USA hyökkää IRANIIN

Ennustus

Ennustus: USA aikoo hyökätä IRANIIN.

17

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivon ja pyydän

      Toivottavasti ja pian!

      • YDINASE

        olen saanut tiedon varmoista lähteistä. USAn hyökkäys käynnistää ydinsodan, Israel tuhoutuu täysin ja ikuisiksi ajoiksi ensi minuuteilla. Iran malttamattomana odottaa USA:n hyökkäystä jotta saisi rähinän päälle.


      • päästäänpähän
        YDINASE kirjoitti:

        olen saanut tiedon varmoista lähteistä. USAn hyökkäys käynnistää ydinsodan, Israel tuhoutuu täysin ja ikuisiksi ajoiksi ensi minuuteilla. Iran malttamattomana odottaa USA:n hyökkäystä jotta saisi rähinän päälle.

        Israelistakii. Ja sitten valtakunnassa kaikki hyvin.


      • loppuu
        päästäänpähän kirjoitti:

        Israelistakii. Ja sitten valtakunnassa kaikki hyvin.

        tälläkin palstalla turhanpäiväinen vouhotus Israelista ja päästään keskustelemaan tärkeistä asioista.


    • Triply

      Onhan tuo ollut tiedossa jo pitkään. Esim. Irakiinkin hyökkäyksen pysty aavistelee jo vuotta ennen kun se varsinaisesti tapahtui. Se on tää Bushin "axis of evil"-ajattelu minkä mukaan mennään.

    • Gabriel

      ajatelkaamme tarkemmin, jos Iranilla olisi ydinase.
      se on sen omasta mielestä pelkästään sen puolustamiseksi Israelia ja Länttä vastaan.
      luottakaamme Iranin sanaan.

      • Gabriel

        siis Iran ei halua valmistaa ydinaseita.

        sen ydinvoimalat ovat pelkästään rauhanomaiseen tarkoitukseen, ja siihen meidän on luotettava.

        Onhan USA:lla ja Venäjällä sellainen ydinasearsenaali vieläkin, että se riittäisi maapallon monenkertaiseen tuhoamiseen.

        Eli kyllähän ydinaseiden tuhoamista pitää jatkaa vanhoissa ydinasemaissa!


    • Sana "aikoo" jo antaa vaihtoehdon, ettei ehkä hyökkääkään.

      Jollain aikamääreellä voi ennustaa USA:n "aikovan" hyökätä ihan minne vain.

      USA hyökkää Iraniin ennen kesää 2006. Siinä sinulle ennustus.

      • hyökkäisi

        Inkooseen, Inkoohan kuuluu Venäjälle samalla tavalla kuin palestiina Israelille, nääs kun Venäläiset ovat olleet siellä aikoinaan, siis inkoossa.


      • hyökkäisi kirjoitti:

        Inkooseen, Inkoohan kuuluu Venäjälle samalla tavalla kuin palestiina Israelille, nääs kun Venäläiset ovat olleet siellä aikoinaan, siis inkoossa.

        Porkkalan luovutetun alueen raja menee noin 15 kilometrin päässä kotoani, joten tämä seutu ei kuulu kuin korkeintaan Ruotsille.

        Sensijaan Puola kuningas Sigismundin ja Tanska Kalmarin unionin kautta voisivat tänne tunkea.


      • tuo inkoo as
        dj-marco kirjoitti:

        Porkkalan luovutetun alueen raja menee noin 15 kilometrin päässä kotoani, joten tämä seutu ei kuulu kuin korkeintaan Ruotsille.

        Sensijaan Puola kuningas Sigismundin ja Tanska Kalmarin unionin kautta voisivat tänne tunkea.

        lähellä manun kesäpaikkaa, siis tähtelässä i täkter eller hur?


      • tuo inkoo as kirjoitti:

        lähellä manun kesäpaikkaa, siis tähtelässä i täkter eller hur?

        Tähtelässä on/oli oma juna-asema, sinne täältä on sellaiset 10 km. Itse Inkoon asemallekin minulla taitaa olla 4 km. Enpä ole mitannut.


    • ensin

      U.S.A:n

    • IranOnKusessa
      • perusteella myös

        USA on pulassa, ehkä sittenkin on vielä toivoa pysäyttää juutalaisten uusi maailmanjärjestys? Toivotaan europohjaiselle öljykaupalle hyvää tulevaisuutta, hyvä Iran, EU, Kiina ja Venäjä. Tässä on nyt hyvä mahdollisuus murtaa USAn taloudellinen selkäranka ja sitä kautta maailmanvalta.


      • eläköön
        perusteella myös kirjoitti:

        USA on pulassa, ehkä sittenkin on vielä toivoa pysäyttää juutalaisten uusi maailmanjärjestys? Toivotaan europohjaiselle öljykaupalle hyvää tulevaisuutta, hyvä Iran, EU, Kiina ja Venäjä. Tässä on nyt hyvä mahdollisuus murtaa USAn taloudellinen selkäranka ja sitä kautta maailmanvalta.

        Tanska ja U.S.A


    • hitler

      irani rauhaan,miksi pitäisi!!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe