Mitäs jos ei vastattais pilkkaajien kommentteihin enää, vaikka kuinka tekis mieli. Mä huomasin, ettei siitä mitään hyötyä ole. Mä kun oon uusi täällä, niin suotteko anteeksi, että se otti näin kauan. He haluavatkin tuottaa harmia muille, eivätkä olla myötäeläjiä. Miksi antaa heille se ilo, että aina joku vastaa.. Minä itse olen pahimpia siinä lajissa, mutta nyt on päivä uus..parannusta pökäten Ykä.
Boikotoidaan pilkkaajat
11
503
Vastaukset
- äyskäri
Ei kannata pilkkaajille jutella täällä. Niillä menee paskat housuun loppujenlopuksi.
- kuin saivarrella
Ei kannata vaivautua väittelemään ylpeiden pilkkaajien kanssa. Ne nauraa muiden vahingolle, kunnes se heitä itseä kohtaa. Jokainen joutuu keräämään heittämänsä kivet, jopa Työmies,TorviValheen jne.
- hellarin tytär
yhtään ainutta kertaa ei ole työmies2 minua pilkannut.olen saanut häneltä hyvin järkeviä vastauksia ja lisäksi ilolla höystettyjä.
miksi te pilkkaatte työmiestä? mitä pahaa hän on muka teille tehnyt.vai oletteko te hänelle kateellisia sillä hänellä on valtava tieto ja ymmärrys hyvin laaja.
sekö teitä pojulit kiukuttaa?kun ette ole yhtä viisaita.oletteks te kateellisia??? hellarin tytär kirjoitti:
yhtään ainutta kertaa ei ole työmies2 minua pilkannut.olen saanut häneltä hyvin järkeviä vastauksia ja lisäksi ilolla höystettyjä.
miksi te pilkkaatte työmiestä? mitä pahaa hän on muka teille tehnyt.vai oletteko te hänelle kateellisia sillä hänellä on valtava tieto ja ymmärrys hyvin laaja.
sekö teitä pojulit kiukuttaa?kun ette ole yhtä viisaita.oletteks te kateellisia???ja oikeasti kovia kokenut ihminen, joka yrittää taistella päästäkseen eroon uskovaisten vanhempiensa aiheuttamista traumoista. Siinä ei ole mielestäni mitään pilkkaamista. Helvettiä julistavat yksinkertaiset hihhulit ovatkin sitten asia erikseen... ;)
- mun mieliksi
eihän tää muuten oo hauskaa, jos ei me saada hihhuleita sekoamaan.
- ReijoR
...näille kannattaa vastata aina touudellisesti ja Jumalan sanalla. Se muuttaa heidän sydämensä.
Heitä tulee myös rakastaa Kristuksen rakkaudella.
ReijoR
www.netmission.fi
- tode'
täytyy pitää kuitenkin mielessä, ettei tämä palsta ole mikään helluntailaisten palsta. aiheena on 'helluntailaisuus' ja sen alle voidaan sananvapauden nimissä mahduttaa lähes kaikki, mitä sylki kenellekin suuhun tuo. pahimmillaan kun sylki on tuonut eräällekin kirjoittajalle oikeuden olla sitä mieltä, että helluntaiherätys on äärifundamentalistinen liike. tiedä sitten, onko kyseinen lasauttelija loppujen lopuksi itsekään samaa mieltä aatteensa kanssa? kunhan potkiutuu vain pässinä narun päässä...
henk. koht. olen samaa mieltä ruotsalais-reijon kanssa, vaikka olen itsekin monta kertaa syyllistynyt joutavanpäiväiseen vänkyttämiseen.- Ykä-Puska
, jos näin on. Kyllä minäkin sitä mieltä olen, että rakastaa pitää, mutta paavalikin erkani pahanpuhujista, kun oli selvittänyt kantansa.Apt teot 13:50-52.
- tode'
Ykä-Puska kirjoitti:
, jos näin on. Kyllä minäkin sitä mieltä olen, että rakastaa pitää, mutta paavalikin erkani pahanpuhujista, kun oli selvittänyt kantansa.Apt teot 13:50-52.
sa!
Lasketaanko pilkkaajaksi vain ne henkilöt jotka ovat ns. "ei- uskovaisia", vai lukeutuuko myös jotkut uskovaiset itse pilkkaajiksi?
Esim. homojen tai alkoholistiperheiden pilkkaajiksi?
Tai pakanoiden ja ateistien pilkkaajiksi?
Mitä ja ketä tällä palstalla saa pilkata, ja voisiko mahtollisesti olla niin, että jotkut laskevat "pilkkaamiseksi" ja "rienaukseksi" myös perustellun ja asiallisen kritiikin, tai jopa ihan vain erilaiset mielipiteet jo sinänsä?
Olisiko siis jokaisella elämänkatsomuksellisiin näkökulmiin katsomatta syytä katsoa peiliin mitä tulee tähän "pilkkaamis"- asiaan?- o n
Ei Jeesuskaan alkanut väittelemään kiusujaan kanssa. Meillä ihmisillä on yhteinenn vastustajjamme, mutta noudatetaan samaa periaatetta. Ja pyydetän Jeesusta avuksemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708