Oon aatellu ottaa kulmalävärin. Joten kyselisinkin hyviä lävistyspaikkoja tampereen alueella?
Lävistysliikkeitä?
9
1925
Vastaukset
- k-parta
Tuossa jokunen paikka:
http://www.madmaxtattoo.com/
http://www.putkatattoos.com/
http://www.kotiposti.net/henrim/- lueskelin
mielenkiinnosta ton putkan vieraskirjaa niin melkein joka toinen valitti että koru on painunut ihon sisää ja låvistys kipiä. Mahtaa olla huolimatonta touhua kun ei osata laittaa sopivan pitkää korua.
Ite en ainakaa noiden juttujen jälkeen menis tohon putkaan. - katriska87
lueskelin kirjoitti:
mielenkiinnosta ton putkan vieraskirjaa niin melkein joka toinen valitti että koru on painunut ihon sisää ja låvistys kipiä. Mahtaa olla huolimatonta touhua kun ei osata laittaa sopivan pitkää korua.
Ite en ainakaa noiden juttujen jälkeen menis tohon putkaan.ite oon kans lueskellut tuota putkan vieraskirjaa, ja toi on kyl totta..mutmut muilla liikkeillä ei välttämättä ole vieraskirjaa, mistä sen tietää vaikka siellä lukis myös..?
- nenäkoruinen
katriska87 kirjoitti:
ite oon kans lueskellut tuota putkan vieraskirjaa, ja toi on kyl totta..mutmut muilla liikkeillä ei välttämättä ole vieraskirjaa, mistä sen tietää vaikka siellä lukis myös..?
Itse otin nenäkorun siperian hurtassa igorissa hämeenkadun päässä kirjaston lähellä vuosia sitten eikä mitään onglemia tullut. Mies oli nopea eli n. 5 min kesti kun laittoi neulan läpi ja korun paikoilleen. Helppo homma eikä tulehtunut. Desinfioin kyllä päivittäin parin viikon ajan.
- PIRUN PITKÄ
nenäkoruinen kirjoitti:
Itse otin nenäkorun siperian hurtassa igorissa hämeenkadun päässä kirjaston lähellä vuosia sitten eikä mitään onglemia tullut. Mies oli nopea eli n. 5 min kesti kun laittoi neulan läpi ja korun paikoilleen. Helppo homma eikä tulehtunut. Desinfioin kyllä päivittäin parin viikon ajan.
AIKA, JOS 5 MIN. TUNGETAAN NEULAA LÄPI. KYLLÄ MUUALLA SE LÄPIMENO TAPAHTUU MUUTAMASSA SEKUNNISSA.
- katriska87
PIRUN PITKÄ kirjoitti:
AIKA, JOS 5 MIN. TUNGETAAN NEULAA LÄPI. KYLLÄ MUUALLA SE LÄPIMENO TAPAHTUU MUUTAMASSA SEKUNNISSA.
ASIATON KOMMENTTI!!
- minäpä minä
katriska87 kirjoitti:
ASIATON KOMMENTTI!!
mennä tohon mad maxiin.. moni kaverini on ottanu siellä tatuointeja ja lävistyksiä eikä kellään oo yhtään valittamista ollu. oon itse aatellu tatuointia ja mad max on se paikka mihin meen sen ottaan.
- kreator
minäpä minä kirjoitti:
mennä tohon mad maxiin.. moni kaverini on ottanu siellä tatuointeja ja lävistyksiä eikä kellään oo yhtään valittamista ollu. oon itse aatellu tatuointia ja mad max on se paikka mihin meen sen ottaan.
tiätäiskö joku mad maxin auki olo ajat
- annika
lueskelin kirjoitti:
Ite en ainakaa noiden juttujen jälkeen menis tohon putkaan.voi olla että koru on normi pitkä mutta lävistettävä kohta turpos odottamattomasti.. mulla ei koskaan oo huuliläväri parantunut kun se turpoo niin paljon. 12 mm tappi ei riitä. toivotonta touhua. kolme kertaa koitettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811538Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604119Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1253335Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2012655Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142363Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051894Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3401251- 681048
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20957- 65850