Britit

Irakissa

Missä kuplassa elävät ne ihmiset jotka järkyttyivät videosta jossa Britti sotilaat vähän ottavat enintä uhoa pois muutamasta irakilaisesta. Jopa Suomessa poliisi tekee samaa, ei tosin ole niin tyhmä, että kuvaa sen. Itsekkin joskus turpaan saanut.

7

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löpö,löpö

Videossa oli kylläkin mielivaltaista lapsiin kohdistuvaa kidutusta!

• eilen näytettiin

Siinä ei ollut kidutuksesta hajuakaan. Pelkää pahoipitelyä, eikä edes kovin törkeää. Tuosta selviäisi Suomessa sakoilla. Elämä on.

• näytetty uutisissa
        eilen näytettiin kirjoitti:

Siinä ei ollut kidutuksesta hajuakaan. Pelkää pahoipitelyä, eikä edes kovin törkeää. Tuosta selviäisi Suomessa sakoilla. Elämä on.

Suomen medioissa ei todellakaan näytetty kuin pieni pätkä tuosta videosta. Se oli todellakin kidutusta!

• on esim.
        näytetty uutisissa kirjoitti:

Suomen medioissa ei todellakaan näytetty kuin pieni pätkä tuosta videosta. Se oli todellakin kidutusta!

monta tuntia kestävä hakkaaminen, raajojen polttaminen tai irtileikkaaminen, se mikä esim. BBC näytettiin on hakkaamista ja aika lievää sellaista. Itse olen kokenut paljon pahempaa Suomessa ja ulkomailla, viranomaiseten ja muiden toimesta ja myös antanut.

• gellerix
        on esim. kirjoitti:

monta tuntia kestävä hakkaaminen, raajojen polttaminen tai irtileikkaaminen, se mikä esim. BBC näytettiin on hakkaamista ja aika lievää sellaista. Itse olen kokenut paljon pahempaa Suomessa ja ulkomailla, viranomaiseten ja muiden toimesta ja myös antanut.

tuomio...päät irti briteiltä, no ei nyt sentään mutta todella naurettava temppu. Nehän jahtasivat niitä kivittäjäpoikia ympäri kaupunkia! Olisi riittänyt että ne ajettiin pois!! 3-4 vuotta vankeutta koko porukalle olisi sopiva tuomio, oppisivat että arabitkin ovat ihmisiä!

• asdasda

Ne, jotka eivät kunnioita perustavanlaatuisia ihmisoikeuksia eivät itse ansaitse niitä.

• Mitä Tilaa..

Videon nähneenä voin sanoa, että siellä taas mellakoivat ja kiviä heittelevät pennut saavat mitä tilaavat:selkäsaunan oikein isän kädestä, toivottavasti miettivät seuraavan kerran kahdesti, ennenkuin menevät mellakointiin mukaan.
      Kidutuksesta ei todellakaan ole kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe