Lapsuuteni oli helluntailaisuuden kyllästämä.
En pysty sanomaan siitä uskonnosta hyvää sanaa.
Miksi ihmisillä on noin polttava tarve uskoa
johonkin mitä ei kukaan voi todistaa oikeaksi.
Maailmalla on taas väkivallan aalto uskonnon takia.
Helluntailaiset ovat oman asiansa suhteen aivan yhtä kiihkeitä kun muslimitkin.
He vain turvautuvat henkiseen väkivaltaan.
Minkään muun asian vuoksi ei ole maailmassa tehty niin paljon pahaa kuin uskonnon nimissä.
Minun on nykyisin hyvä olla kun en vaivaa päätäni uskonnolla.
Elän aivan normaalia elämää, olen tavallinen asiansa hyvin hoitava ihminen.
Jos jumala on olemassa hän ei varmasti ole niin pikkumainen kun uskovaiset ajattelevat.
Jos hän on kaiken yläpuolella hän myös tietää omat luotunsa puutteineen.
Niin kostonhimoiseksi en häntä usko että pikkurikkeiden vuoksi kiduttaisi ihmisiä helvetissä.
Ihmisten pahuutta on vaikea ymmärtää.
Kun itse ei halua pahaa kenellekkään ei voi kun ihmetellä mikä saattaa ihmisen sellaiseen tilaan että voi tehdä julmuuksia joista päivittäin kuulemme tiedotusvälineistä.
Mikä heistä oikein tekee sellaisia?
Turha siitä on paholaistakaan syyttää, ei hänenkään olemassaoloaan ole todistettu.
Ajattelin
viidanhelmi
1
105
Vastaukset
- tämän
maailman ruhtinas liiemmin todisteita itsestään kai halua viljelläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844