Me ollaan muutaman hyvän nartun kanssa päätetty viettää teemaviikkoa. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Tämä viikko on siis surkeitten aloitusten viikko. Kertokaapa nyt sitten kumpi; sukset vai luistimet. (Tippaleipätuotos).
Narttumainen teemaviikko
16
1083
Vastaukset
- ran-tan-plaN
ehdottomasti vetovaljaat.
- Puhurix
Sinäkö vedät vai hankitaanko sinisilmäisiä koiria valjakoks?
- ran-tan-plaN
Puhurix kirjoitti:
Sinäkö vedät vai hankitaanko sinisilmäisiä koiria valjakoks?
hankitaan tynnyrikoira.
- koirankynnenleikkaja
tästä lähtee soppa kuohumaan:D
- Puhurix
juu. Vaahtoa on pinnassa jo.
- Carmenita ejk
..surukuoro----menee mollista vielä terssin alakanttiin.
Otan luistimet.Voin ainaskin tehdä ympyröitä ja spagaattia ja vaikka rusettiluistella ....hmm ,,no vaikka meijän Mäksin kaa...*UNELMOITSEE*- Puhurix
Riittää jo piruetit.
- jokinen
Luistelutyylillä ehdottomasti sukset.
Olen kehitellyt uuden olympialajin: hiihtopallo. Muistuttaa jääpalloa mutta pelataan sukset jalassa. Yhtä idioottimaisen näköistä kuin hevospoolo.
On myös kehitteillä luistimen, suksen ja lumikengän välimuoto talvimenopeliksi: suksinkenkä. Sillä mihinkään pääse...- jokiska
..ja minä kun luulin, että sinä värkkäät Alville kehtoa ... *siif*
- jokinen
jokiska kirjoitti:
..ja minä kun luulin, että sinä värkkäät Alville kehtoa ... *siif*
Alville/-viinalle tulee mahd perin omaperäinen kehto. Pari metriä korkea maailmanpyörä on kehitteillä.
Mutta....keskitymme nyt Alvin tekotreeneihin mieluummin. - jokiska
jokinen kirjoitti:
Alville/-viinalle tulee mahd perin omaperäinen kehto. Pari metriä korkea maailmanpyörä on kehitteillä.
Mutta....keskitymme nyt Alvin tekotreeneihin mieluummin.kohta ollaan Master -luokkaa ;) wuh...
- Puhurix
ja mä taas olen mielessäni kehitellyt jalkapalloa ja jääkiekkoa. Niissä sattuu kuulemma kamalasti vammoja, joita vois vähentää niin et jokaisella olis oma pallo ja kiekko. Ei tulis tarvetta tapella.
- Urostermari
Eipähän tässäm uutta muutam kuin uksesi kans uistelen vai sukselen, ja tripqalaleipätuotos osuu sanan saumaaan kuten k-lämpömittari. Siis sellissisusta.
Ookko sä ny narttu kuuma, vaiko pelkkä kurttunaama, vaikka näillä aisteilla on ihan saman tekijää.- Puhurix
vähän krapula nyt?
- mitään mahkuja
niin nelivetovaiheessa sekä että?
- Puhurix
Tohon ei voi sanoa ku että mahdollista jotta.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794