tänne kirjoittavista naisista uskaltaa avoimesti myöntää olevansa Narttu?
Kuinka moni
27
1665
Vastaukset
- ran-tan-plaN
se on:)))
- Jokiska evk
on kovin moniselitteinen käsite.
Myönnän ;)) ...ja pitäydyn omassa määritelmässäni - Puhurix
määrittele narttu.
- puzkasta
on teitä määrittelyn mestareita aiva pilvin pimein!!
Mitäpä jos neidot määrittelisi itse. Osaatte kääntää tuonki itsellenne sopivaksi määrittelyks ihan varmasti jos vaa haluutte!
Täällä tehdään ympyrästäki neliö :DDDDDD - Angiina
puzkasta kirjoitti:
Mitäpä jos neidot määrittelisi itse. Osaatte kääntää tuonki itsellenne sopivaksi määrittelyks ihan varmasti jos vaa haluutte!
Täällä tehdään ympyrästäki neliö :DDDDDDMiten ihmeessä sinä saat tuon määrittelyn kuulostamaan jotenkin väärältä? Me ihmiset määrittelemme tavalla tai toisella kaiken aikaa itseämme ja ympäröivää maailmaa. Se on itsestään tietoisen eläinlajin (homo sapiensin) ominaisuus. Siis myös sinun ominaisuutesi.
- puzkis
Angiina kirjoitti:
Miten ihmeessä sinä saat tuon määrittelyn kuulostamaan jotenkin väärältä? Me ihmiset määrittelemme tavalla tai toisella kaiken aikaa itseämme ja ympäröivää maailmaa. Se on itsestään tietoisen eläinlajin (homo sapiensin) ominaisuus. Siis myös sinun ominaisuutesi.
mitä jos oma ennakkoasentees olikin se joka väritti tuon VILPITTÖMÄN KEHUN :D parjaukseksi.
Mä tykkään naisista ja naisten tippaleipäaivoista :D
Mähän vaan haastan teitä neitoja ja kattelen sitten IHMEISSÄNI sitä miten te ton taas teette! - Puhurix
puzkasta kirjoitti:
Täällä tehdään ympyrästäki neliö :DDDDDDolis mun mielestä semmonen, että kun heittelee tommosen tyylisiä juttuja, osais sitte myös määritellä mitä tommosilla käsitteillä tarkottaa. Meillä kotona jos mies läpsäyttää mua persuksille ja sanoo nartuks, se on jotain positiivista, mut jos joku puskasta huutaa puistossa, seon yleensä halventavaksi tarkoitettu. Sitä hain, että tarkoititko ystävällisesti vai halventavasti.
- puzkis
Puhurix kirjoitti:
olis mun mielestä semmonen, että kun heittelee tommosen tyylisiä juttuja, osais sitte myös määritellä mitä tommosilla käsitteillä tarkottaa. Meillä kotona jos mies läpsäyttää mua persuksille ja sanoo nartuks, se on jotain positiivista, mut jos joku puskasta huutaa puistossa, seon yleensä halventavaksi tarkoitettu. Sitä hain, että tarkoititko ystävällisesti vai halventavasti.
Yztävällisesti :D
kah mä tykkään tippaleipäaivojen lisäks nartuista ;D
''heiluttaa häntää'' - Puhurix
puzkis kirjoitti:
Yztävällisesti :D
kah mä tykkään tippaleipäaivojen lisäks nartuista ;D
''heiluttaa häntää''olen narttu, jos sillä tarkoitetaan tollasta positiivista asiaa. Nartulla voidaan tarkoittaa myös nyhtäjäeukkoa, joka käyttää uroita hyväkseen.
- koltis
Kuinka moni nainen uskaltaa avoimesti myöntää omaavansa ihan ikiomat pallit, elleivät narttuja ole.
- puzkis
:DDD
mulleki on joskus tullu mieleen, että monella täällä kirjottajalla saattaa olla pallukat piilos. - Narttu
puzkis kirjoitti:
:DDD
mulleki on joskus tullu mieleen, että monella täällä kirjottajalla saattaa olla pallukat piilos.Pois se minusta! Aidolla tosinartulla Ei ole palleja. Ja mähän OLEN tosinarttu:)(Pahin kiima-aika on kyllä vielä edessäpäin):DD
- koltis
Narttu kirjoitti:
Pois se minusta! Aidolla tosinartulla Ei ole palleja. Ja mähän OLEN tosinarttu:)(Pahin kiima-aika on kyllä vielä edessäpäin):DD
Sitte mitään "saumaa".
- sauma
koltis kirjoitti:
Sitte mitään "saumaa".
joka miehes?
sie ryppyreijän ja mulukun välis - Narttu
koltis kirjoitti:
Sitte mitään "saumaa".
Kunhan nyt ensin tulee se tämän nartun juoksuaika, uroillahan se on jatkuvasti:) Mitkäs on sen uroon parhaat ominaisuudet niin että erottuu muista uroista? Kilpailu on kovaa.*huiskii pois innokkaimpia nuuhkijoita*
- näkyy
korvat.
- Puzkis
täst on tullu päivän polttava kymysys
näkyy jo liäkit :DDD- surkein
avaus,,mutta vielä on viikkoa jäljellä pistää huonommaksi
- Puzkis
surkein kirjoitti:
sano kettu pihlajanmarjoista :DD
ketunkorvatko ne siellä puskassa vilkkuu ;DD - Puhurix
surkein kirjoitti:
keksiä jonkun vielä surkeamman tällä viikolla. Katotaan jos onnistuu. Tänään ei ole vielä tullut kuin kaksi avausta. Toisessa onnitellaan Suloa ja toisessa etsitään narttuja. Päivänpolttavia juttuja.
- Angiina
Puhurix kirjoitti:
keksiä jonkun vielä surkeamman tällä viikolla. Katotaan jos onnistuu. Tänään ei ole vielä tullut kuin kaksi avausta. Toisessa onnitellaan Suloa ja toisessa etsitään narttuja. Päivänpolttavia juttuja.
Mä pystyn lyömään sut, Puhurix, mennen tullen. Mä arvaan, että sä olet kumminkin salahyvä avausten tekijä, jolloin sä olet ihan noviisi surkeitten avausten tekemisessä. Mut meikä on niissä ammattilainen. Usot sie?
- Puhurix
Angiina kirjoitti:
Mä pystyn lyömään sut, Puhurix, mennen tullen. Mä arvaan, että sä olet kumminkin salahyvä avausten tekijä, jolloin sä olet ihan noviisi surkeitten avausten tekemisessä. Mut meikä on niissä ammattilainen. Usot sie?
Keksi aihe niin tehdään oikeen tosi surkee avaus.
- olla
Puhurix kirjoitti:
Keksi aihe niin tehdään oikeen tosi surkee avaus.
surkeimmista surkeimpien avausten viikko, viikon teema siinä.
- Puhurix
olla kirjoitti:
surkeimmista surkeimpien avausten viikko, viikon teema siinä.
Mä aloitan kohta.
- Carmerita
..tässä tulisi tunnustautua:=)
Nimityshän se tuokin naispuolisesta on.
Yleensä tuota käytetään enempi naista halventavasti---vaan toki sen lempinimenäkin voisi ajatella.
Paljon riippuu siitä ,kuka tuota nimitystä käyttää ja millä mielellä.
*naukaisee ja lipittää kermaa huuliltaan* - Jokiska. evk
Lueskelin kaikki ketjun viestit läpi.
Että ei sitten koskaan ole asiat hyvin;))
On se tuon narttusanan kanssa kyllä niin, ainakin minusta, että sen arvovaraus ja sisältö määrittyy sen mukaan kuka ja missä tilanteessa sitä käytetään.
Onhan noita narttuja kaikissa luomakunnan elukoissa... ei vain koirissa... *jää miettimään vähän tarkemmin sitä, että mitä se narttuus oikein itselle tarkoittaakaan*
...kerron sitten jos saan jotain järkeä tähän tippaleipäaivojeni tuottamaan ajatteluun ;) ! - Narttu
uskallan myöntää, olenhan tämän palstan ainoa oikea Narttu:))
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633