Käteni tärisevät pelosta ja paskon aina iltaisin yö myöhään housuihini silkasta kauhusta kun ajattelenkin, että Jokerit saattaisi kohtaa playoffeissa Näädät. Näädät, jotka pudottivat Suomen Super Jokerit playoffeista useampaan kertaan ja veivät viime vuonna kultamitalit Jokerien nenän edestä, vaikka kaikki piti olla pedattuna juuri tuona kauniina keväisenä iltana Jokerien mestaruusjuhlille, mutta kuinkas kävikään?
Me Jokerifanit olimme murtuneita ja itkimme hiljaa fanikatsomossamme ja pyyhimme kyyneleitä ottelun alussa tiputettuihin tifo-papereihin. Tällä kaudella toivon, että Jokerit tippuisi playoffeista heti, koska kohtaamme kuitenkin Pohjoisen kauhut heti säälipleijarien jälkeen. Sitä en enää kestäisi. Lopullinen murtuminen oli jo viime vuonna tosi lähellä, mutta Jokerifanien tuki sai minut vielä jaksamaan ainakin yhden kauden Jokerifanina.
Tällä hetkellä kristallipalloni ennustaa jälleen kerran kultaista kevättä Kärpille, mutta se on vain ennustus, eikä kristallipalloni ole ennenkään ollut oikeassa, joten miksi olisi tälläkään kertaa!?
Tärisevät käteni
Hyde
1
310
Vastaukset
- miksi käytät mun nikkiä?
haukun jokereita kun oikeasti olen kärppäfani ja kaverini tosikärppäfani taas on helsingistä ja kannattaa jokereita ja siksi pilkkaa kärppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955