ole unohtanut häntä... Vaikka aikaa on kulunut jo toista vuotta!!! Milloin tämä loppuu?? Luulin jo että olin unohtanut, mutta sitten eräänä päivänä taas eräs asia toi mieleeni hänet!!! Jopa jotkut kirjoitukset täällä keskusteluissa tuo mieleeni hänet, vaikka tiedän ettei ne voi olla häneltä... Silti aina vaan toivon...*huokaus*....
En vieläkään
minä vain...:(
2
505
Vastaukset
- Aika parantaa
Se loppuu sitten aikanaan. Voisi sanoa, että vanhan rakkauden unohtaminen on eräänlainen prosessi, jonka läpivientiin kuluva aika on kovin yksilöllistä.
En tarkoita sitä, että unohdat hänet totaalisesti, vaan hyväksyt sen tosiasian ettei teistä tullutkaan paria.- minä vain..:(
sitä luulisi, että aika parantaa...mutta kuinka kauan se oikein kestäää??!! tiedän kyllä, ettei meistä tulllut eikä tule paria, mutta silti haluaisin...niin...mitä??!! oma elämä on ihan solmussa,kaikki kaatuu päälle...:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070