sä ystävän?
Mistä tunnet..
35
824
Vastaukset
- Antero..
Ystävä nauraa hyväntahtoisesti mokillesi.
- tarkkkailija
sanoi patologi..
Ystävä on hyväntahtoinen ja empaattinen. Totta.
- kipparinoma
seurassa on ihmeen hyvä olla....Ystävä nauraa kanssasi...itkee....Ystävälle ei tarvitse selitellä asioita...ymmärtää:o))
- tarkkkailija
ole paljoa lisäämistä..
Ystävä ei petä luottamusta eikä hänen luottamustaan petetä.. - kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
ole paljoa lisäämistä..
Ystävä ei petä luottamusta eikä hänen luottamustaan petetä..Totta.....aivan totta....Ystävä ei ole jalkarätti:o)
- tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
Totta.....aivan totta....Ystävä ei ole jalkarätti:o)
Onko nykyään helpompi löytää ystävää.. kun on näitä kaikkia nettejä ja muita..
tähän voi vastata ihan kuka vaan. - kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
Onko nykyään helpompi löytää ystävää.. kun on näitä kaikkia nettejä ja muita..
tähän voi vastata ihan kuka vaan.Tosin mä tutustun hurjan helposti muutenkin ihmisiin....Mut luulen et monet ihmiset kokee tän koneen takana tutustumisen helpommaksi...Syystä tai toisesta...
- tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
Tosin mä tutustun hurjan helposti muutenkin ihmisiin....Mut luulen et monet ihmiset kokee tän koneen takana tutustumisen helpommaksi...Syystä tai toisesta...
Tämä netti on varsinkin hiljaisen ja ujon ihmisen henkireikä. Jos sitten vielä paremmin vilkkaan ja sosiaalisen. (se on sitten tyhmä sana tuo sosiaalinen). Kaikki ihmiset voivat olla sosiaalisia kun vaan sattuu se sopiva kaveri tulla vastaan.
- kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
Tämä netti on varsinkin hiljaisen ja ujon ihmisen henkireikä. Jos sitten vielä paremmin vilkkaan ja sosiaalisen. (se on sitten tyhmä sana tuo sosiaalinen). Kaikki ihmiset voivat olla sosiaalisia kun vaan sattuu se sopiva kaveri tulla vastaan.
noin minäkin asian pähkäillyt....Esim. tää huuhaa parhaimmillaan hauska ja monipuolinen genre tutustua(jos haluaa ja uskaltaa) monenlaisiin ihmisiin...Valinta on jokaisen oma ulottuuko tuttavuudet netin ulkopuolelle:o))
Hmm...sosiaalinen...sosiopaatti...Oikeassa olet....Paha jälkikaiku sanalla:o/ - tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
noin minäkin asian pähkäillyt....Esim. tää huuhaa parhaimmillaan hauska ja monipuolinen genre tutustua(jos haluaa ja uskaltaa) monenlaisiin ihmisiin...Valinta on jokaisen oma ulottuuko tuttavuudet netin ulkopuolelle:o))
Hmm...sosiaalinen...sosiopaatti...Oikeassa olet....Paha jälkikaiku sanalla:o/kieltämättä mukava paikka. Täällä voi vaikka pitää pienen show'nkin jos siltä tuntuu.
Täällä ei ole ehdottomia totuuksia. - kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
kieltämättä mukava paikka. Täällä voi vaikka pitää pienen show'nkin jos siltä tuntuu.
Täällä ei ole ehdottomia totuuksia.koska jokaisella on oma totuutensa....suhteellinen käsite...se totuus:o)
Huuhaalla voi kirjoittaa aiheesta,kuin aiheesta....Voi...:o))))))) - tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
koska jokaisella on oma totuutensa....suhteellinen käsite...se totuus:o)
Huuhaalla voi kirjoittaa aiheesta,kuin aiheesta....Voi...:o)))))))uimisesta Hiljaisuuden meressä..
Tai valssista lammen vedessä. - kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
uimisesta Hiljaisuuden meressä..
Tai valssista lammen vedessä.aiheita....:o)) Luulempa...ei kun tiedän ettei olekkaan huonoa huuhaaaihetta...ei arvotonta.Jokainen aloitus on lukijansa ansainnut:o)))...Jokainen aloituksen kirjoittaja on huuhaan arvoinen kirjoittaja:o)
- tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
aiheita....:o)) Luulempa...ei kun tiedän ettei olekkaan huonoa huuhaaaihetta...ei arvotonta.Jokainen aloitus on lukijansa ansainnut:o)))...Jokainen aloituksen kirjoittaja on huuhaan arvoinen kirjoittaja:o)
miten monta seinäkirjoitusta on mahtanut jäädä kirjoittamatta Huuhaan ansiosta. Että on saanut purettua itsensä tänne..
- kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
miten monta seinäkirjoitusta on mahtanut jäädä kirjoittamatta Huuhaan ansiosta. Että on saanut purettua itsensä tänne..
monia...Empäs olekkaan aikoihin lueskellutkaan "veskikirjoituksia" naistenvessassa....Huh...Nekin jutut kun olis huuhaalla...Nauraa....:o))))))
- tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
monia...Empäs olekkaan aikoihin lueskellutkaan "veskikirjoituksia" naistenvessassa....Huh...Nekin jutut kun olis huuhaalla...Nauraa....:o))))))
mutta ne poistetaan suht nopsaan..
Koetko Huuhaalla usein ahaa-elämyksiä?
(en ole poliisi vaikka kyselenkin tässä koko ajan) - kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
mutta ne poistetaan suht nopsaan..
Koetko Huuhaalla usein ahaa-elämyksiä?
(en ole poliisi vaikka kyselenkin tässä koko ajan)Mukava,kun kyselet....
- tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
Mukava,kun kyselet....
kysyn vielä tämmöisen että miten suhtaudut ystävänpäivään.. Minun niskavillat ainakin pörhistyy jonkunverran kun kuulen sanan ystävänpäivä.. Tulee mieleen ne kaksi metriä korkeat sydänsuklaarasiapinot kaupan lattialla..
- kipparinoma
tarkkkailija kirjoitti:
kysyn vielä tämmöisen että miten suhtaudut ystävänpäivään.. Minun niskavillat ainakin pörhistyy jonkunverran kun kuulen sanan ystävänpäivä.. Tulee mieleen ne kaksi metriä korkeat sydänsuklaarasiapinot kaupan lattialla..
Amerikkalaista hapatusta.....koko päivä:o)
- tarkkkailija
kipparinoma kirjoitti:
Amerikkalaista hapatusta.....koko päivä:o)
katkera kun olen suklaansyöntilakossa..
No ihan oikeasti siitä asiasta on tehty oiva rahanpyydys.
Kauniilla asialla ratsastetaan vähän liian kanssa.
Nyt minäkin taidan mennä yöpuulle..
Tässä voi vielä tulla lisää keskustelua asiasta.
Hyvää yötä sinulle.. t.Simo tarkkkaileva talkkari
- voi esimerkiksi
matkustaa turvallisesti bussissa, ellei ole liukasta ja tule liikenneonnettomuus. Ystävän kanssa voi mennä turvallisesti metrotunneliin pelkäämättä. Ystävän kanssa voi... vaikka mitä...
- tarkkkailija
Ja ystävyys vaan lujittuu kun vaaratkin kohdataan yhdessä..
- toinennimetön
ystävän...Onko oikea sulle hän...Anna ajan se selvittää...Kuka viereesi jää...."
Voi olla et joku jo oliki laittanut...mut kirjoitan silti...=:))))))))- tarkkkailija
se laulu kaikkiaan oikeita ajatuksia ystävyydestä? Esim. se kohta että "jos sun kumppanis vaikeroi".. vene vaan rantaan ja ystävä rannalle ruikuttamaan.. liekö tuokaan ihan oikeaa ajattelua?
Tää nyt on tällaista kyselyä vaan. Huuhaahengessä. - toinennimetön
tarkkkailija kirjoitti:
se laulu kaikkiaan oikeita ajatuksia ystävyydestä? Esim. se kohta että "jos sun kumppanis vaikeroi".. vene vaan rantaan ja ystävä rannalle ruikuttamaan.. liekö tuokaan ihan oikeaa ajattelua?
Tää nyt on tällaista kyselyä vaan. Huuhaahengessä.toi sun kyssäri on näet aikas vaikee........
Mut mulla yks sellainen ystävä mikä on ollut lapsuudesta saakka mun elämäs...eli ystävyys kai sitä ylä ja alamäkee..... eli siitä tunnet sä ystävän.....jos se ystävyys kestää erimielisyydet...ööööh...tääki vaan nyt mun tyhmä mielipide......=:)))))) - tarkkkailija
toinennimetön kirjoitti:
toi sun kyssäri on näet aikas vaikee........
Mut mulla yks sellainen ystävä mikä on ollut lapsuudesta saakka mun elämäs...eli ystävyys kai sitä ylä ja alamäkee..... eli siitä tunnet sä ystävän.....jos se ystävyys kestää erimielisyydet...ööööh...tääki vaan nyt mun tyhmä mielipide......=:))))))hyvä näkökohta asiaan. Eli lapsuusajalta saakka periytyneet ystävyyssuhteet. Ne lienevät niitä kaikkein lujimpia.
Monasti vaan käy niin että kun aikuistutaan niin maailma erottaa..
Silloinkin huomaa kyllä että vaikka oltaisiin aikojakin erillään, se lämmin ystävyyden henki löytyy.. - toinennimetön
tarkkkailija kirjoitti:
hyvä näkökohta asiaan. Eli lapsuusajalta saakka periytyneet ystävyyssuhteet. Ne lienevät niitä kaikkein lujimpia.
Monasti vaan käy niin että kun aikuistutaan niin maailma erottaa..
Silloinkin huomaa kyllä että vaikka oltaisiin aikojakin erillään, se lämmin ystävyyden henki löytyy..Mutta nyt toivotan sinulle kauniita unia....=:)))))
toka lähtee höyhensaarille..... tui tui...:) - tarkkkailija
toinennimetön kirjoitti:
Mutta nyt toivotan sinulle kauniita unia....=:)))))
toka lähtee höyhensaarille..... tui tui...:)on sinut unimaahan päästettävä..
Hyvää yötä kauniiden unien kera.
- -ystävä-
Kun on sinulla vaikeaa,
turhat tuttavat kaikkoaa.
Siitä tunnet sä ystävän,
vierelläs on hän.- tarkkkailija
koettua totuutta...
- -ystävä-
tarkkkailija kirjoitti:
koettua totuutta...
myös niissä viimeisissä.
Nyt hyvää yötä tarkkailijalle. - tarkkkailija
-ystävä- kirjoitti:
myös niissä viimeisissä.
Nyt hyvää yötä tarkkailijalle.terveiset Nukkumatille.
- emilii1
hymystä, rakkaudesta, ystävällisyydestä, muistamisesta, välittämisestä...
Niin ja ystävät tuntevat samoin =)
Mistähän ei-ystävän tuntee..?- tarkkkailija
Hei sinulle..
Teit teetä minulle tässä yksi päivä.
Se oli kovasti ystävällistä...
Ei varmaan tarvitse olla mitään erityistä.. Riittää että hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on.
Ei-ystävä koettaa saada pelkkää hyötyä toisista ihmisistä.. se on yksi piirre.
- kipparinoma
Sinähän se.....Olet muuten oikeassa....Kaikella kauniilla rahastetaan...Ei kiva...Kuten äideillä...ja monilla muillakin...Markkinavoimat jyrää kaiken kauniin ja hyvän alleen!
Palaillaan....sä....Simo..talkkari:o)))))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474