Joskus sitä ihmettelee kuinka tyhmiä naiset ovat. Kaveri istui rattia Keravalla samaan aikaan kun siellä oli tämä HIV-raiskaaja. Niin eikö siitä raiskaaja käynyt joka viikonloppu joku muija tapaamassa ja ikuoista rakkautta vannomassa. Typeryys ei tästä maasta lopu, nähtiin myös presidentin vaaleissa.
naisten
24
1030
Vastaukset
- Relander
... se tanskalainen poliisien murhaaja Christensen saanut kasoittain ihailijakirjeitä suomalaisilta naisilta?
Tänäänkin täällä juuri keskusteltiin aiheesta, miksi niin monet naiset tekevät lapsia hulttioiden kanssa.- Kurre_Orava
Joku on joskus arvellut, että joillakin naisilla outo kuvitelma siitä, että he voivat parantaa pahimmankin rikollisen ja rentun.
Kaikesta päätellen näin on. - Relander
Kurre_Orava kirjoitti:
Joku on joskus arvellut, että joillakin naisilla outo kuvitelma siitä, että he voivat parantaa pahimmankin rikollisen ja rentun.
Kaikesta päätellen näin on.Tuollaistakin olen lukenut tai kuullut. Ajattelevat, että kun roisto vihdoin löytää sen todellisen elämänsä naisen, mies muuttuu kokonaan.
- ja HIV
Relander kirjoitti:
Tuollaistakin olen lukenut tai kuullut. Ajattelevat, että kun roisto vihdoin löytää sen todellisen elämänsä naisen, mies muuttuu kokonaan.
joo ja HIV:kin paranee.
- määräävät
"Tänäänkin täällä juuri keskusteltiin aiheesta, miksi niin monet naiset tekevät lapsia hulttioiden kanssa. "
Se on se kysynnän ja tarjonnan laki. Jos kerran tarjolla ei ole kun onnettomia hulttioita, niin pakkohan niihin on paremman puutteessa tyytyä. Jos suomenkin miehistä arviolta 75 prosenttia on eri tasoisia hulttioita, eivätkä kaikki jaksa niitä laadukkaampia uroita ulkomailta saakka käydä hakemassa, niin se on tyydyttävä noihin sekunda-seppoihin. - Relander
määräävät kirjoitti:
"Tänäänkin täällä juuri keskusteltiin aiheesta, miksi niin monet naiset tekevät lapsia hulttioiden kanssa. "
Se on se kysynnän ja tarjonnan laki. Jos kerran tarjolla ei ole kun onnettomia hulttioita, niin pakkohan niihin on paremman puutteessa tyytyä. Jos suomenkin miehistä arviolta 75 prosenttia on eri tasoisia hulttioita, eivätkä kaikki jaksa niitä laadukkaampia uroita ulkomailta saakka käydä hakemassa, niin se on tyydyttävä noihin sekunda-seppoihin.... keskustelun avauksessa mainittu HIV-raiskaaja on ulkomaalainen, samoin naisten tavoittelema poliisien murhaaja Christensen. Ehkä he sitten ovat niitä laadukkaampia.
- kjäh
Luuletko, etteivät miehet lähetä fanikirjeitä rikollisille? Ja jos en aivan väärin arvaa, niin lähettävät vielä paljon enemmänkin. Ketkäs niitä Alibeja sun muita lukevat? Miksi?
- Relander
kjäh kirjoitti:
Luuletko, etteivät miehet lähetä fanikirjeitä rikollisille? Ja jos en aivan väärin arvaa, niin lähettävät vielä paljon enemmänkin. Ketkäs niitä Alibeja sun muita lukevat? Miksi?
... ketkä lukevat Alibeja ja miksi. Itse en ole lukenut eikä tuttavapiirissänikään ole tuon alan julkaisujen lukijoita.
... joka paumautti pyssyllä hengiltä miehen jos toisenkin sai vankilaan paljon ihailukirjeitä miehiltä. Mitä lie miehet Sannnasta halunneet... Ehkä ne kirjeet sisälsivät jotain tämän tapaista: " Voi Sanna-kulta, olet ihana nainen kun ammut miehiä, ampuisitko minutkin, jooko? "
Naiset - ja vain naiset - ne juoksevat kelvottomien miesten perässä. Miehet sen sijaan osaavat naisten kohdalla aina erottaa kuka on kuka...
- jorojukka-kukka
Siinä taas yksi esimerkki naisten itsevihasta ja siitä, että ei edes oleta, että itsellä olisi oikeutta valita kunnollista miestä itselleen. Tämä on huonoa itsetuntoa, joka on lapsuudessa iskostettu tytön päähän, että on arvoton. Tällaiset naiset tarvitsisivat apua, terapiaa, eivät toisten ihmisten typeräksi haukkumista.
- varmaan.....
Miten jonkun järjenjuoksu voi olla tuollaisella tolalla.
- resukka-ralf
Sinulle on annettu itserakkautta niin suurella kauhalla että ilmankos ei muille pisaa. Analyysi nyt pliis mikä muakin vaivaa.
- jorojukka-kukka
varmaan..... kirjoitti:
Miten jonkun järjenjuoksu voi olla tuollaisella tolalla.
Minä ajattelen asioita vähän muustakin perspektiivistä kuin siitä, että haukun ihmisiä: tyhmä, tyhmä, tyhmä!!!
Kokeile sinäkin. Saatat yllättyä. - jorojukka-kukka
resukka-ralf kirjoitti:
Sinulle on annettu itserakkautta niin suurella kauhalla että ilmankos ei muille pisaa. Analyysi nyt pliis mikä muakin vaivaa.
Ja sinulle on näköjään annettu jokin sellainen erikoinen näkemisen lahja, jolla soppakauhan näet karttapallona. Kiehtovaa! Lahjamme ovat niin erilaisia...jokaiselle jotakin. :)
- Kurre_Orava
Jos nainen murhaa miehensä niin onko silloinkin syynä huono itsetunto. Ja naiselle pitäisi antaa terapiaa?
Uskomaton tuo sinun maailmankatsomuksesi jossa nainen on aina uhri, aina.
Saat kyllä minullakin kohden rauhallisella Oravalla niskakarvat pörhölleen.
Onneksi kaltaisiasi ei ole ainakaan kovin montaa. - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
Jos nainen murhaa miehensä niin onko silloinkin syynä huono itsetunto. Ja naiselle pitäisi antaa terapiaa?
Uskomaton tuo sinun maailmankatsomuksesi jossa nainen on aina uhri, aina.
Saat kyllä minullakin kohden rauhallisella Oravalla niskakarvat pörhölleen.
Onneksi kaltaisiasi ei ole ainakaan kovin montaa.Nainen joka murhaa miehensä, ilman että mies on väkivallalla uhkaillut ja alistanut naista vuosikausia, joutaa linnaan murhasta!
En ollenkaan ole sitä mieltä, että nainen on aina uhri. En todellakaan sinne päinkään, sinä vain kuvittelet niin, koska itse pidät, että mies on aina petkutuksen kohde ja suojeltavaa kansanperinnettä. - Kurre_Orava
jorojukka-kukka kirjoitti:
Nainen joka murhaa miehensä, ilman että mies on väkivallalla uhkaillut ja alistanut naista vuosikausia, joutaa linnaan murhasta!
En ollenkaan ole sitä mieltä, että nainen on aina uhri. En todellakaan sinne päinkään, sinä vain kuvittelet niin, koska itse pidät, että mies on aina petkutuksen kohde ja suojeltavaa kansanperinnettä.Sinähän olet kuin aikoinaan opiskelukämppäni naapurit. Hekin tiesivät pirun paljon paremmin kuin minä mitä mieltä olen ja kuinka hyvin/huonosti minulla menee.
Toisekseen murha on suunniteltu, pikaistuksissa tehty surma kulkee rikosnimikkeellä tappo.
Ja kylläpä vain edustamani miestyyppi on todellakin katoavaa kansanperinnettä.
Metroseksuaalit ja muut puppelit on muodissa. - imitaattori
jorojukka-kukka kirjoitti:
Nainen joka murhaa miehensä, ilman että mies on väkivallalla uhkaillut ja alistanut naista vuosikausia, joutaa linnaan murhasta!
En ollenkaan ole sitä mieltä, että nainen on aina uhri. En todellakaan sinne päinkään, sinä vain kuvittelet niin, koska itse pidät, että mies on aina petkutuksen kohde ja suojeltavaa kansanperinnettä.Paitsi että jokainen, IHAN JOKAINEN koskaan seksiä myynyt nainen.
on aina ihan joka kerta uhri koska lapsuuden, nuoruuden, keski-iän, vanhuuden ja kuoleman jälkeiset kokemukset ovat saanet hänet vihaamaan naiseuttaan ja se ilmenee miesten rahastamisena vastoin tahtoaan koska hänellä ei noiden tarumaattisten kokemusten jälkeen ole mitään itsetuntoa ja jakaa itseään holtittomasti kuin aamulehtä. Jokaisen aktin aikana hänet pahoinpidellään ja hänen naiseutaansa ja sitä kautta KAIKKIEN NAISTEN NAISEUTTA halveksitaan.
Ja tällä pitä saada loppu ihan nyt just, HITTO SOIKOON. ja tämän tiedä ihan vaan kokemuksesta. Kuten aina ja iänkaikkisesti olen tiennyt -kumpuaahan tämä tieto siitä että olen nainen jne jne - jorojukka-kukka
Kurre_Orava kirjoitti:
Sinähän olet kuin aikoinaan opiskelukämppäni naapurit. Hekin tiesivät pirun paljon paremmin kuin minä mitä mieltä olen ja kuinka hyvin/huonosti minulla menee.
Toisekseen murha on suunniteltu, pikaistuksissa tehty surma kulkee rikosnimikkeellä tappo.
Ja kylläpä vain edustamani miestyyppi on todellakin katoavaa kansanperinnettä.
Metroseksuaalit ja muut puppelit on muodissa.Murhasta sinä puhuit. Naapureistasi en tiedä yhtään mitään. :)
- jorojukka-kukka
imitaattori kirjoitti:
Paitsi että jokainen, IHAN JOKAINEN koskaan seksiä myynyt nainen.
on aina ihan joka kerta uhri koska lapsuuden, nuoruuden, keski-iän, vanhuuden ja kuoleman jälkeiset kokemukset ovat saanet hänet vihaamaan naiseuttaan ja se ilmenee miesten rahastamisena vastoin tahtoaan koska hänellä ei noiden tarumaattisten kokemusten jälkeen ole mitään itsetuntoa ja jakaa itseään holtittomasti kuin aamulehtä. Jokaisen aktin aikana hänet pahoinpidellään ja hänen naiseutaansa ja sitä kautta KAIKKIEN NAISTEN NAISEUTTA halveksitaan.
Ja tällä pitä saada loppu ihan nyt just, HITTO SOIKOON. ja tämän tiedä ihan vaan kokemuksesta. Kuten aina ja iänkaikkisesti olen tiennyt -kumpuaahan tämä tieto siitä että olen nainen jne jneSinun kanssasi voisin jopa väitellä noista esittämistäsi väitteistä. ;)
- severi
Toisaalta jos sillä muijalla jo oli HIV, niin mitään tartuntavaaraahan ei enää ole.
- kävisi......
Niin paitsi, että se myy ehkä seksiä, mikä feministien mielestä on sallittua, mutta ostaminen ei ole. Elikä, jos mies ostaa tältä naiselta seksiä ja saa tartunnan, niin mies pitäisi laittaa feministien mielestä häkkiin ja nainen ei.
- juuri niin
on asia. Ja vielä pahempana pidän sitä, että naiset kusettavat miehiä rakkauden nimissä.
Inhottaa ajatuskin feministiin sekaanutmisesta joiden mielipiteitä olen lukenut palstoilta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534290Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813973- 703458
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963380Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1052393- 352258
- 362129
- 242129
- 382109
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232004