Mikseivät feministit pidä älämölöä islamin hyväksymästä naisten sortamisesta???
Eikö kantti riitä Muahaha 1
Miksei älämölöä Islamin
9
585
Vastaukset
- eivät halua
Esiintyä RASISTEINA vaikka sitä todellisuudessa miesvihoineen ovat ja varsinkin suomalaismiesvihaisia siksi sitä ei vastusteta.
Sitten on vielä yksi toinenkin todellinen syy jos he vapauttaisivat musliminaiset alistetusta asemasta heistä voisi tulla suomalaisille miehille tyttöystäviä tai vaimoja ja sehän ei sovi feministien suunnitelmaan se olisi järkytys heille.
Feministit haluaa lopettaa kokonaan miesten vapauden päättää omista asioistaan.
Vallankin kun muistaa että Shakirakin on alkujaan Libanonista niin mitä kilpailuasemaan tulee niin heikollla olisivat suomalaiset kanssasisaret näiden kauniiden arabitaustaisten naisten kanssa.tietosi ihan tarkistanut jostain?? Missä niin sanotaan, että vihaisimme miehiä ja eritoten suomalaisia miehiä??
Vapauttaisin mielelläni musliminaiset alistuksesta ja kieltäisin silpomiset. Olen kirjoittanut nimeni jos jonkin näköiseen adressiin, antanut rahaa keräyksiin, osallistunut keskusteluihin heidän vapauttamisen puolesta. En ole erityisemmin ihastunut ulkomaalaisiin ja rasistiseksikin voisi minut(kin) luokitella. Sitäkään en ole peitellyt.. Autan, mutta auttaisin mieluiten siten että apu toimitetaan heidän kotimaahansa, jotta he olisivat siellä rakentamassa itselleen hyvää kotimaata.
Ja niinhän se Shakira on Libanonilainen (tai hänen isänsä) on. Upea ääninen ja näköinen nainen!! Mutta miksikäs mä nyt siitä sen enempää stressiä ottaisin?? Ei häiritse, jos/kun nainen on upea ilmestys! Hyvä, että joku on!! Oletko muuten koskaan käynyt arabimaissa? Ja oletkos siellä nähnyt kuinka monta upeaa yli nelikymppistä naista? Ihan noin niinkuin kysyäkseni.. Ja nyt ihan tutkittua tietoa. Arabinaiset ovat kaksikymppisinä maailman kauneinpia naisia, mutta neljää kymppiä lähestyessä (monet jo kolmen kympin rajapyykkiä lähestyessä) arabinaiset ovat vähemmän hehkeitä. Se on muuten sitten heidän geeneistä kiinni, eivätkä voi siihen itse vaikuttaa.. Mutta silleen.. Hyvää viikon jatkoa teillekin nyt kuitenkin!!- näkyy kadulla ja teksteissä
johtajatar1 kirjoitti:
tietosi ihan tarkistanut jostain?? Missä niin sanotaan, että vihaisimme miehiä ja eritoten suomalaisia miehiä??
Vapauttaisin mielelläni musliminaiset alistuksesta ja kieltäisin silpomiset. Olen kirjoittanut nimeni jos jonkin näköiseen adressiin, antanut rahaa keräyksiin, osallistunut keskusteluihin heidän vapauttamisen puolesta. En ole erityisemmin ihastunut ulkomaalaisiin ja rasistiseksikin voisi minut(kin) luokitella. Sitäkään en ole peitellyt.. Autan, mutta auttaisin mieluiten siten että apu toimitetaan heidän kotimaahansa, jotta he olisivat siellä rakentamassa itselleen hyvää kotimaata.
Ja niinhän se Shakira on Libanonilainen (tai hänen isänsä) on. Upea ääninen ja näköinen nainen!! Mutta miksikäs mä nyt siitä sen enempää stressiä ottaisin?? Ei häiritse, jos/kun nainen on upea ilmestys! Hyvä, että joku on!! Oletko muuten koskaan käynyt arabimaissa? Ja oletkos siellä nähnyt kuinka monta upeaa yli nelikymppistä naista? Ihan noin niinkuin kysyäkseni.. Ja nyt ihan tutkittua tietoa. Arabinaiset ovat kaksikymppisinä maailman kauneinpia naisia, mutta neljää kymppiä lähestyessä (monet jo kolmen kympin rajapyykkiä lähestyessä) arabinaiset ovat vähemmän hehkeitä. Se on muuten sitten heidän geeneistä kiinni, eivätkä voi siihen itse vaikuttaa.. Mutta silleen.. Hyvää viikon jatkoa teillekin nyt kuitenkin!!Älä selitä. Miesviha on jokapäiväinen ilmiö. Femakoiden teksteissä paistaa läpi. RAsismia ja sortamista miehiä kohtaan. Vastaisku tulee. Varmasti.
- kysymystä
johtajatar1 kirjoitti:
tietosi ihan tarkistanut jostain?? Missä niin sanotaan, että vihaisimme miehiä ja eritoten suomalaisia miehiä??
Ja niinhän se Shakira on Libanonilainen (tai hänen isänsä) on. Upea ääninen ja näköinen nainen!! Mutta miksikäs mä nyt siitä sen enempää stressiä ottaisin?? Ei häiritse, jos/kun nainen on upea ilmestys! Hyvä, että joku on!! Oletko muuten koskaan käynyt arabimaissa? Ja oletkos siellä nähnyt kuinka monta upeaa yli nelikymppistä naista? Ihan noin niinkuin kysyäkseni.. Ja nyt ihan tutkittua tietoa. Arabinaiset ovat kaksikymppisinä maailman kauneinpia naisia, mutta neljää kymppiä lähestyessä (monet jo kolmen kympin rajapyykkiä lähestyessä) arabinaiset ovat vähemmän hehkeitä. Se on muuten sitten heidän geeneistä kiinni, eivätkä voi siihen itse vaikuttaa.. Mutta silleen.. Hyvää viikon jatkoa teillekin nyt kuitenkin!!Koska sinusta taas tulikaan feministi? Olen aiemmin ymmärtänyt, että olet enemmänkin järjen nainen. Pitänee sitten muuttaa käsitystäni.
kysymystä kirjoitti:
Koska sinusta taas tulikaan feministi? Olen aiemmin ymmärtänyt, että olet enemmänkin järjen nainen. Pitänee sitten muuttaa käsitystäni.
edelleenkin tasa-arvon kannattaja (niin miesten kuin naistenkin), en niinkään feministi sen varsinaisessa merkityksessä.
En vihaa miehiä, enkä sorra (mielestäni) ainakaan heitä. En sitten siitä tiedä, että niinkään järjen nainen, mutta pyrin päätäni käyttämään.. Toivottavasti edes jossain määrin siinä onnistun.- kysyvä ei...
johtajatar1 kirjoitti:
edelleenkin tasa-arvon kannattaja (niin miesten kuin naistenkin), en niinkään feministi sen varsinaisessa merkityksessä.
En vihaa miehiä, enkä sorra (mielestäni) ainakaan heitä. En sitten siitä tiedä, että niinkään järjen nainen, mutta pyrin päätäni käyttämään.. Toivottavasti edes jossain määrin siinä onnistun.Mitä tarkoitat feminismin varsinaisella merkityksellä?
Jos et ole feminismin varsinaisen merkityksen kannattaja, et kannata tasa-arvoa. - että on
kysyvä ei... kirjoitti:
Mitä tarkoitat feminismin varsinaisella merkityksellä?
Jos et ole feminismin varsinaisen merkityksen kannattaja, et kannata tasa-arvoa.miesten JA naisten tasa-arvon kannattaja. Feminismi on vain naisten tasa-arvoon keskittyvä liike.
Tasa-arvoa todellakin voi kannattaa ilman feminismiä!! kysyvä ei... kirjoitti:
Mitä tarkoitat feminismin varsinaisella merkityksellä?
Jos et ole feminismin varsinaisen merkityksen kannattaja, et kannata tasa-arvoa.jo vastauksen, mutta vastaan osaltani silti. Niin, eli feminismi on nais asioiden kannattaja liike. Siis lähinnä ajaa naisten asioita ja naisten tasa-arvoisuutta. Minä kannatan tasa-arvoa sukupuoleen katsomatta.
Mielestäni on jo menty jopa osittain yli tässä naisten tasa-arvoasiassa. Liika on jossain määrin jo liikaa.
- ....
Vai tarkoitatko tällä palstalla? No mitäs siinä älämölöä voi pitää, jos kukaan kirjoittaja, edes miehet, vastusta ajatusta että tyttölasten elimet silvotaan ja heitä alistetaan. Mutta tuo myös liittyy moneen muuhunkin asiaan kuin naisten oikeuksiin, uskonnot jne. Tutustupas kaikenlaisten järjestöjen kotisivuihin vaikkas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754