Maailma on lähempänä kolmatta maailmansotaa kuin koskaan ennen

Jerusalem Post

3

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmas maailmansota alkoi jo. Se tosiasia, että se ei vielä koske Suomea, ei vie pois sitä tosiasiaa, että se on käynnissä.

      Jos joku on niin naivi, että kuvittelee sodan olevan tila, jossa valtio A hyökkää valtioon B niin hyvää joulua vain sinnekin.

      Joulupukki tuo paljon lahjoja kilteille lapsille.

      • kaikkialle maailmaan

        Tämä kolmas sota käytäneen jo eri metodeilla kuin I ja II WW. Onko päävihollinen soluttautunut jo kaikkialle maailmaan, jokaiseen yhteiskuntaan? Vaikka me emme sitä kaikki huomaa, voimmeko havaita siitä merkkejä katukuvassa? Sen kun kävellään ja katsellaan, kun joka toinen vastaantuleva voi olla soluttautuja - tai sitten ei? Ainakin elokuvissa se menee niin, mutta meneekö tosi elämässä?

        Toivoisin, että tämä on pelkkää salaliittoteoriahömppää, mutta olenko väärässä vai katsonko liikaa elokuvia? Miksi joka pitäjässä on kiinalainen ravintola? Miksi joka pitäjässä on muslimin pitämä pitseria? Miksi meille on tulossa työvoimapula, mutta työttömiä on enemmän kuin koskaan? Miksi, miksi, miksi?

        Historioitsijaa opetetaan aina kysymään kaikesta, miksi? - mutta myös perustelemaan vastauksensa - Miksi yliopistomme on täynnä eri maitten "vaihto-oppilaita"? Mitä aineita he "opiskelevat" tai mitä he tekevät vapaa-ajalla? Minullakin on ulkomaalaisia ystäviä, mutta näin ystävänpäivänä pitää kysyä, ovatko he oikeita ystäviä? "Mistä tunnet sä ystävän?" Vanha laulu saa uuden sävyn. En voi tuntea mistään. Jotkut uskovat Raamattuun ja sanovat sen sanoin "veli käy veljeään vastaan". Ketkä ovat veljeskansoja? Onko yhteisöön integroidut jäsenet "veljiä"? Kuka määrää, kuka on kenenkin veli?

        Paha muistutus on tästä WTC:n tornien iskut, kun USA:n itse kouluttamat lentäjät kaappaavat koneet ja lentävät ne tornien kylkeen tappaen viattomia ihmisiä ihan liian monta. Niin kuin HE itse julistivat, se on vasta alkusoittoa. Niin, ketkä he? Ketkä ovat "heitä" ja ketkä "meitä"? Keneen voi luottaa ja kuka valehtelee? Ja minkä ihmeen alkusoittoa he tarkoittavat? Maailma on ihan sekaisin ja olen niin huolissani, ettei poliitikoilla pysy enää marionettien langat käsissään. Onko nukkehallitukset nykyaikaa? Mikä valtio on vahvin? Mitkä maat ovat liittoutuneita, mitkä sitoutumattomia? Kenellä on todellinen valta? Miksi minun pitää elää tällä aikakaudella? Miksi pitää kysyä? Miksi pitää tajuta, että jotain on pielessä, mutta ei tajua, että mikä? Onko aloittaja oikeassa? Onko aloittaja väärässä? Olenko tullut lapseksi jälleen?

        He olivat oikeassa: "tieto lisää tuskaa", MUTTA tietämättömyys on kaiken pahan alku ja sivistymättömyys kaiken kehityksen jarru.

        Darwin kirjoitti: Lajien synty. Toivottavasti kenenkään ei tarvitse kirjoittaa: Lajien tuho. Ainakin uutiskuvat ovat hyvin synkkää katsottavaa, kun kanoja haudataan tuhansittain, joutsenet kuolevat lampiinsa ja ihmiset sen kun sotivat ja tappelevat, kamalat sairaudet riehuvat ja tarttuvat ihmisiin ja kansoihin, maanjäristyksiä on koko ajan, tulvia, rankkasateita, lumimyrksyjä. Onko ihminen sittenkään niin sitkeää tekoa kuin esittää olevansa? Katsoessaan peiliin ihminen tietää, että peilikuva putoaa alas sekunnissa - sen murskaamiseen ei tarvitse heittää kuin yksi pieni kivi. Kenelläkään ei tiettävästi pitäisi olla varaa heittää sitä ensimmäistä kiveä.


    • ihminen

      III alkoi jo lokakuussa 2001, kun ensimmäinen "freedom" operaatio lähti käyntiin. Sittemmin tuo svoboda-hilluminen on levinnyt Irakiin ja lupaavat merkit on siitä että laajenee lisää. Aiemmin näiden maailmanlaajuisten palojen käyntiin polkaisijat on lopulta saaneet tuomionsa: Saksan keisari Vilhelmi ja Itävallan Kaarle saivat kenkää, hallitusmuoto muutettiin ja valtiot jaettiin osiksi. Aatu tappoi itsensä ja valtio silputtiiin vielä kerran osiin. Toivottavasti paskapuskalle ja paskamaalleen käy samoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe