Perustelemattomat syytökset, pilkanteko

Rauhaa kaikille Jumalan omille kaikissa protestanttisissa ja katolisssa piireissä, ja muillekin

Rakentavia keskustelijoita kristillisessä rakkaduessa on ollut palstalla, ja monet ovat päässeet kysymyksissään eteenpäin.

Myös syytöksiä, tuomioita, pilkkaa ja herjaa ilman perusteluja on paljon kirjoituksissa.
Sitä on viisasta sivuuttaa.
Ei kannata vastata ollenkaan.

Kun evankeliumin työtä tekee, kaikki omalla tavallaan, oppii olemaan loukkaantumatta ja vihastunmatta.
Säälii.

Terve ja toimiva suhde Vapahtajaan Hengessä, tekee ihmisestä rakentavan ja rakastavan, kaikille hyvää tarkoittavan.
Sydän täyttyy rakkaudella.

Jos suhde Vapahtajaan ei ole kunnossa, ilmenee se katkeruutena, syyttelynä, tuomioina, ja pilkantekona. Turhautumisena.

Käsi sydämelle.
Rukousta tarvitaan suhteen hoitoon.
Jeesus on Ylipappi, ja suora linja taivaaseen on jokaisella. Hebr 8:1-2,5.

Jumalan siunasta
Rakkaudella
jari laurila

4

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasi

Oikeassa olet siinä että monikin jotka sanovat olevansa Jeesuksen opetuslasia käyttäytyvät kuin eivät olisi. Luullakseni eivät oikein ole ymmärtäneet raamatun sanomaa vaan käyttäytyvät täällä kuin olisi kyse jostain jääkiekko ottelusta. Syytellään ja pilkataan toisia ihmisiä ja leikitään taivaan ovimiestä. Jeesus ei koskaan pilkannut ketään (jos joku haluaa ottaa Mestarin esikuvakseen)

Mutta annetaan heille anteeksi, luultavasti eivät tiedä mitä tekevät.. (ehkä luulevat taistelevansa uskonsa puolesta ja tekevät sen sitten Jeesuksen opetuksen vastaisella tavalla)

Jumala kanssasi jarlau ja kaikkien muidenkin kanssa ...
      kasi

• lutkulainen

Tarkoitatko nyt A-liikettä vai muita Herätys-liikkeitä?

• Sirkka Iita

"-Kristitty olen,oi armo suuri,mun synninorjan Hän pelasti ja opinkiistoista huolimatta on pelastettu mun sieluni".Toivotan kaikille sisarille ja veljille Krituksen rauhaa!Ystävät,toivoisin että voisimme rohkaista lähimäisiämme ottamaan sen elämän tärkeim
      män askeleen,tulemaan ristin juurelle,juuri sellaise
      na kuin olemme ,nöyrtyä siinä pyytämään syntejään anteeksi.Nämä askeleesi ovat elämäsi tärkeimmät.
      Kerron ensikerralla siitä miten itse koin uudesti
      syntymän.Joh.1.kirje.1:9.rak.terv.Sirkka iita

• Trubaduuri

Niin se on kuten sanassa sanotaan. Eli, on vain yksi ainut oikea Paimen ja hän on ihmisen Poika, Kristus
      iankaikkisesti. Sillä taivaan Isä itse hänet asetti jokaiselle ihmisille valoksi elämän tielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe