Onko tämä sensuroitava teksti, muka?

Islamipalstalla, terv. Atei...

Minun täytyy sivusta seuranneena ateistina lisätä oma viestini tänne siitä kuinka naurettavalta tämä muslimien ja kristittyjen yhteenotto täällä vaikuttaa.

Ettekö te tajua, että te toimillanne itse asiassa tuhoatte maailman kiihkoillessanne.

Seuraavan 10-30 vuoden sisällä syttyy sota, jossa käytetään ydinaseita ja biokemiallisi aseita.

Tajuattko nuijat, että siinä sodassa ei ole voittajia?

Miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä kuolee, turhaan, niin paljon, että elossa selvinneet kahlaavat toinen toistensa veressä nilkkojaan myöten.

Maailmanlopun kuva on synkkä, pimeä ja pölyinen. Tuhkaa on kaikkialla. Verta, ruumiita, kalmanhajua.

Ihmiset itkevät ja pyytävät jumaliltaan apua.

Mutta eivät jumalat kuule. Ja jumalattomat jatkavat tappamistaan. He levittävät tautejaan ja vitsauksiaan ihmisten ylle.

Mihinkään te ette pääse pakoon.

Te hullut idiootit, jotka ette voi antaa toinen toistenne ajatuksille sijaa tässä maailmassa vaan intätte kumpikin osapuoli, kristityt, muslimit sekä juutalaiset, oman onnettoman jumalanne puolesta, kuinka herkeämätön ja oikea Hän on. Ettekö te houkat ja helposti johdateltavissa olevat höpänät tajua, että on olemassa toinenkin vaihtoehto, nimittäin Jumalien, noiden kansakuntien eksyttäjien hylkääminen.

Jumalien tarjoamat ajatusmallit ovat turmiollisia teille, kun ette kykene ymmärtämään edes itseänne, miten voisitte ymmärtää jumalianne. Jumalanne ovat johdattaneet teidät vain sotimaan toinen toisianne vastaan. Että te tidä, mitä jumalanne teille on pyhissä kirjoissaan yrittänyt kertoa.

Olette hulluja, Te uskovaiset. Minä taas näen totuuden jokaisesta sen kulmasta ja minä olen valaistunut ihmiskunnan kohtalosta seuraillessani hymyssä suin teidän hölmöilyjänne. Minua ei sinällään haittaa vaikka ihmiskunta tuhoaakin itse itsensä, kun eivät sovussakaan voi elää. Minä olen ajaton, olkaa te pikkumaisen tarkkoja toinen toistenne eri uskonnollisista näkemyksistä ja ongelmista. Riidelkää keskenänne niin että kipinät lyövät korvistanne, mutta sallikaa minun nauraa teille ja pitäkää sirkusta yllä.

Ps. Lopuksi haluaisin toivottaa hyvät maailmanlopun odottelut jokaiselle, sille siihen päivään ei kauaa ole. Yksikään teistä lukeneista ei pääse pakoon. ;-D Ha-ha-ha!

2

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalle,

mutta erityisesti kaikille uskontopalstoille se kuuluu ilman muuta, ainakin siksi aikaa kunnes palstan uskonnollinen poliisi sen lukee.

Maailmankaikkeuden kannalta katseltuna ei taida syntyä suurtakaan vahinkoa, vaikka ihmiskunta tältä pallolta katoaa.

Pienestä se maailmanpalo saattaa syttyä, kuten muutamasta hassusta pilakuvasta. Noin järjetön voi olla vain ihminen, etenkin uskovainen sellainen.

• Minun täytyy sivusta seuranneena kristittynä lisätä oma viestini tänne siitä, kuinka naurettavalta nämä ateistien viestit täällä vaikuttavat.

Ettekö tajua, että te uskonnonvastaisuudessanne itse asiassa tuhoatte maailmaa kiihkoilullanne?

Seuraavien kymmmenien vuosien sisällä voi todella syttyä sota, mutta kristinuskon periaatteet sisäistämällä se voisi olla vältettävissä.

Tajuatteko ateistit, että siinä sodassa te olette suurimpia häviäjiä?

Ihmiset itkevät ja pyytävät Jumalalta apua, mutta onko se silloin jo liian myöhäistä?

Jumala kuulee TÄNÄÄN avunpyynnöt ja tahtoisi ihmisten kääntyvän jo NYT Hänen puoleensa.

Hylkäämällä Jumalan tarjoaman pelastuksen ihnmiskunta vain vauhdittaa omaa tuhoutumistaan.

Te ateistit olette säälittäviä luullessanne sokeudessanne olevanne valaistuneita, kun pimeässä kulkien ette löydä sitä valoa, joka teille on koko ajan tarjolla.

Kuvitelmat jumalattomien ajattomuudesta joutavat romukoppaan, sillä Kaikkivaltias tulee kysymään jokaiselta ihmiseltä, miksi Hänen tarjoamansa pelastus ei kelvannutkaan.

Eräs nasaretilainen mies sanoi n. 2000 vuotta sitten:

"Minä olen tie, totuus ja elämä."

Otammeko vastaan Hänen tarjoamansa iankaikkisen elämän?

Niille, jotka ottavat Hänet Herrakseen, ei koskaan mitään maailmanloppua tulekaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe