä ei ollut rahaa ostaa sellaista. Hän rukoili Herralta apua. Ja seuraavana päivänä hän löysi roskapöntöstä ehjän kirjoituskoneen. Herra oli jälleen auttanut häntä ihmeellisellä tavalla hänen ahdingossaan! Hallelujah!

Tuo juttu lähenteli minun mielestäni jo jumalanpilkkaa... Jumala joka antaa miljoonien kuolla nälkään, mutta järjestää kyllä suomalaiselle helluntaipellelle kirjoituskoneen. Ei jumalauta...

• Herra pelasti
        sana ja liha kirjoitti:

Eräs helluntailainen selitti minulle kerran, miten hän oli tarvinnut kirjoituskonetta, mutta hänellä ei ollut rahaa ostaa sellaista. Hän rukoili Herralta apua. Ja seuraavana päivänä hän löysi roskapöntöstä ehjän kirjoituskoneen. Herra oli jälleen auttanut häntä ihmeellisellä tavalla hänen ahdingossaan! Hallelujah!

Tuo juttu lähenteli minun mielestäni jo jumalanpilkkaa... Jumala joka antaa miljoonien kuolla nälkään, mutta järjestää kyllä suomalaiselle helluntaipellelle kirjoituskoneen. Ei jumalauta...

Joskus tosin ihmettelee sen Jumalan käytöstapoja. Postikin toimittaa ovelta ovelle -paketteja, mutta hartaasti uskova helluntai-pelle joutuu dyyggaamaan sen kirjoituskoneen roskiksesta. Mutta eihän tolla yläkerran kundilla ole muutenkaan nämä maalliset päivitykset kondiksessa.

• bonootti

Nyt on siis maailmassa vihdoinkin ihminen, joka voi selittää meille kaikki Jumalan ajatukset ja tarkoitukset.

Näin alkajaisiksi voisit vaikka selittää meille muille, että miksi Jumala ei vastannut kuuden miljoonan juutalaisen rukouksiin vuosina 1933-1945? Ja saman tien voit kertoa senkin, että pääsivätkö nuo kuusi miljoonaa taivaaseen, vaikka eivät Jeesukseen uskoneetkaan? Vai menivätkö helvettiin?

• hattiwatti

Niin entä onko Hitlerillä joku erityinen paikka taivaassa ? Vaikkapa niin että Jumala istuu keskellä, Martin Luther toisella puolella ja Hitler toisella puolella ? Vai seikkaileeko hän "muina miehinä" muiden uskisten joukossa ?

• täydellisyys on saavuttamatta

Minä todella tunnen Jumalan, mutta ei minulla kaikkeen ole vastausta, enkä saakkaan, sillä Jumala on viisaudessaan nähnyt oikeaksi, että minäkin pysyn rajallisena.
        Itsekin olen samaa kysellyt ja miettinyt kuin sinä juutalaisten kohtalosta. En tiedä miksi näin meni heidän kohdallaan. Sen tiedän, että Vanhassa Testamentissa ennustetaan edeltä näin käyvän.
        Minä todella tunnen Jeesuksen, tunnen Häntä mielestäni paljon, Hän on rakkaus, Hänellä on verraton huumorintaju ja Hän on äärettömän viisas ja tietää edeltä kaiken, Hän tietää sinutkin edeltä. Hän tietää oletko oleva heidän joukossaan jotka uskovat, minä vain luulen. Ja luulen sinun olevan valittuja, sillä kun Jeesus jonkin aikaa sitten antoi minulle kehotuksen tulla määrätyksi ajaksi työskentelemään näille kanaville, kertoi Hän minulle, että yksikään turha ei tule lukemaan kauttani annettuja viestejä. Niin, että rakastan sinua jo nyt sisarenani.

• Aurelianus

Edes katolisten "paholaisen asianajaja" ei voisi olla nauramatta mokomalle!

• Rausku

"Vielä on aikaa tutustua Jumalaan, vielä on sana keskellämme."

Mutta kohta ei ole? Mikä oletus on piilotettuna tuohon vihjaukseen?

"Omallakin kohdallani lääkärit ovat sanoneet, että ihme on tapahtunut, kun nousit kuoleman vuoteelta."

Ja toivot että tuon ihmeen teki Jeesus. Mutta sen teki kärpässieniä syövä lonkerohirviö Agnavarus-planeetalta. Eräs pyhä kirja kertoo niin. Ja kaikki siinä on totta koska suuri A kirjoitti sen ihmisten välityksellä.

(Huomautus: jos et usko että Agnavarus osaa muuttaa raudan kullaksi, parantaa syövän, lentää valonnopeudella ja on kuollut sinun puolestasi kiduttavan kuoleman, et pääse taivas-nimisen paikan iloihin. Toivon että tämä ihana totuus valkenee joskus sinullekin. Jatka etsimistä niin pääset pois valheesta.)

• D.S.O.M.

että joku puhuu omiaan. Haluaisin nähdä niitä todisteita joita on "vaikka millä mitalla".
      Siis nähdä. Kuultu on kyllä jos jonkinlaista satua ennenkin.

"Uskokaa, että Jumala on"

Duh. En pysty.

"vielä on sana keskellämme."

Joo. niin paljon eri tarinoita ja niiden uusia ja päivitettyjä versioita ettei tiedä minkä niistä valitsisi.

• JA PUHUN TOTTA

Ihanaa, sain makeat, mutta hyväntahtoiset naurut lukiessani tätä sinun viestiäsi. Totta, että aivan liikaa on tietoa ja valinnan vaikeus senkun kasvaa. Minä voisin kertoa sinulle itsestäni vaikka kuinka monta tositarinaa, kolmesti Jeesus on parantanut minut hetkessä kuoleman vakavasta sairaudesta ja nämä lääkärit jotka ne ovat olleet näkemässä, ovat joutuneet suuren hämmästyksen valtaan ja tulleet teho-osastolta siirtoni jälkeen eri osastolle kyselemään minulta, että mitä tapahtui, sillä koko lääkärikunta on hämmästynyt. En voinut kuin vastata, että Jeesus paransi minut jälleen, millään mittarilla en kyllä voinut mitään mittauksen tulosta heille näyttää, mutta sanoivat, että pakko uskoa kun näkee.
        Sana keskuudessamme tarkoittaa Jumalan sanaa, ei muut tietoa, jota maailma on täynnä.

• animagus

...asiasta ei tiettävästi ole. Ihmeitä tapahtuu, mutta ovatko ne lähtöisin jumalasta vai silkkaa sattumaa, sitä ei tiedä kukaan.

• salaisuksille tiede voi mitään

Tieteellä ei ole mittareita, jotka toimisivat täällä Jumalan valtakunnassa, koska Jumala jo sanassaan ilmoittaa salaavansa valtakuntansa asiat ulkopuolisilta. Mutta täällä tapahtuu ja jokainen joka täällä on näkee niiden toteutumisen. Sinäkin jos haluat tulla tänne.
        Monen, monet lääkärit ovat tulleet uskoon, sen takia, että on tahtunut ja tapahtuu asioita, joita he eivät voi millään selittää. Lääkärilaitteillaan he kyllä voivat nähdä ihmisen parantuneen hetkessä, mutta he eivä ole millään laiteillaan voineet nähdä Jeesuksen toimineen lääkärinä, heidän sijastaan ja parantaneen lääketieteelle toivottoman tapauksen. Ovat vain voineet todeta lopputuloksen

• -nimimerkki-

Jos Jeesus on tehnyt ihmetekoja, pitääkö Häneen sitten automaattisesti uskoa ja turvata koko elämänsä Häneen ja luopua omasta elämästä.

Se, että Jeesus tekee ihmeitä on toki hienoa, mutta miten se minua liikuttaa? Tehkööt ihmeet heille ketkä haluavat.. Totkut tarvitse ihmeitä, on elämä ihan mallillaan ilman Jeesustakin. Ja jos helvettiin joutuu niin hällä sen väliä. Siellä on tuskaa ja liekkejä mutta niin kuuluu ollakin. Helvetissä kuuluu olla ihmisiä vähän, Jumalakin sen tietää kun raamattuun on niin kirjoittanut.

• Ei ole voitu osoittaa, etteikö Jeesuksen kaikki ihmetyöt olisi olleet vain vertauskuvia. Mitenkö siis suhtaudun? Symbolistisesti.

• TODELLISUUTTA

Eiväthän ne vertauskuvia olleet vaan ne olivat tositapahtumia. Ja tänäänkin niitä tapahtuu.
        Lue Raamattua uskoen mitä siihen on kirjoitettu. Toki Jeesus silloin tällöin puhui vertauksilla ja ne kohdat toki erottaa sanasta ja Jeesushan itsekkin kertoi toisinaan puhuvansa vertauksilla. Mutta suurimmalata osalta Hän puhui suoraa asiaa, siis ilman vertauskuvia.
        Jeesuksen tuoma tieto oli siihen aikaan niin uutta ja outoa, että Herra näki parhaaksi puhua vertauskuvallisesti kansan tähden, joka ei ymmärtänyt Hänen opetuksiaan. Näin Hän helpotti asian ymmäretyksi tulemista.
        Ota tosiasiat totena ja mieti mitä Jeesus halusi sanoa silloin, kun Hän puhui vertauskuvallisesti. Hän todella paransi, herätti kuoleita ja teki sitä mitä Hän tekee tänä päivänäkin.

• TODELLISUUTTA kirjoitti:

Eiväthän ne vertauskuvia olleet vaan ne olivat tositapahtumia. Ja tänäänkin niitä tapahtuu.
        Lue Raamattua uskoen mitä siihen on kirjoitettu. Toki Jeesus silloin tällöin puhui vertauksilla ja ne kohdat toki erottaa sanasta ja Jeesushan itsekkin kertoi toisinaan puhuvansa vertauksilla. Mutta suurimmalata osalta Hän puhui suoraa asiaa, siis ilman vertauskuvia.
        Jeesuksen tuoma tieto oli siihen aikaan niin uutta ja outoa, että Herra näki parhaaksi puhua vertauskuvallisesti kansan tähden, joka ei ymmärtänyt Hänen opetuksiaan. Näin Hän helpotti asian ymmäretyksi tulemista.
        Ota tosiasiat totena ja mieti mitä Jeesus halusi sanoa silloin, kun Hän puhui vertauskuvallisesti. Hän todella paransi, herätti kuoleita ja teki sitä mitä Hän tekee tänä päivänäkin.

Lukisin Raamattua, sillä se se vasta vertauskuvallinen teos onkin.

• paattinen m
        TODELLISUUTTA kirjoitti:

Ihmeet olivat sivuasia.Jopa Jeesuksen olemassaolo on sivuasia.Tärkeintä on mitä hän sanoi. Sanon lyhyesti.

• shiraz

Joskus pienenä kyllä uskoin ja aina kun joku elukka oli vakavasti sairas, rukoilin hartaasti, että "Jeesus sen parantaisi", mutta eipä se auttanut.
      Uskon, että jos Jumala on olemassa, hän pyörittelee paljon suurempia asioita eikä puutu meidän henkilökohtaisiin ongelmiimme.
      Ja sitäpitsi Jumala on luonut myös luonnonlait, joiden puitteissa myös "ihmeiden" on toteuduttava.

• vastaa rukouksiin

Ihmeet tapahtuvat Jumalan lain mukaan ja nämä luonnon lait, jotka meille näkyvät murtuvat täysin Hänen tekojensa edessä. Minä olen kokenut ihmeitä ja parantunut lääkärienkin tunnustaessa, että noille parantumisille ei selitystä löydy ja muutkin asiani ovat tullee täysin kuntoon, eikä luonnonlait ole esteenä olleet. Puhun vain kokemuksesta, en puhu kirjaviisautta, vaan puhun Jeesuksen teoista minun kohdallani.
        Kyllä minäkin usein lapsena rukoilin milloin minkäkin asian puolesta ,enkä saanut mielestäni vastausta, en ehkä huomannut Hänen vastaustaan. Aikuisena opin rukoilemaan Isä meidän, joka olet taivaassa rukouksen, enkä enää neuvonut Häntä mitä Hänen pitäisi tehdä. Ja ihmeitä tapahtuu.
        Nyt rukoilenkin puolestasi, että uskosi uudistuisi ja että saisit kokea ihmeitä. Voitko sitten kertoa täällä, jos koet ylitse ymmärryksen käyvän asian.

• shiraz
        vastaa rukouksiin kirjoitti:

Ihmeet tapahtuvat Jumalan lain mukaan ja nämä luonnon lait, jotka meille näkyvät murtuvat täysin Hänen tekojensa edessä. Minä olen kokenut ihmeitä ja parantunut lääkärienkin tunnustaessa, että noille parantumisille ei selitystä löydy ja muutkin asiani ovat tullee täysin kuntoon, eikä luonnonlait ole esteenä olleet. Puhun vain kokemuksesta, en puhu kirjaviisautta, vaan puhun Jeesuksen teoista minun kohdallani.
        Kyllä minäkin usein lapsena rukoilin milloin minkäkin asian puolesta ,enkä saanut mielestäni vastausta, en ehkä huomannut Hänen vastaustaan. Aikuisena opin rukoilemaan Isä meidän, joka olet taivaassa rukouksen, enkä enää neuvonut Häntä mitä Hänen pitäisi tehdä. Ja ihmeitä tapahtuu.
        Nyt rukoilenkin puolestasi, että uskosi uudistuisi ja että saisit kokea ihmeitä. Voitko sitten kertoa täällä, jos koet ylitse ymmärryksen käyvän asian.

käyviä asiota toki koen päivittäin, ymmärrykseni kun on kovin puutteellinen.
        Mutta jään innolla odottamaan, koska se todellinen IHME tapahtuu.

• pystyvät

parantamaan korkeintaan luulotaudin

• paraneminen

Höps, lue tuo edellinen viesti. Jumala kaikken vallan omaava elää ja vaikuttaa. Vakuutan ja vakuutan sen sinulle ja muille, koska puhun kokemuksesta ja todesta. Jeesustahan voi toki kutsua vaikka ihmeparantajaksikin, sillä minä olen aina parantunut suoraan, koskaan minun paranemisihmeissä ei ole ollut välimiestä, ainoastaan Jeesus.

• Canopus

Ensin kristityt uskovat jumalaan. Sen jälkeen he uskovat, että jumala on vaikuttanut raamatun kirjoittamiseen. Sitten he uskovat, että raamattu on totta, eikä jumala valehtele siinä. Lisäksi he vielä uskovat, että he ovat tulkinneet raamatun oikein.

Eli jos uskot jumalan olevan olemassa, niin se ei vielä riitä. Sinun täytyy uskoa vielä lisäksi ainakin kolmeen muuhun asiaan. Kun uskoo jo näin moneen asiaan, jotka kaikki liittyvät uskontoon, niin on helppoa uskoa myös kaikkeen muuhun, mitä uskonto valehtelee. Mitenkäs se meni? Kun antaa pikkusormen, niin......

• että Jeesus taistelee sinusta

Sinulla näyttää olevan älynlahjoja. Olisipa hyvä jos ne olisivat sinun ja Jeesuksen käytössä ihmisten pelastustyössä. Jeesus tarvitsee työmiehiä elonkorjuuseen. Jos osaisit uskoa, etkä järjelläsi päättelisi, niin näkisit ihmeitä.
        Ei tarvitse kuin uskoa, Jeesus Pyhässä Hengessään vaikuttaa muun. Uskon tie on suora ja selkeä, ihmiset niistä ovat mutkikkaita tehneet järkeilemällä.

• OLEN TYÖNI TEHNYT TÄLLÄ SAR...

Kiitos, että luitte viestini. Aloitin Jeesuksen kanavana kasvutyön teissä. Toinen tulee ja kastelee. Hyvää matkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3215
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2739
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe