Jos ihmisellä on pienet silmät, johtuuko se siitä, että aukot, josta silmät näkyvät ovat pienet. Vai, siitä, että itse silmämunat ovat pienet. Oletko miettinyt kysymystä? Ja, jos et ole, niin herrantähden, miksi et ole?
Silmät kummat
50
3163
Vastaukset
- koirankynnenleikkaja
silmämunat on kaikilla samankokoiset.Aukoissa on eroja.
Miksi ripset on alhaalla lyhemmät kuin ylhäällä.Se kummastuttaa.- jokinen
Ripset suojaavat silmiä roskasateelta tietysti. Hyvä keksintö nuo ripset, lipparäpsyttimet olisivat epäkäytännölliset, vaikka toisaalta voisivat toimia paremmin aurinkosuojina...jne...*pohtii*...
Asiallinen avaus. Olen silminnähden iloinen tästä. - Angiina
Ripset ovat tietenkin alhaalla lyhyemmät, koska alhaalla ei ole tilaa räpsytellä. Äläkä luule, etten tietäisi, millaista on alhaalla. Koska olen pienikokoinen, niin olen ollut siellä koko ikäni. Vieläkin kirvelee, kun muistelen, miten koulussa huudeltiin, että hyppiikö siellä alhaalla muurahaiset korviin? Joten minun käy kyllä enemmän sääliksi niitä alaripsiä. Voi, tätä elämän epäoikeidenmukaisuutta.
- Angiina
jokinen kirjoitti:
Ripset suojaavat silmiä roskasateelta tietysti. Hyvä keksintö nuo ripset, lipparäpsyttimet olisivat epäkäytännölliset, vaikka toisaalta voisivat toimia paremmin aurinkosuojina...jne...*pohtii*...
Asiallinen avaus. Olen silminnähden iloinen tästä.Älä nyt vaan sinäkin sano avausta asialliseksi. Katos nyt uudelleen. Onko järki-ihmisen puuhaa miettiä tämmöstä? Jos joku loppuviikosta kysyy, niin muista mieshyvä kirjoittaa avaukseni olleen mestarillisen surkea.
- jokiska. evk
että onko silmän syvyyksissäkin eroja.
Voiko toista katsoa syvemmälle silmiin kuin toista?
silmien kokoero voi johtua myös katsojan silmistä. Esim värierot aiheuttavat myös visuaalisia harhoja, niin koossa kuin syvyydessä...- Angiina
Älähän nyt päästä sitä syvällistä pohtijaasi vapaalle jalalle. Se on liian hyvä. Vielä ratkeaa mokoma ongelma. Onko sitten surkeudesta enää tietoakaan? Kysyn vaan.
- tähtitoimittaja
tyypillinen vakkarin avaus, onnittelut. Olen usein pohtinut tuota kysymystä. Jos sekä simmu että silmäaukko ovat molemmat pieniä, silloin on tihrusilmät. Jos sellaisesta pienestä aukosta yrittää hirveästi tihrustaa, saa mulkosilmät. Ne voi olla isotkin, mutta silloin on isompi silmäaukko kanssa. Kyse on ponnistamisesta.
Jos taas simmu on iso ja silmäaukko pieni, silmä näyttää tietysti pieneltä koska siitä näkyy vain osa. Jos taas toisinpäin, se näyttää vähän hölmöltä koska silmämunan ympärille jää joutavaa tilaa, en tosin ole sellaiseen vielä törmännyt mutta kuitenkin. Jos sekä aukko että silmä ovat molemmat isoja, silloin on suuret silmät, vaikka ne olisi tihrulla. Mielenkiintoinen kysymys, kaiken kaikkiaan.- Angiina
Aina se on sielulle kuin suloinen tuulenvire, kun näen nimimerkkini yhteydessä mainittavan sanan vakkari. En ole elänyt turhaan.
- ran-tan-plaN
on aikas pelottavia läheltä katsottuna:))
- Angiina
Minun mielestäni liki kaikki muuttuu pelottavaksi, kun oikein läheltä katsoo. Onneksi minulla on likilaskuiset silmät.
- Pirre*
, eiku tähet - Angiina on tehnyt aloituksen..
Sanosin näin äkkiselttään, että evoluution vaikutusta...
Ruppeehan ne isäntä ja koirakkii muistuttammaan toisijjaan, miksei nyt kokonainen Kiina pienneen Angiinnaan..- Pirre*
oma syvällisen pohdintani omista tihruistani...
Miulla on ohtanahka varmmaan löysempi, se valluu jo silimille..sitten taas alue silmien alla nousee liian ussein ylöspäin, kun tuo suuvärkki ei taho pyssyy horisontaalisessa kuosissaan ja on liijjan isokkii..pakostihan ne silimät on kohta yhet viirut..
(tai sitten se possun ja immeisen geneettinen yhteneväisyys..). - Angiina
Evoluutio on hyvä vastaus. Siihen ei ole paljoa vastaan väittämistä. Totta sekin, että täällä Kiinassa oppii sulautumaan. On näitä sen verran paljon.
- Pirre*
Angiina kirjoitti:
Evoluutio on hyvä vastaus. Siihen ei ole paljoa vastaan väittämistä. Totta sekin, että täällä Kiinassa oppii sulautumaan. On näitä sen verran paljon.
se tosiaan massa, vaan aikahan se taitta enempi tässä evoluuttiossa vaikuttoo... taisi tulla minulta asiavihree..mutta kuhan jottai sain sannoo.. *se on minulle tärkeintä :/*
Ethän loukkaantunut.. toisaalta luotan huumorintajuusi .. *repii hiuksiaan*
- sirkkux
Juu; muuta en teekään töitteni ohella kuin ajattelen ja pohdin tällaisia asioita. Vastaukseni toiseksi viimeiseen kysymykseesi on siis: Kyllä. Olen pohtinut.
Ensimmäinen kysymyksesi sitten... Oikeaa vastausta ei liene. Tänne on tullut monia hyviä vastauksia, mutta lienee kuitenkin pääasia, että silmät ovat päässä - ja vieläpä oikean kokoisina niissä kuopissaan. Jos silmämunat olisivat liian pienet aukoissaan, nehän voisivat pudota päästä. Kuten joillekin sanotaan joskus käyneen. Ainakin meinanneen käydä niin. Voisivatkohan mulkosilmätkin pudota kovin herkästi...? Ja jos toista katsoo oikein syvälle silmiin, mitä näkee silloin...? Aivosoluja peräti?
Muita pohtimisen arvoisia juttuja ovat vaikkapa hammassärky ja persreiän kipu. Kuinka hampaaseen voi koskea? Itse asiassahan se lienee ien se, joka on kipeä... Jos on reikä hampaassa, kuinka sitä voi särkeä, koskea? Reikää siis. Koskemaan reikää pystyy, mutta voiko reikä olla kipeä? Voiko reikää särkeä? Entäpä, kun joku valittaa peräpukamistaan tai ruikuliripulistaan, että on reikäkin kipeänä...? Kuinka se on mahdollista? Eivätköhän liene ne reunat, jotka kipeät ovat...?
Vielä pikaisesti oikaisen ihan mielelläni kaikille muille, etteihän tämä Ankiinaisemme ensimmäinen aloitus ollut! Angiina aloitti joskus aikoinaan ainakin sellaisen juttelun, jossa hän houkutteli meitä arvailemaan hänen sijaintiaan maapallollamme... Niihin aikoihin nääs juuri itse rupesin pesiytymään tälle palstalle...;) Jotta vakkari-arvonimen Angiina olisi jo silloin ansainnut, jos nimittäminen vakkariksi aloitusten tekemisestä kiinni on. Kiinni...? Hassua on tämä soomi keeli.
Palaan asiaan huomenissa. Öhhhh; tänään! Joten...
OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄN ALKUA KAIKILLE TEILLE!- Angiina
Sisar tässä jo puhdisteleekin mainettani avausten tekijänä. Kiitos siitä. Mutta mitenkäs nyt silmämunat kiepautetaan, kun näitä vastauksia tähän surkeaan avaukseen on tullut näin paljon. Onko nyt sitten hyvä tämmönen?
- sirkkux
Angiina kirjoitti:
Sisar tässä jo puhdisteleekin mainettani avausten tekijänä. Kiitos siitä. Mutta mitenkäs nyt silmämunat kiepautetaan, kun näitä vastauksia tähän surkeaan avaukseen on tullut näin paljon. Onko nyt sitten hyvä tämmönen?
Tietenkin halusin korjata tuon käsityksen, jotta tämä olisi ensimmäinen avauksesi. Vanha konkarihan sinä olet! Ihmettelin, ettei kukaan ollut muistanut sitä sinun arvuuttelujuttuasi. Kaikki tuntuivat nyt vain silmät ymmyrkäisinä katselevan, jotta kas, Angiinakin teki aloituksen...
Itse katselin jo illalla silmiäni pyöritellen, kuinka paljon hyviä pohdintoja olit lukijoissa saanut aikaan. Sieluni silmin näen monen heistä nytkin raapivan päätään pohdiskellessaan aivan silmittömästi, mitä silmiinpistävää tähän ketjuun vielä heittelisi...
Nyt, kun tätä ketjua lueskelin toistamiseen, silmäni meinasivat pudota päästä; niin silmiähivelevän viisaita ajatuksia tänne on tullut! Edelleen silmäni kuitenkin päässäni taitavat olla, joskin tuntuvat seisovan noita viisauksia lukiessani. Välillä kieltämättä kylläkin myös nauran vedet silmissäni... Otapa, kuule, sinä itsekin silmä käteesi ja katso oikein tapittaen noita vastauksia; niin silmittömän upeita näkökulmia asioihin täältä löytyy.
Aloituksesi siis oli upea ja antoi paljon pohtimisen aiheita. Muuten... Kun vaikkapa aamulla pesemme silmämme, pesemmekö todellakin silmämme...?
- koltis
Olen tosiaan tuota usein miettinyt. Ilmeisesti on niin, että mun miettimet ovat liian pienet noin suureen kysymyksen käsittelemiseen. Niihin alkaa aina kamalasti koskemaan juuri kun olen käsittämäisilläni aukkojen ja munien suhteen.
- max-life
Olen jokseenkin varma, että jos silmäaukot ovat pienet, ovat samoin silmämunat pienet.
Näinhän luonto on asian muutoinkin järjestänyt. Pienet munat pieniin aukkoihin, isompia varten sitten avarammat tilat. Jälkimmäisten edustajana on kovin harmillista, että vaihtoehdot ovat täten radikaalista vähentyneet, mutta lienee se sitten luonnon tahto. ;)- Angiina
Naiset, naiset... kaikki eväät, carmeritat, hurlumit, sirkkuset ja muut halulliset sielut, tulkaa apuun. Nämä kundit puhuu kielillä, joita en ymmärrä. Mitä tämmösille pitää vastata?
- max-life
Angiina kirjoitti:
Naiset, naiset... kaikki eväät, carmeritat, hurlumit, sirkkuset ja muut halulliset sielut, tulkaa apuun. Nämä kundit puhuu kielillä, joita en ymmärrä. Mitä tämmösille pitää vastata?
Kielitaito matkustusmielessä on varsin hyvä ominaisuus. Yhtä tehokkaaksi olen tosin havainnut myös kehon kielen.
Hämilleen joutuessasi voit muljautella munia aukoissa, ripsillä kehystettyinä. Tällöin olet saavuttanut niin sanotun perustilan, josta sitten voit edetä moneen suuntaan. Munien muljautteluun kun lisää itkun tirahduksen, sievän hymyn tahi halvaantuneen jääpatsas-olemuksen, niin voit kulkea ja kuljettaa tuntemuksesta toiseen kepeästi kuin laama, tuo perulaisten uljas kantojuhta.
Kyllähän sinun naisena tulisi tuo tietää..?=) - Angiina
max-life kirjoitti:
Kielitaito matkustusmielessä on varsin hyvä ominaisuus. Yhtä tehokkaaksi olen tosin havainnut myös kehon kielen.
Hämilleen joutuessasi voit muljautella munia aukoissa, ripsillä kehystettyinä. Tällöin olet saavuttanut niin sanotun perustilan, josta sitten voit edetä moneen suuntaan. Munien muljautteluun kun lisää itkun tirahduksen, sievän hymyn tahi halvaantuneen jääpatsas-olemuksen, niin voit kulkea ja kuljettaa tuntemuksesta toiseen kepeästi kuin laama, tuo perulaisten uljas kantojuhta.
Kyllähän sinun naisena tulisi tuo tietää..?=)Mulla on tunne, että tästä (loppu)päivästä tulee pitkä ja hikinen. Miten laamat ja jääpatsaat (jotka ovat ressukat vielä pyörätuolissakin tai ainakin halvaantuneita) liittyvät siihen, mistä olemme parhaillaan keskustelemassa? Tytöt, perhanat... missä te oikein kuppaatte?
- max-life
Angiina kirjoitti:
Mulla on tunne, että tästä (loppu)päivästä tulee pitkä ja hikinen. Miten laamat ja jääpatsaat (jotka ovat ressukat vielä pyörätuolissakin tai ainakin halvaantuneita) liittyvät siihen, mistä olemme parhaillaan keskustelemassa? Tytöt, perhanat... missä te oikein kuppaatte?
Laamojen aukot ovat tilavia, tosin väitteeni ei perustu omakohtaisiin tutkimuksiin vaan vahvaan olettamukseen. Tämä on nähtävissä myös niiden katseesta, joka on raukean kostea kookaiden munien vaikutuksesta.
Jääpatsailla taasen niin aukot kuin munatkin ovat molemmat viileydestä johtuen hyvinkin surkastuneet ja kylmännihkeät, jopa elottomat.
Näin siis laamat ja jääpatsaat kytkeytyvät aukottomasti avaukseesi aukoista... niin ja munista. =) - Carmerita
Angiina kirjoitti:
Mulla on tunne, että tästä (loppu)päivästä tulee pitkä ja hikinen. Miten laamat ja jääpatsaat (jotka ovat ressukat vielä pyörätuolissakin tai ainakin halvaantuneita) liittyvät siihen, mistä olemme parhaillaan keskustelemassa? Tytöt, perhanat... missä te oikein kuppaatte?
Siis tässähän on kysymyksessä:Silmäpeli!
Mäksi selvästi pyrkii kanssasi silmäpelivyöhykkeelle.
Lähietäisyyteen päästäkseen on täällä se tehtävä sana*silmillä.
Nuo aukot ja munat ja niiden väliset kokoerot ovat pelkää silmiin sahailua.
Niillä yleensä miehet aloittavat silmiiniskut.
Täysin silmin nähtävää.
Tietysti pitkä oleskelusi Kiinassa on mahdollisesti sumuttanut silmätietoisuutta ,tai vaistoa. Kiinalaisten nauravat silmät ovat hämäystä.
Totuushan on tietystikkin pupileissa. Miehet pyrkivät lähikatsekontaktiin voidakseen määritellä ovatko pupiliit laajentuneet.Mikäli ne vetäytyvät ,niin heidän pelinsä on menetetty.
Laajentuneet pupilit kertovat halukkuudesta.
Tietysti silmäpelin taitava tyttönen/NAINEN/misu pyrkii mahdollisimman pitkään silmäleikkiin.
Jos siis naaraspuolinen luo silmänsä alas miehen julkeasta tai himokkaasta katseesta, niin hän peittää pääasiallisesti pupilinsa.
Siinä vaiheessa nainen saa miehen polvistumaan.
Mies yrittää kontallaan päästä katsomaan naisen silmien, siis pupilien laajentumista.
Romanttisina aikoina naiset käyttivät laajentumis tarkoitukseen Belladonnaa. He olivat lähes aina miesten seurassa silmät levällään.Tuota heikohkon ja hauraan naisen vaikutelmaa korosti tiukka korsetti, joka vaikeutti hengitystä siinä määrin, että silmät vähän pullistuivat kuopissaan.Näin saatiin tuota tilaa kasvamaan valkuaisissa.
Nykyisin käytetään paljon silmämeikkiä.Ripset on hyvä harjata pidentävällä maskaralla.
Naisten ei enää odoteta olevan suurisilmäisiä neitsyitä ,vaan silmäpelin hallitsevia silmänkääntäjiä. On hyvä harjaannuttaa silmänsä silmäjumpalla. Vasemmalle vienosti,oikealle kainosti, ylöspäin ihmien,alaspäin hämillään.
Kun hallitsee tämän täydellisesti voi seuraavaksi kokeilla pokkaamista/iskua. Nopeat silmäliikkeet kaikkiin suuntiin.Syvä ja intensiivinen, imuisa katse vastapelurin/miehen silmiin. Katseen pehmeä liunta miehen lantiolle. Nopea silmän veto uudelleen silmiin.Hyväilevä silmäily kostein huulin miehen huuliin. Pehmoiset räpsyttelyt pitkillä ripsillä.
Syvä hengitys ja silmien imun häkellyttävä loppuveto.
Lopulta mies sopertelee, kohentelee vartaan, ähkyy
kuin kurkkuun olisi takertunut takiaspallo.
Hän työtää lantiotaan esiin ja painaa peukalot taskuihinsa. Tässä vaiheessa olet jo saavuttanut täydellisen pelivoiton. Loppu eteenee sinun määrämässä tahdissasi.
No auttoikos? - jokiska.evk
Carmerita kirjoitti:
Siis tässähän on kysymyksessä:Silmäpeli!
Mäksi selvästi pyrkii kanssasi silmäpelivyöhykkeelle.
Lähietäisyyteen päästäkseen on täällä se tehtävä sana*silmillä.
Nuo aukot ja munat ja niiden väliset kokoerot ovat pelkää silmiin sahailua.
Niillä yleensä miehet aloittavat silmiiniskut.
Täysin silmin nähtävää.
Tietysti pitkä oleskelusi Kiinassa on mahdollisesti sumuttanut silmätietoisuutta ,tai vaistoa. Kiinalaisten nauravat silmät ovat hämäystä.
Totuushan on tietystikkin pupileissa. Miehet pyrkivät lähikatsekontaktiin voidakseen määritellä ovatko pupiliit laajentuneet.Mikäli ne vetäytyvät ,niin heidän pelinsä on menetetty.
Laajentuneet pupilit kertovat halukkuudesta.
Tietysti silmäpelin taitava tyttönen/NAINEN/misu pyrkii mahdollisimman pitkään silmäleikkiin.
Jos siis naaraspuolinen luo silmänsä alas miehen julkeasta tai himokkaasta katseesta, niin hän peittää pääasiallisesti pupilinsa.
Siinä vaiheessa nainen saa miehen polvistumaan.
Mies yrittää kontallaan päästä katsomaan naisen silmien, siis pupilien laajentumista.
Romanttisina aikoina naiset käyttivät laajentumis tarkoitukseen Belladonnaa. He olivat lähes aina miesten seurassa silmät levällään.Tuota heikohkon ja hauraan naisen vaikutelmaa korosti tiukka korsetti, joka vaikeutti hengitystä siinä määrin, että silmät vähän pullistuivat kuopissaan.Näin saatiin tuota tilaa kasvamaan valkuaisissa.
Nykyisin käytetään paljon silmämeikkiä.Ripset on hyvä harjata pidentävällä maskaralla.
Naisten ei enää odoteta olevan suurisilmäisiä neitsyitä ,vaan silmäpelin hallitsevia silmänkääntäjiä. On hyvä harjaannuttaa silmänsä silmäjumpalla. Vasemmalle vienosti,oikealle kainosti, ylöspäin ihmien,alaspäin hämillään.
Kun hallitsee tämän täydellisesti voi seuraavaksi kokeilla pokkaamista/iskua. Nopeat silmäliikkeet kaikkiin suuntiin.Syvä ja intensiivinen, imuisa katse vastapelurin/miehen silmiin. Katseen pehmeä liunta miehen lantiolle. Nopea silmän veto uudelleen silmiin.Hyväilevä silmäily kostein huulin miehen huuliin. Pehmoiset räpsyttelyt pitkillä ripsillä.
Syvä hengitys ja silmien imun häkellyttävä loppuveto.
Lopulta mies sopertelee, kohentelee vartaan, ähkyy
kuin kurkkuun olisi takertunut takiaspallo.
Hän työtää lantiotaan esiin ja painaa peukalot taskuihinsa. Tässä vaiheessa olet jo saavuttanut täydellisen pelivoiton. Loppu eteenee sinun määrämässä tahdissasi.
No auttoikos?tämän sepustuksen jälkeen ;)) (Kaikella kunnioituksella Sisar Carmeriita) ... harkitset silmäpakoa?
- Angiina
jokiska.evk kirjoitti:
tämän sepustuksen jälkeen ;)) (Kaikella kunnioituksella Sisar Carmeriita) ... harkitset silmäpakoa?
Ihan näin meidän kesken, mä en ymmärtänyt hölkäsenpölähtämää tosta Carmenin esitelmästä. Onkohan sillä raasulla kuumetta?
- koltis
Johtuu oikeesti siitä, että on pitkät munat. Kas kun pitkät munat tarvii miinusta munan eteen taittaakseen näkymän oikein munan kalvolle. Ja kas, kun on munan edessä miinusta niin pienentäähän se sitä.
- jokinen
Kun ajattelee sikiövaihetta, ja vaihetta ennen sitä, kysähtää itseltään kumpi oli ensin, muna vai silmäaukko. Aukko on ensin.
Silmitön kiitos antoisasta asia-avauksesta vielä kerran.- Angiina
Jokinen, nyt lopetat tähän paikkaan ton rääväsuisen avaukseni herjaamisen! Onko selvä. Mitä sulla on mua vastaan? Kyllä mulla on yhtä suuri oikeus tehdä täällä surkeita avauksia kuin muillakin.
- jokinen
Angiina kirjoitti:
Jokinen, nyt lopetat tähän paikkaan ton rääväsuisen avaukseni herjaamisen! Onko selvä. Mitä sulla on mua vastaan? Kyllä mulla on yhtä suuri oikeus tehdä täällä surkeita avauksia kuin muillakin.
Varros vaan.
Tässä on avaus johon voin ladata kaiken minuun tarttuneen silmätietouteni.
Tätä olen odottanut kauan ja aina.
Löytyi silmäturva-aukko josta olen jo mönkinyt sisään.
Hah!!
Silmä- ja katseaiheinen musiikki soi jo taustalla. Vire on hyvä. - Puhurix
Angiina kirjoitti:
on siinä, että sä epäonnistuit. Avaus ei täytä surkean avauksen laatukriteerejä. Koita keksiä huonompi.
- Angiina
jokinen kirjoitti:
Varros vaan.
Tässä on avaus johon voin ladata kaiken minuun tarttuneen silmätietouteni.
Tätä olen odottanut kauan ja aina.
Löytyi silmäturva-aukko josta olen jo mönkinyt sisään.
Hah!!
Silmä- ja katseaiheinen musiikki soi jo taustalla. Vire on hyvä.Carmerita käski mun tulla tänne tuijotteleen sua silmiin... ai, niin sillai voitontahtisesti ja äkäisesti. Mulla olisi ollut oikotiekin (toi Kossunen), mutta mä en saa käyttää sitä. Se on kuulemma jotakin, mitä en taaskaan ymmärtänyt. Mutta tämä on ikään kuin Carmeritan viimeinen tahto (sillä on kuumetta), joten mä tulin, kun se lähetti.
Tässä mä nyt sitten tuijotan sua pienillä pistävillä silmilläni. - jokinen
Angiina kirjoitti:
Carmerita käski mun tulla tänne tuijotteleen sua silmiin... ai, niin sillai voitontahtisesti ja äkäisesti. Mulla olisi ollut oikotiekin (toi Kossunen), mutta mä en saa käyttää sitä. Se on kuulemma jotakin, mitä en taaskaan ymmärtänyt. Mutta tämä on ikään kuin Carmeritan viimeinen tahto (sillä on kuumetta), joten mä tulin, kun se lähetti.
Tässä mä nyt sitten tuijotan sua pienillä pistävillä silmilläni.Avaa tuijotusketju erikseen.
Tässä pureudutaan silmän syvimpiin olemuksiin fyysisinä näköeliminä ja sielunpeilaajina.
Käsittelemättä ovat vielä näkökoneet (olen muuten kysellyt optikolta onko monokkeleja myynnissä, ei ole) silmien värit, taittovirheet ja karsastukset.
Kiitos avauksesta. Nyt rohkenen katsoa itseäni silmiin. - Carmerita
Angiina kirjoitti:
Carmerita käski mun tulla tänne tuijotteleen sua silmiin... ai, niin sillai voitontahtisesti ja äkäisesti. Mulla olisi ollut oikotiekin (toi Kossunen), mutta mä en saa käyttää sitä. Se on kuulemma jotakin, mitä en taaskaan ymmärtänyt. Mutta tämä on ikään kuin Carmeritan viimeinen tahto (sillä on kuumetta), joten mä tulin, kun se lähetti.
Tässä mä nyt sitten tuijotan sua pienillä pistävillä silmilläni....PeliSilmä. Hän käyttää silmälumetta:=)
Keskustelun KÄÄNTÄMINEN noihin fyysisen silmän erillisyyksiin ilman silmänkantajan kokonoisvaltaista huomioimista on yleinen miesten vetäytymisreagtio. Hän otti etusormi maskuliinisuuden ja aktoritäärisen asenteen.
Silmäpeli pitäisi avata muka muuaalla.
Monokeli lisäisi tätä miehistä arvovaltaa. Hyvä siirto sinäänsä.Mutta selvä sekoilu tapahtui jo tuossa sielunsilmäisyydessä ja rohkeudessa katsoa itseään silmiin.
Karsastamiseenkin liittyy erinäisiä tunnetiloja.
Samaten kaikki taittovirheet silmissä ovat sieluntilojen kautta ymmärrettävissä.
*marssit nyt vähän aikaa tahdissa ,,,yy kaa koo..
*''' ja pidä lippusi näkyvillä!!!
-silmäpelissä on pidettävä tarkkaan silmällä kaikki kaikki kamppaus -ja muut yritykset.
-nyt sinun palstasilmästäsi otetaan mittaa ,ja katsotaan oletko kunnon" vakkarisilmäinen* - jokinen
Carmerita kirjoitti:
...PeliSilmä. Hän käyttää silmälumetta:=)
Keskustelun KÄÄNTÄMINEN noihin fyysisen silmän erillisyyksiin ilman silmänkantajan kokonoisvaltaista huomioimista on yleinen miesten vetäytymisreagtio. Hän otti etusormi maskuliinisuuden ja aktoritäärisen asenteen.
Silmäpeli pitäisi avata muka muuaalla.
Monokeli lisäisi tätä miehistä arvovaltaa. Hyvä siirto sinäänsä.Mutta selvä sekoilu tapahtui jo tuossa sielunsilmäisyydessä ja rohkeudessa katsoa itseään silmiin.
Karsastamiseenkin liittyy erinäisiä tunnetiloja.
Samaten kaikki taittovirheet silmissä ovat sieluntilojen kautta ymmärrettävissä.
*marssit nyt vähän aikaa tahdissa ,,,yy kaa koo..
*''' ja pidä lippusi näkyvillä!!!
-silmäpelissä on pidettävä tarkkaan silmällä kaikki kaikki kamppaus -ja muut yritykset.
-nyt sinun palstasilmästäsi otetaan mittaa ,ja katsotaan oletko kunnon" vakkarisilmäinen*Kaikkien leikki- ja peliketjujen sekaan se silmäpeliketju! Käyp!
*tuijottaa*
*sulkee silmänsä*
*avaa silmänsä*
Silmien tunnejutskat on niin moniselitteisiä...
*nukahti* - Carmerita
jokinen kirjoitti:
Kaikkien leikki- ja peliketjujen sekaan se silmäpeliketju! Käyp!
*tuijottaa*
*sulkee silmänsä*
*avaa silmänsä*
Silmien tunnejutskat on niin moniselitteisiä...
*nukahti*Silmäthän eivät tietystikkään toimi vain päivänäöllä. Nukkuessa ihminen käyttää unisilmiä.
Unisilmät taas näkevät symboolisesti.
-unesi paljastavat kaiken ..minkä päivätietoisuudessasi silmiltäsi ummistat. *hih***
- Puhurix
Pieniin aukkoihin ei varmaan saa suurta munaa mahtumaan, vai? Siis pakkohan niitten on olla jotenkin yhteensopivat.
- koltis
Että tippaleipä täyttää koko kopan ja öögille ei jää tilaa.
- lukiluku
Näin pitkä rivi tässäkin silmänpalvojia!
- Angiina
Etkös ennen ole kuullut viisua: Silmät kummat niin kuin syksyinen yö... joku humppa, mikälie.
- kyssärillä käyvä
Olen ymmälläni erään ropleemin edessä; mikä sana yhdistää kaikki seuraavat: silmä, tila, maa, kamera?
(kyssäri liittyy erääseen kisaan, johon en aio osallistua vaikka te älynvälkähdykset keksisitte oikean vastauksen)- koltis
Navigointi- paikannus ?
- kyssärillä käyvä
koltis kirjoitti:
Navigointi- paikannus ?
...vastaustasi kuin silmäterääni!
- kyssärillä käyvä
Tähänkin sopis vielä muutamia vastausehdotuksia. Oikea vastaus (siis kisajuontajan mielestä) ehkä huomenna jos joku varsinaisista kisailijoista tietää oikean etu/takaliitteen.
Takuuta ei myönnetä, mutta ei tämä nyt silmänlumettakaan ole. - Jokiska, evk
kyssärillä käyvä kirjoitti:
Tähänkin sopis vielä muutamia vastausehdotuksia. Oikea vastaus (siis kisajuontajan mielestä) ehkä huomenna jos joku varsinaisista kisailijoista tietää oikean etu/takaliitteen.
Takuuta ei myönnetä, mutta ei tämä nyt silmänlumettakaan ole.joten palaan heti tähän silmittömänhauskaan ketjuun... kun olen saanut silmän kiinni.
Lainaan jokisen pikaliimaa... - kyssärillä käyvä
Jokiska, evk kirjoitti:
joten palaan heti tähän silmittömänhauskaan ketjuun... kun olen saanut silmän kiinni.
Lainaan jokisen pikaliimaa......silmäätekevä liimansa mennessään?
- säännöksi
että sitä pienemmät silmämunat mitä suuremmat pussit silmien alla?
- kyssärillä käyvä
olla mieluummin seutumaisemat kuin silmäpussit?
- Jokiska. evk
pakko on koittaa keksiä silmäätekevää asiaa sen verran, että Angiina Vakkarille tupsahtaa tästä keskustelunavauksesta pallukka ;))
...siinä sitä jäisi kiinalainen ilotulituskin toiseksi ;)))- sirkkux
Juuuuh; kannatetaan!
Tekisimmekö vaikka jonkinlaisen silmänkääntötempun...?
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak802645- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 271425