G: parhaat löydöt

utelias

Pieni gallup parhaista kirpputorilöydöistä. Joten kertokaapa, mitä löytyi ja mihin hintaan...

Itse kiertelin kahdella kirpputorilla lauantaina ja matkaani jäi mm.
- naisten housut (käytössä) 0,45 €
- neljät poikien BH-kalsarit (ehjät siistit) 1,10 €
- kahdet paketissa olevat BH kalsarit 5 ja 7 €
- 25 kpl käyttämättömiä postikortteja 0,70 €
- hame 0,40 €

Tulihan sieltä muutakin ostettua mm. PS2 peli 18 €, kuvioneule 10 € (100 %) villaa muita vaatteita, käyttöön kaikki, ei kaapintäytteeksi.

Harvinaisen hyvä kirpparipäivä, perheelliselle köyhälle tuli hyvä mieli. Kiitos kaikille fiksuille voittoa tavoittelemattomille myyjille. Kierrätetään!

24

4580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..aalto...

paras löytöni on ehdottomasti aito alvar aallon valkoinen aaltomaljakko (toisiksi isoin koko), täysin ehjä ja hyväkuntoinen, maksoi 2 euroa

• Maljakko

Älä vedätä :O

• -.-,-,

Löysin hiljattain kirpparilta käyttämättömän tuplapeiton ja 2 tyynyä 35e.Kaupassa näytti peitto maksavan 35e.

• onnellinen ostaja

tein löydön, upea lämmin mielestäni hyvän näköinen, käyttämättömän oloinen takki 20 e.

• Diileri

1865 painettu suomalainen evankeliumi ja virsikirja 10€.
      Tämänpäivän antiikki arvo 1200€.

• hoo

Mistä sait hinta-arvion 1200€? Tuntuu vähän liian korkealta. Minulla on samanlainen v:lta 1862.

• Kirppisfani
        hoo kirjoitti:

Mistä sait hinta-arvion 1200€? Tuntuu vähän liian korkealta. Minulla on samanlainen v:lta 1862.

toi kirja on painettu????

• Hoo
        Kirppisfani kirjoitti:

toi kirja on painettu????

Turussa I.W.Lilljan kirjapainossa
        Kirja ei ole kirpputorilta.

• juhnai

Minulla on vastaavanlainen kirja vm.1862 paljonkohan sillä on arvoa.

• löytöjäni

Minulla oli huippuhetki viime keväänä, kun löysin kesäksi kasvaville lapsille tosi edulliset juhlavaatteet. Toinen sai osin veljensä vanhoja ja kirpparilta löytyi loput puutteet, jopa kengät. Alle 10 euroa meni yhteensä kenkiin, kaksiin housuihin ja yhteen paitaan. Sillä summalla mentiin meillä juhlimaan. Lisäksi löysin itselleni Palmroothin juuri sopivat juhlakengät samoihin pippaloihin kolmella eurolla - hieno löytö, kun minun on hankalan mallisen jalkani vuoksi vaikea löytää kaupastakaan sopivia. Erittäin hyväkuntoiset.

• löytynyt

vuosien varrella, mm:

-kahdet nahkahousut 5€/kpl
      -lapsille kuoman saappaita 1-5€
      -uutta vastaavat maiharit 3,50€
      -täyspitkiä iltapukuja 8-25€
      -mattoja, lakanoita, verhoja, huonekaluja yms pilkkahintaan..

• karakali

Kotikaupungistani löysin Venäläisen Lominosovin posliinitehtaan Ilves-figuurin 13€:llä! Nyt siittä sais viitisenkymppiä.... Oli tosi edullinen.
      Ja täältä oulusta löyty ruskea hyväkuntoinen mokkatakki 7€!

• Playst

"Kiitos kaikille fiksuille voittoa tavoittelemattomille myyjille"
      Ja sitten ps2 peli 18e!!! Toivottavasti kyseessä oli joku uutuuspeli, eihän noista kirpputoreilla tarvi yli kymppiä maksaa yleensä. En ole itse ikinä ostanut yli 10e peliä, tämä hintataso siis länsi-suomessa.

• pelinut

Minä kyllä maksan kirpparilla pleikka-pelistä vaikka 25€ jos tiedän että mistään kaupasta en sitä saa alle viidenkympin. Tyhmiä on ihmiset jotka eivät voi "ylpeytensä" takia maksaa käytetystä tavarasta vähän enempää kuin euroa, vaikka hyvin tietävät että uutena tuote maksaa monin verroin enemmän. Kierrätys kunniaan!

• utelias

No, eihän PS2-peli tuossa parhaiden löytöjen listalla ollutkaan, mutta ok ostos silti. Harvoin löytää sellaista, mitä vähän etsiikin, tuo NFSU2 on ollut hankintalistalla jo pitkään. Nettikaupat myyvät sitä 25-30 €:lla, HuutoNetistä voi löytää alle 20 €:lla, jos hyvin sattuu. Kauppojen alekoreista sitä ei löydä, ja hyvin harvoin kirppariltakaan. Nyt löytyi ja uusi omistaja on onnellinen.

Turhaan murehdit rahojeni kohtaloa, peli oli ehjä, hintansa väärti ja sillä on vielä jälleenmyyntiarvoa. Ja kyllä niitä pelilöytöjä tekee halvalla myös täällä, esim. Muumi PS2-pelejä 2 €:lla!

• mökkihöperö
        utelias kirjoitti:

No, eihän PS2-peli tuossa parhaiden löytöjen listalla ollutkaan, mutta ok ostos silti. Harvoin löytää sellaista, mitä vähän etsiikin, tuo NFSU2 on ollut hankintalistalla jo pitkään. Nettikaupat myyvät sitä 25-30 €:lla, HuutoNetistä voi löytää alle 20 €:lla, jos hyvin sattuu. Kauppojen alekoreista sitä ei löydä, ja hyvin harvoin kirppariltakaan. Nyt löytyi ja uusi omistaja on onnellinen.

Turhaan murehdit rahojeni kohtaloa, peli oli ehjä, hintansa väärti ja sillä on vielä jälleenmyyntiarvoa. Ja kyllä niitä pelilöytöjä tekee halvalla myös täällä, esim. Muumi PS2-pelejä 2 €:lla!

Olen juuri löytänyt "kirpputorimaailman ".Kirppikseltä löytyy nykyään oikeasti käyttökelpoista tavaraa :)
        35 euroa maksoin seuraavista tuotteista:
        -Aaltosen uudet naisten "ratsastussaappaat"
        -Aito ajaton naisten mokkatakki
        -Kudottu haulahuivi/irtohuppu
        -Karatepuku vöineen
        -pari paitapuseroa, kaunis huivi, housut,pitkä
        villatakki,farkkupaita.
        -Kiinalainen kötsä ja nallePuh meikkilaukku tyttärelle.
        Kaikki löydät olivat tosi siistejä ja ehjiä.
        Olin todella onnellinen :))

• JJJJ
        mökkihöperö kirjoitti:

Olen juuri löytänyt "kirpputorimaailman ".Kirppikseltä löytyy nykyään oikeasti käyttökelpoista tavaraa :)
        35 euroa maksoin seuraavista tuotteista:
        -Aaltosen uudet naisten "ratsastussaappaat"
        -Aito ajaton naisten mokkatakki
        -Kudottu haulahuivi/irtohuppu
        -Karatepuku vöineen
        -pari paitapuseroa, kaunis huivi, housut,pitkä
        villatakki,farkkupaita.
        -Kiinalainen kötsä ja nallePuh meikkilaukku tyttärelle.
        Kaikki löydät olivat tosi siistejä ja ehjiä.
        Olin todella onnellinen :))

Aidot vintage merkkilaukut:

gucci 2€
        dior 0,95 €

• å

Upeat pitkät housut 4 euroa.
      Karitsanvillainen paita 10 euroa, uutena maksanut kai satasen. Yhdellä eurolla kaunis kesäpaita.
      Ystäväni löysi silkkineuleen.

• kirp

halpoja kopioita :) :D ei kukaan myy aitoja tolla hinnalla..joskus oli paras löytö oiva toikan singleerattu lintu 5e aivan priima..myin sen sain 55e voittoa

• Ostan ja myyn

Onko ns. hyvän löydön kriteeri se hinta? Tätä kun lukee, niin tulee sellainen mielikuva.

Itse en osta muutamankymmenen sentin vaatetta, ei siksi että hinnassa olisi vikaa, mutta vaate on lumppua.

Parhaita löytöjäni on ollut takki, josta maksoin 30 euroa. En tiedä, oliko käytetty lainkaan. Kaupassa vastaava maksaa uutena lähes 200. Mielestäni kirppikseltä ei kannata ostaa kuin kunnollista tavaraa.

Toki edullisempiakin hyviä löytöjä on tehty. Viikonlopulla ostin takin 9 euroa, housut 2 euroa.

Kaikki mainitut Jäähallin kirppikseltä Helsingistä. Toki siellä on paljon lumppua ja vaatteen lisäksi muutakin rompetta. Niin ja ihmiset myyvät hiton huonoja kirjoja. Kertaalleenluettavaia, jos edes sitäkään.

• ll00ll

Itse olen ostanut halpoja huonekaluja. mm. 5 euron nojatuoli tuolta 40-luvulta, laitoin kuntoon verhoillen uudelleen ja hinta pompsahti aika kivasti ja työlleen sai oivan korvauksen. 2 samanlaista odottaa vielä laittoaan, niistä olen maksanut 15€/pari... 2kpl erikoisia ns. isännän tuoleja 5 euroa, varmaan 1900-luvun alusta. Pistin kuntoon verhoiluineen päivineen ja niistä on jo ihan mukavia summia tarjoiltu, mutta ne pidän itsellä vielä tässä vaiheessa..

hmm... hyviin löytöihin lukeutuu paljon vaatteita, hyväkuntoisia, halpoja ja niitä mistä monet maksavat kaupoissa itsensä kipeeksi ja jotka minä sitten haen parilla eurolla kirppikseltä, muutaman käyttökerran jälkeen lähes uutena :D. (Ostan itse lähes kaiken kirpputoreilta, sillä mielestäni maailmassa on jo ihan riittävästi tavaraa ja vihaan tätä nykyaikaista kulutusyhteiskuntaa, missä kaikki on kertakäyttöistä...)

Lisäksi paljon on tarttunut matkaan mukaan, mm. erilaisia vanhoja hopeisia aterinsettejä muutaman euron hintaan, joista saakin sitten hyvän rahan myymälle ne eteenpäin, tai käyttämällä niitä omiin harrastuksiini ;)

Iloisemmaksi on tosin tehnyt 8-bittisen nintendon pelit 20centin hintaan ja niistähän en minä luovu koskaan :D

• Lankahamsteri

Minä ostin eilen eräältä kirppikseltä 2 pahvilaatikollista villalankoja, osa kalliita mohair- ja liukuvärjättyjä lankoja. :D
      Olen siunaillut kaupoissa käsityölankojen hintoja, joten löytö oli kyllä erinomainen. Laatikoissa oli aivan iskemättömiä lankakeriä, joissa oli vyötteetkin tallella. Näitä oli lähes 20 kpl. Yksi esim. 7-veljeksen valkoinen lanka - 250 g:n kerä. Näiden lisäksi kerälle kerittyjä. Kahden laatikon yhteishinta oli 8 euroa.
      Näissä riittää koko talveksi kudottavaa ja olipa mukana ohuempaakin lankaa, jota voin käyttää neulekoneeseeni. Ihanaa!

• Romuroope

Kirpputorilöydöistä en tiedä, mutta esim. tämä läppäri jolla kirjoitan on roskiksesta ja hyvin pelaa!

• miten te pystytte?

Oksentaisin jos joutuisin käyttämään jonkun hikisiä paskaisia rojuja, saatikka vaatteita. Tai astioita. Yäääkkk!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe