v. 2006 vaaleissa. Multa ainakin on nimi unohtunut. Oliko se joku Merkel jostain DDR:stä vai muistanko väärin.
Mitä mahtaa puuhastella tänään. Entä ne sen luottotoimittajat. Ei ole Unskin ja Timpan kynä luistanut. Onko ne vielä siellä seksireissulla Bangkokissa Jaskarin kanssa.
Muistaako kukaan kokkareiden
5
156
Vastaukset
- Jouko ja Kosti
Tämä presidenttiehdokas jonka nimeä en minäkään muista lähti etsimään sitä "eurooppalaista natoa"
- jo Luxemburgiin
Eurooppalaisen Naton etsintäreissullaan. On kai sillä eväät kunnossa jos sattus tulemaan vähän pitempiaikainen etsintäreissu.
- ehdokashan
oli TArja Halonen Suvi-Anne Siimeksen kannattamana. En tiedä minne mennyt ei ole näkynyt paljon julkisuudessa, sen vaalivilppiepäilyn takia kait. Conanin lupasi tavata, kun tämä oli niin paljon jelppinyt showllaan. Kait suunnittelevat uutta kesäshowta Kultarantaan.
Noissa merkeissähän Tarjan elämä pyörii aivan rattoisasti.- vaalihäviöstä
olisit mennyt purkamaan paineitasi Jaskarin Bangokin-reissulle. Olisi siellä sullekin järjestynyt halvalla joustava työläistyttö.
- vastata
se ainakin tietää monenneksiko kokkarien ehdokas tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972