Eipä ole Kuppiskaan

kusipää

onnistunut vielä kummoista verkostoa pystyttämään :)

"Laske jokaisella viisi pitkäaikaista puhelin tai sähköasikasta. Jatkuvia vitamiinitilauksia keskimäärin 20 /edustaja. Muita rekisteröityjä asiakkaita muutama kymmenen yhtä kohti.

kaikenkaikiaan verkostoasiakkaita noin 150"

Jos nämä kuppiksen antamat tiedot pitävät paikkansa, on hänen alalinjassaan 3 tai 4 movettajaa.

jos asiakkaita yhteensä 150 ja sitten jokaisella alalinjalaisella 20 vitamiinitilausta ja muita rekisteröityjä asiakkaita muutama kymmenen, niin alalinjassa ei voi olla, kuin tuo 3 tai 4 verkostoijaa!!

Tämä viesti myös kumoaa väitteet 100 ylihintaisen vitamiinitilauksen tuomista passiivisista tuloista!

Vielä linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014090400

34

2008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusipää

Vaikuttaa ainakin Kuppiksen vastaukselta, vaikka kysymys onkin alunperin osoitettu paavalille..

Mutta kumpi tahansa kyseessä onkaan, niin ei kovin menestyneeltä vaikuta..

• kaikien

nikkiä pilailutarkoituksessa tarkoituksena nolata muita.

Kun argumentit loppuu pitää alkaa keinottelemaan.

• vähän

kertolaskua että saat lopputuloksen aikaan.

Näin Kauppateknukkona sain lopputulokseksi ihan eri lukemia.

Huolellisuutta kusipää. Niin mutta....pississähän on vaikea muuttaa laskutehtäviä tuloksiksi. Kasvata sen pissin tilalle vähän aivomassaa niin onnistuu paremmin nuo yhteenvetotehtävät...

• kusipää

Jos jokaisella on nuo mainitsemasi 45 asiakasta ja kaiken kaikkiaan verkostossasi on 150 asiakasta, niin alalinjassasi on tuo mainitsemani 3 henkilöä ja kun oletin sinun kuitenkin liiottelevan, niinkuin muissakin jutuissasi, niin pistin mahdolliseksi myös tuon 4 :)

Kauppateknukoilla taitaa olla aika erikoista matematiikkaa, olisi mielenkiintoista nähdä, miten sen itse lasket? Laitappa näkyviin :)

Sinä joko ilmoitit väärin nuo asiakkaiden määrät tai sitten et osaa laskea, kumpi?

• AdaFlink
        kusipää kirjoitti:

Jos jokaisella on nuo mainitsemasi 45 asiakasta ja kaiken kaikkiaan verkostossasi on 150 asiakasta, niin alalinjassasi on tuo mainitsemani 3 henkilöä ja kun oletin sinun kuitenkin liiottelevan, niinkuin muissakin jutuissasi, niin pistin mahdolliseksi myös tuon 4 :)

Kauppateknukoilla taitaa olla aika erikoista matematiikkaa, olisi mielenkiintoista nähdä, miten sen itse lasket? Laitappa näkyviin :)

Sinä joko ilmoitit väärin nuo asiakkaiden määrät tai sitten et osaa laskea, kumpi?

... hirvittävä epäilys. Entäpä, jos kuppis onkin Laskutikku-Juice?

Ja mitaan ette voi...

• Kauppateknikko

En olisi uskonut nettikin herättää tuollaisat pelkoa ja kunnioitusta nikiä kohtaan että pitää oikein joka päivä jotakin häväistyskirjoituksia kirjoitella.

Luuletko että sinä tuolla tavalla voitat minut väittelyssä. Et voita. Luuletko että saat lukijat luulemaan että en asioista tiedä tuollaisten häväistyskirjoituksiesi vuoksi.

Sinä aliarvioit tämän saitin lukijoita. Tuskin nuo sinun panettelut, häväistykset ja mollaukset paljon painaa mielipiteitäni arviotaessa. Lukijat osaavat kyllä arvioida itse minun asiantuntemukseni.

Tunnen ainakin verkostomarkkinoinnin paremmin kuin sinä. Joten kirjoituksillani on vankka totuuspohja toisin kuin sinun kirjoituksillasi.

Mnetät oman uskottavuutesi vain tuolla jos sitä nyt on ollut alunperinkään.

Skeidaa nakkelet, siinä olet hyvä.

Pelkää rauhassa minua en minä sinua voi täältä lankojen päästä vahingoittaa.

• PEELO

• Koneteknikko
        PEELO kirjoitti:

täältä maan alta :D
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014115660

Ainiin, btw: Ei sua kukaan pelkää, nauraa vaan :D

Olen viitä vaille valmis koneteuknikko. Se oli kova koulu. Ei pidä aliarvoida toisten saavutuksia ja koulutusta. Varsinkan ei pidä arvoida toisen kokemusta verkotosta. Varsinkaan jos et ole mukana.

Ei kannata pelätä tai penetella kun et tiedä asiasta. Toiset kuitenkin ptävät sinua epäuskottavana. Siinä sinulle.

• kusipää

No tämä saattaa sitten olla sen paavalin juttuja :)

Kerroppa sinä vastaavia lukuja omasta organisaatiostasi?

Mää en nyt ihan kauheesti pelkää kaveria, joka ei vielä osaa edes Suomea kirjoittaa ja kehuskelee olemattomilla tuloillaan, joita ei osaa edes perustella ja tutkintokin taitaa olla jo menneen talven lumia :)

• on olemassa
        kusipää kirjoitti:

Mää en nyt ihan kauheesti pelkää kaveria, joka ei vielä osaa edes Suomea kirjoittaa ja kehuskelee olemattomilla tuloillaan, joita ei osaa edes perustella ja tutkintokin taitaa olla jo menneen talven lumia :)

vieläkin koulutusohjelmassa. Se ei ole muutunut miksikään.

• kusipää
        on olemassa kirjoitti:

vieläkin koulutusohjelmassa. Se ei ole muutunut miksikään.

Jaa ei ole muutunut miksikään, OK olin väärässä..

Mutta voisitko kuitenkin vastata noihin kysymyksiinkin?

Ja lisä kysymys(vastaa niihin muihinkin):
        Onko ylälinja kieltänyt vastaamasta kerralla useampaan kuin yhteen kysymykseen, vai ovatko ne liian pahoja sinulle?

• kunnolla
        kusipää kirjoitti:

muuta on jotakin tietoa.

Tammikuun lopulla verkostossa oli noin 50 eritasolla olevaa edustajaa. Asiakasedustajia, tulevia kanta-asiakkaita on noin 100. Näistä tieto tulee aina kahden viikon viiveellä, sitten kun se "katusmusaika" umpeutuu.

Asiakkaita oli raportoituna noin 300, tämä ei ole tarkka tieto saattaa olla enemmänkin, osa ei raportoi säännöllisesti.

Sitten raportoitu eilinen tieto esimerkiksi. Nyt on vauhti kiihtymässä. Edustajia on eilen raportoitu 7, Kanta-asiakkaita 30, asiakkaita 40. Eli nyt on jo vaikea pysyä verkoston kasvun vauhdissa sen vuoksi että kaikki ei raportoi kuin silloin tällöin. Kaikki ei ota sitä raportointia oikein vakavasti.

Kauppateknikko.

P.S. Tasaisen kaavan mukaan laskettuna tämä oikeuttaisi säännölliseen 3000€ kuukausiliikevaihtoon, eli provikkaan. Ei se ihan näin tasaisesti toteudu. Mutta voitte laskea erilaisia skenaarioita tästä. Siinähän tellä harrastamista riittää(:

Sama

• kysymyksiin?
        kusipää kirjoitti:

Jaa ei ole muutunut miksikään, OK olin väärässä..

Mutta voisitko kuitenkin vastata noihin kysymyksiinkin?

Ja lisä kysymys(vastaa niihin muihinkin):
        Onko ylälinja kieltänyt vastaamasta kerralla useampaan kuin yhteen kysymykseen, vai ovatko ne liian pahoja sinulle?

Minulle osoitettuihin kysymyksiin olen vastannut. En vastaa muille esitettyihin kysymyksiin.

Kauppateknikko.

• kusipää
        kysymyksiin? kirjoitti:

Minulle osoitettuihin kysymyksiin olen vastannut. En vastaa muille esitettyihin kysymyksiin.

Kauppateknikko.

Eli siis vastaavia, mitä toi paavali kertoi omastaan!! Asiakkaiden määriä per sun alalinjan movettaja ja kokonaisuudessaan sun verkostossa ja sitten kuinka paljon sulla on porukkaa alalinjassa?

• Keinonen Pertti
        kunnolla kirjoitti:

muuta on jotakin tietoa.

Tammikuun lopulla verkostossa oli noin 50 eritasolla olevaa edustajaa. Asiakasedustajia, tulevia kanta-asiakkaita on noin 100. Näistä tieto tulee aina kahden viikon viiveellä, sitten kun se "katusmusaika" umpeutuu.

Asiakkaita oli raportoituna noin 300, tämä ei ole tarkka tieto saattaa olla enemmänkin, osa ei raportoi säännöllisesti.

Sitten raportoitu eilinen tieto esimerkiksi. Nyt on vauhti kiihtymässä. Edustajia on eilen raportoitu 7, Kanta-asiakkaita 30, asiakkaita 40. Eli nyt on jo vaikea pysyä verkoston kasvun vauhdissa sen vuoksi että kaikki ei raportoi kuin silloin tällöin. Kaikki ei ota sitä raportointia oikein vakavasti.

Kauppateknikko.

P.S. Tasaisen kaavan mukaan laskettuna tämä oikeuttaisi säännölliseen 3000€ kuukausiliikevaihtoon, eli provikkaan. Ei se ihan näin tasaisesti toteudu. Mutta voitte laskea erilaisia skenaarioita tästä. Siinähän tellä harrastamista riittää(:

Sama

Pystytkö kertomaan minulle, että mikä tässä minun jutussani ei pidä paikkaansa tai kuinka Movella voi olla 10.000.000€:n liikevaihto?

Jos tähän on jossain vastaus, niin voisitko laittaa linkin tai jotain?

Jotta Move pystyisi maksamaan keskimäärin 1800€/kk kullekkin movettajalle, niin täytyisi Moven kuukausittainen liikevaihto olla n. 10 000 000€ siis vuoden liikevaihto noin 120 000 000€. Kuinka tällainen liikevaihto saadaan aikaan ylihintaisen verkkokaupan avulla???

• aihetta???
        Keinonen Pertti kirjoitti:

Pystytkö kertomaan minulle, että mikä tässä minun jutussani ei pidä paikkaansa tai kuinka Movella voi olla 10.000.000€:n liikevaihto?

Jos tähän on jossain vastaus, niin voisitko laittaa linkin tai jotain?

Jotta Move pystyisi maksamaan keskimäärin 1800€/kk kullekkin movettajalle, niin täytyisi Moven kuukausittainen liikevaihto olla n. 10 000 000€ siis vuoden liikevaihto noin 120 000 000€. Kuinka tällainen liikevaihto saadaan aikaan ylihintaisen verkkokaupan avulla???

Vastasin esittämääsi kysymykseen.

Kauppateknikko.

• Keinonen Pertti
        aihetta??? kirjoitti:

Vastasin esittämääsi kysymykseen.

Kauppateknikko.

sinulta saisin vastauksen tähän, koska olet ystävällisesti vastannut muihinkin kysymyksiin, kun toiset movettajat vain sortuvat vittuiluun!

Kiitos siitä vastauksesta!

Ja kiitos vastauksestasi, jos vastaat!!

• vastauksen tuolla

sinulta saisin vastauksen tähän, koska olet ystävällisesti vastannut muihinkin kysymyksiin, kun toiset movettajat vain sortuvat vittuiluun!

Kiitos siitä vastauksesta!

Ja kiitos vastauksestasi, jos vastaat!!

toisaalla. Muuta vastausta ei ole olemassa.

Kauppateknikko.

• Keinonen Pertti
        vastauksen tuolla kirjoitti:

toisaalla. Muuta vastausta ei ole olemassa.

Kauppateknikko.

Onko se tämä?
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014118158

Vastasin siihen näin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014118763

Jos se ei ole tämä, niin voisitko ystävällisesti laittaa linkin siihen vastaukseen?

Jos se oli tämä ja muuta vastausta ei ole, niin on movettajien tulevaisuus tuhoon tuomittu!

Kiitos vastauksestasi!

• PEELO
        Koneteknikko kirjoitti:

Olen viitä vaille valmis koneteuknikko. Se oli kova koulu. Ei pidä aliarvoida toisten saavutuksia ja koulutusta. Varsinkan ei pidä arvoida toisen kokemusta verkotosta. Varsinkaan jos et ole mukana.

Ei kannata pelätä tai penetella kun et tiedä asiasta. Toiset kuitenkin ptävät sinua epäuskottavana. Siinä sinulle.

Onnea uuden profiilin syntymisen johdosta 14.2.2006 Kauppateknikko, vai pitäisikö sanoa Koneteknikko?

Mistä sä kone&kuppateknikko tiedät etten ole missään verkostossa mukana? :D
        Toiseksi, nämä asiat mitä olen viime aikoina kirjoitellut (eli lähinnä vi*tuillut sinulle, koska moista paskaa ei kukaan jaksa lukea; esim. valvontakamerat, vastustajien käräjähaasteet, jnejne) ovat luonteeltaan sellaisia, ettei niihin paljoa verkostointikokemusta tarvittaisikaan tietääkseen että Arvon Xteknikkö puhuu paskaa.

Onko sulla kuppis enemmänkin noita identiteettiongelmia, vai vaivaako teitä kaikkia maailman X-teknikoita samankaltainen lukihäiriö? Pitäisiköhän tähänkin pyytää taas vastausta Kauppalehden foorumilta?
        Sieltä varmaan saataisiin paljon vastauksia, koska kauppateknikoista niin moni lukee kauppalehteä. Niinkuin viimeksikin:
        http://keskustelu.kauppalehti.fi/42/i/keskustelu/thread.jspa?forumID=19&threadID=31263&messageID=835571#835571

• loogista?

Onko se tämä?
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014118158

Vastasin siihen näin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014118763

Jos se ei ole tämä, niin voisitko ystävällisesti laittaa linkin siihen vastaukseen?

Jos se oli tämä ja muuta vastausta ei ole, niin on movettajien tulevaisuus tuhoon tuomittu!

Kiitos vastauksestasi!

Eli saat sen minkä mittaat.

• kun pelkää
        PEELO kirjoitti:

Onnea uuden profiilin syntymisen johdosta 14.2.2006 Kauppateknikko, vai pitäisikö sanoa Koneteknikko?

Mistä sä kone&kuppateknikko tiedät etten ole missään verkostossa mukana? :D
        Toiseksi, nämä asiat mitä olen viime aikoina kirjoitellut (eli lähinnä vi*tuillut sinulle, koska moista paskaa ei kukaan jaksa lukea; esim. valvontakamerat, vastustajien käräjähaasteet, jnejne) ovat luonteeltaan sellaisia, ettei niihin paljoa verkostointikokemusta tarvittaisikaan tietääkseen että Arvon Xteknikkö puhuu paskaa.

Onko sulla kuppis enemmänkin noita identiteettiongelmia, vai vaivaako teitä kaikkia maailman X-teknikoita samankaltainen lukihäiriö? Pitäisiköhän tähänkin pyytää taas vastausta Kauppalehden foorumilta?
        Sieltä varmaan saataisiin paljon vastauksia, koska kauppateknikoista niin moni lukee kauppalehteä. Niinkuin viimeksikin:
        http://keskustelu.kauppalehti.fi/42/i/keskustelu/thread.jspa?forumID=19&threadID=31263&messageID=835571#835571

Pelko panee hyökkäämään. Aiheetta.

• PEELO
        kun pelkää kirjoitti:

Pelko panee hyökkäämään. Aiheetta.

Mitä minä pelkään? Mietis nyt vähän? Pelko panee hyökkäämään aiheetta?
        Mielestäni se on aggressio joka panee hyökkäämään. Aggressio taas johtuu siitä, että Kuppis valehtelee kaiken aikaa ja esittää asiantuntijaa ja nyt vielä Koneteknikkoakin.
        Hän pelottelee ihmisiä ja jakelee "sä et tiedä mitään"-kortteja minulle kritisoidessaan hänen paskanjauhamistaan.

Tietysti tiedän, että minun täytyisi ymmärtää että jos kuppiksella ja koneteknikolla on noin vakava lukihäiriö, saattaa argumenttieni ja kritiikkini lukeminen ja ymmärtäminen tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

• Koneteknikko
        PEELO kirjoitti:

Mitä minä pelkään? Mietis nyt vähän? Pelko panee hyökkäämään aiheetta?
        Mielestäni se on aggressio joka panee hyökkäämään. Aggressio taas johtuu siitä, että Kuppis valehtelee kaiken aikaa ja esittää asiantuntijaa ja nyt vielä Koneteknikkoakin.
        Hän pelottelee ihmisiä ja jakelee "sä et tiedä mitään"-kortteja minulle kritisoidessaan hänen paskanjauhamistaan.

Tietysti tiedän, että minun täytyisi ymmärtää että jos kuppiksella ja koneteknikolla on noin vakava lukihäiriö, saattaa argumenttieni ja kritiikkini lukeminen ja ymmärtäminen tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

Pelkäät sitä että Move toimii. Siis olet akresiivinen. Sinua vastutajia pelottaa se että oletkin vääräsä.

Move toimii. Jokasesta kampanjapeketista saan provision. Asikas- edustajat muuttuvat tienaaja- edutajiksi. Usein menee 300 600 eli 1000 pistettä. Aliarvoit minua ja Kauppateknikkoa.

Mutta et sinä tätä suostu ymärtämän. Tai et vain osaa. Höhö.

• PEELO
        Koneteknikko kirjoitti:

Pelkäät sitä että Move toimii. Siis olet akresiivinen. Sinua vastutajia pelottaa se että oletkin vääräsä.

Move toimii. Jokasesta kampanjapeketista saan provision. Asikas- edustajat muuttuvat tienaaja- edutajiksi. Usein menee 300 600 eli 1000 pistettä. Aliarvoit minua ja Kauppateknikkoa.

Mua ei pisaraakaan kiinnosta saatko pisteitä suorituksistasi toiminnassa joka on pian TOIVOTTAVASTI syytettynä kolmesta eri rikoksesta.

Kirjoitit: " Jokasesta kampanjapeketista saan provision."

- kiitos, pelastit päiväni. Ei rahankeräystä, ei ei. Sweet Dreams, Baby.

• Jxx
        kunnolla kirjoitti:

muuta on jotakin tietoa.

Kauppateknikko.

Sama

"Liikevaihto eli provikka." Nyt naurattaa. Liikevaihto ja provisio ovat ihan eri asioita. Luulisi kaupan huippuosaajan nyt edes tämän tietävän. Jos et tiedä, niin en yhtään ihmettele, jos olet jossain verkostopyramidissa mukana.

• PEELO
        Jxx kirjoitti:

"Liikevaihto eli provikka." Nyt naurattaa. Liikevaihto ja provisio ovat ihan eri asioita. Luulisi kaupan huippuosaajan nyt edes tämän tietävän. Jos et tiedä, niin en yhtään ihmettele, jos olet jossain verkostopyramidissa mukana.

move-yrittäjän tulojen valtaosan (siitä pienestäkin) muodostaa provisiot, jotka siis ovat move-yrittäjän liikevaihtoa...

• Jxx
        PEELO kirjoitti:

move-yrittäjän tulojen valtaosan (siitä pienestäkin) muodostaa provisiot, jotka siis ovat move-yrittäjän liikevaihtoa...

No näin sen tietysti täytyy mennä, mutta tuosta alkuperäisestä viestistä saa väkisinkin sen kuvan, että edustaja saa pitää koko potin itse.

• Provikka
        Jxx kirjoitti:

on minun liikevaihtoni.
        Vai pitääkö sanoa että palkka. Ei täsmää koska se ei ole palkkaa vaan se raha joka yritykseen tulee sisään.

Onko se vaikea ymmärtää näin yksin kertainen asia, provikka jonka Move maksaa on osakeyhtiöni liikevaihtoa. Pysy pois täältä sekoilemasta kun nuo yksinkertaisimmatkaan asiat ei sinulle ole selviä.

On aika helppo ymmärtää sekoilusi tuossa valossa. Et ole tiedoiltasi sillä tasolla että pystyisit aikuisten keskusteluun. Mene sille nuorten teinien keskustelupalstalle, siellä olet tasollasi.

• Koneteknikko
        Provikka kirjoitti:

on minun liikevaihtoni.
        Vai pitääkö sanoa että palkka. Ei täsmää koska se ei ole palkkaa vaan se raha joka yritykseen tulee sisään.

Onko se vaikea ymmärtää näin yksin kertainen asia, provikka jonka Move maksaa on osakeyhtiöni liikevaihtoa. Pysy pois täältä sekoilemasta kun nuo yksinkertaisimmatkaan asiat ei sinulle ole selviä.

On aika helppo ymmärtää sekoilusi tuossa valossa. Et ole tiedoiltasi sillä tasolla että pystyisit aikuisten keskusteluun. Mene sille nuorten teinien keskustelupalstalle, siellä olet tasollasi.

Ei nuo ymmärä näitä busines asioita ollenkaan. Tämä on aikusten keskutelupalsta. Täällä puhuu aikuset. Pitää osata kirjoittaa ei sekolla.

Liikevaihto =brovikka myynnistä eli yleensä 600/2 tai jos asikaita on paljon sitten enemmän. Ei tässä ole mitän niin vaikeaa tai pelottavaa. On vain kampanjepaketteja joita tienaaja- edustaja myy. Toisille jotka haluavat ammatinharjottajiksi. Sitten saa brovision ja sen on yritysen liikevaihto. On toiminimi tai osakyhtiö. Tai muu.

Mutta näille vastutajille ei ole helpoja nämä busines asiat.

• Keinonen Pertti
        Provikka kirjoitti:

on minun liikevaihtoni.

"Onko se vaikea ymmärtää näin yksin kertainen asia, provikka jonka Move maksaa on osakeyhtiöni liikevaihtoa."

Puhut kaiken kaikkiaan pelkkää paskaa koko viestissäsi, ei päätä eikä häntää...

• (O.o)___b
        Koneteknikko kirjoitti:

"Usein menee 300 600 eli 1000 pistettä."

Mielenkiintoista matematiikkaa ne siellä kovassa koneteknikko-koulussa opettaa.

"Jokasesta kampanjapeketista saan provision."

Niin...poliisikin tietää tuon.

---

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com

• (O.o)___b
        Koneteknikko kirjoitti:

Ei nuo ymmärä näitä busines asioita ollenkaan. Tämä on aikusten keskutelupalsta. Täällä puhuu aikuset. Pitää osata kirjoittaa ei sekolla.

Liikevaihto =brovikka myynnistä eli yleensä 600/2 tai jos asikaita on paljon sitten enemmän. Ei tässä ole mitän niin vaikeaa tai pelottavaa. On vain kampanjepaketteja joita tienaaja- edustaja myy. Toisille jotka haluavat ammatinharjottajiksi. Sitten saa brovision ja sen on yritysen liikevaihto. On toiminimi tai osakyhtiö. Tai muu.

Mutta näille vastutajille ei ole helpoja nämä busines asiat.

Koneteknikon on pakko olla provoilija! :D

"Ei nuo ymmärä näitä busines asioita ollenkaan. Tämä on aikusten keskutelupalsta. Täällä puhuu aikuset. Pitää osata kirjoittaa ei sekolla.
        "

=DD

@Liikevaihto =brovikka myynnistä eli yleensä 600/2 tai jos asikaita on paljon sitten enemmän. Ei tässä ole mitän niin vaikeaa tai pelottavaa. On vain kampanjepaketteja joita tienaaja- edustaja myy. Toisille jotka haluavat ammatinharjottajiksi. Sitten saa brovision ja sen on yritysen liikevaihto. On toiminimi tai osakyhtiö. Tai muu.

Mutta näille vastutajille ei ole helpoja nämä busines asiat."

Joutuu ääneen nauramaan! :D

---

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com

• näin sitä pitää

"Onko se vaikea ymmärtää näin yksin kertainen asia, provikka jonka Move maksaa on osakeyhtiöni liikevaihtoa."

Puhut kaiken kaikkiaan pelkkää paskaa koko viestissäsi, ei päätä eikä häntää...

Todella mahtavat bisnestiedot.

En ihmettele että sinä noita nerouksiasi noin viljelet D

Olisko parempi mennä sinne ekaluokkalaisten kanssa keskustelmaan ja jättää nämä aikuisten jutut odottamaan kasvamistasi. Tule vaikka sitten takaisin kun sinä pääset sinne yläasteelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3863
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3029
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      124
      2389
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      790
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      735
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe