Suomen yrittäjistä soittelivat ja latoivat tiskiin kaiken maailman etuja, mitä jäsenyritys saa.
Itse suhtaudun vähän skeptisesti koko touhuun, sillä asiantuntija-apua saa nykyisin hyvin ilman jäsenyyksiäkin mm. uusyrityskeskukset,te-keskus, verotoimisto...jne jne.
Mutta kertokaapa, kannattaako jäsenyys ja saako asiantuntija apua kuin apteekin hyllyltä, vai onko isot yritykset etusijalla?
Kannaatko yrittäjien jäsenyys?
5
635
Vastaukset
- eiii
koska palvelut joita tarvitset, saat kyllä muualtakin. esim. hyvä tilitoimisto on parempi kuin 10 konsulttia.
- eronnut yr..
Pienelle yrittäjälle ei ole yhtään mitään hyötyä noista järjestöistä.Tietoa on niin paljon muutenkin tarjolla ,kun sitä vain osaa hakea.Nuo yrittäjäjärjestöjen lupaukset on täysin hölynpölyä.Kyllähän ne olisivat jo ajat sitten perustaneet puolueen ja hoitaisivat sitäkautta yrittäjien asemaa,jos todellista tahtoa olisi.Humpuukisakkia koko joukko.
- tarkoin
eronnut yr.. kirjoitti:
Pienelle yrittäjälle ei ole yhtään mitään hyötyä noista järjestöistä.Tietoa on niin paljon muutenkin tarjolla ,kun sitä vain osaa hakea.Nuo yrittäjäjärjestöjen lupaukset on täysin hölynpölyä.Kyllähän ne olisivat jo ajat sitten perustaneet puolueen ja hoitaisivat sitäkautta yrittäjien asemaa,jos todellista tahtoa olisi.Humpuukisakkia koko joukko.
Itse katsoin, että jäsenmaksun hinnalla saan ostettua palvelut tarvittaessa muualta, ainakin täällä se on kallis. Netistä ja verottajalta löytyy tietoa ihan ilmaiseksi, toistaiseksi olen kaikki tietoni saanut itse hankkimalla. En näe mitään hyötyä näin pienyrittäjänä moisesta jäsenyydestä. Mutta se on varmaan makuasia.
- sAAmari
saa paremmin monelta muulta taholta. Edunvalvontajärjestönäkin Suomen Yrittäjät on juuttunut jonnekin 80-luvulle. Mutta jos haluat verkostoitua paikallisten yrittäjien kanssa niin siihen tehtävään se sopii, ja aika ajoin tarjolla voi olla ihan mielenkiintoisia koulutuksiakin ilmaiseksi tai halvalla.
- yrittäjäjäsen
Olen ollut monta vuotta jäsenenä ja saavutetut edut ovat olemattomat. Jäsenmaksun hinnalla saa etuja omastakin takaa. Melkoista huuhaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413888Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23801- 44784
- 67779