KATEELLISUUDESTA

kusipää

Onko todellakin niin, että Move on niin järisyttävä juttu, että kaikki ovat movettajille kateellisia?

Sisäasiainministeriö
Satakunnankansa
Aamulehti
MTV3 (tai ainakin 45min ohjelman tekijät)
Kuluttajavirasto
Kaikki me Moven ja VM:än vastustajat
Poliisi
yms. yms.
lisätkää toki kateellisten joukkoa, jos tulee mieleen...

Jos me kaikki olisimme kateellisa movettajille, niin miksi me emme liittyisi?
Olenko minä kateellinen siitä, että en pääse tekemään itsestäni naurunalaista ja käymään turhanpäiväisissä koulutuksissa ja maksamaan niistä vai mistä? Olenko kateellinen siitä, että en ole poliisitutkinnassa?

17

2338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko parantainen

Jos me emme olisi kateellisa movettajille, niin me liittyisimme!
      En olisi enää kateellinen siitä, että pääsen tekemään itsestäni kunnioitettua ja käymään mahtavissa koulutuksissa ja saamaan niistä tietoa ja taitoa. En olisi kateellinen siitä, että itsekin alkaisin vaikuttamaan omaan elämääni ja tuloihini. En valittaisi palkastani ja vaatisi yhteiskuntaa huolehtimaan itsestäni. En olisi kateellinen siitä, että saisin hyviä ystäviä, joiden kanssa on mukava matkustella ympäri maailmaa. En olisi kateellinen siitä että ajelisin paremmilla autoilla kuin naapurit, enkä olisi kateellinen siitä että minulla olisi varaa tehdä ja ostella sitä mitä haluan.

• Kummeli

Oliko tuo nyt kumman puolesta.... Joko äärimmäisen sarkastista tai äärimmäisen aivokuollutta...

• PEELO

ennen movea, jos elämänlaatusi on tosiaankin kohonnut moven myötä noin paljon!

Onnea ja menestystä valitsemallasi polulla!

Kuinkas se menikään... V*ttuilla osaa kuka vaan, sarkasmi on taitolaji? :)

• mursis

Vasabladet
      Keskipohjalainen
      Talous-Sanomat
      Rahoitustarkastus

Parin kuukauden sisällä voimme lisätä kateellisten joukkoon turkulaisen syyttäjän ja sitten päästään katsomaan, kuinka kateellinen oikeus on.

• uah haaaaaaaa

?????????????

• mursis
        uah haaaaaaaa kirjoitti:

?????????????

Ai abuse tietosuoja herja placiaatti -ennakkotapaus vai? Hohhoijaa...

• Älä viitsi
        mursis kirjoitti:

Ai abuse tietosuoja herja placiaatti -ennakkotapaus vai? Hohhoijaa...

Älä viitsi pelleillä. Tiedät kyllä aivan hyvin mitä tarkoitan.

• mursis
        Älä viitsi kirjoitti:

En kyllä kerrassaan tiedä. Voisit vaikka valaista asiaa, tietäisivät kaikki tällä palstalla.

Mistä teitä ihmetyyppejä muuten oikein sikiää?

• Faktampi
        mursis kirjoitti:

En kyllä kerrassaan tiedä. Voisit vaikka valaista asiaa, tietäisivät kaikki tällä palstalla.

Varmasti tuntuu hyvältä mursis :)

Voit selitellä ja jatkaa, minä en jatka. Olen oikeasssa ja tiedät sen.

• kusipää
        Älä viitsi kirjoitti:

meillekkin, jotka emme tiedä?

• mursis
        Faktampi kirjoitti:

Sinähän olet se sama tyyppi, joka aikoi pysyä pois keskustelupalstalta 19.2. asti, mutta palaa tänne joka päivä mahtavien juttujensa kanssa.

"Olen oikeasssa ja tiedät sen."

Erittäin vakuuttava movettajan veto taas. Oikeasti minua alkaa jo kiinnostaa, mistä ihmeestä sinä olet oikein peräisin. Väitätkö siis, että olen mukana jossakin oikeusjutussa osapuolena?

• Wuzaa
        Faktampi kirjoitti:

Kiitos, ettet jatka. Olisimme kaikki polvistuneet suuren viisautesi edessä. Tiedät jotain salaista ja maagista muttet viitsi kertoa asiasta, vaan leijut omissa neroutesi sfääreissä...
        :D

Tehdäänkö niin, ettet enää naputtele palstoille mitään tai meille tulee paha mieli siitä, kun olet aina oikeassa! Jookos?

• mitä SINÄ tarkoitat
        Älä viitsi kirjoitti:

?????????? olemme kaikki yhtenä kysymysmerkkinä ????????????????????????????????????????????????
        ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
        ??????????????????????????

• Haipola?
        mursis kirjoitti:

olisiko maistamassa etukäteen osaasi?

• Moveout

Moven väitetyt yhteistyökumppanit olivat kateellisia. Ei auttanut vaikka veneitä ja tauluja meni kuin häkää, silti kateus voitti ja he vetivät tuotteet listoilta!

• 95%:n

todennäköisyydellä olemaan Moven kanta-asiakas. Ei sinun tarvitse olla kateellinen koska itsekin tulet saamaan 2-15% bonusta ostoistasi Movelta.

• kusipää

olen kanssa odotellut, että pääsen noista eduista nauttiin :) Saankohan ton lisäks eka maksaa 25% yli hintaa ja sitte siitä saan sen 15% bonusta? eli siis käytännössä maksaisin esim. 100€:n tuotteesta 106,25€?

Toivottavasti en sittenkään ole tossa mukana?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe