Jokerit vs. HIFK

maalit ja ottelut?

Terveisiä ei-niin aktiivisesti liigaa seuraavalta Jokeri-fanilta.

Mulla on sellanen käsitys että vaikka Jokereilla ei olekaan mennyt kovin hyvin tällä kaudella niin HIFK ollaan päihitetty melkeen joka matsissa. Mutta mikä se virallinen suhde nyt on? Eli kuinka monta matsia paikalliskamppailuista Jokerit on voittanut ja mikä on maaliero? En tiedä onko tällaista pelkkää paikallispelivertailua netissä, jos on niin pelkkä linkki riittää, kiitokset.

6

732

Vastaukset

• Maalit Hifk vs. Jokerit on 25 - 20
    Voitot Hifk vs. Jokerit on 4 - 3 eli tiukkaa on ollu mutta Hifk on reilusti niskan päällä! ;)

• ja kaikkien aikojen tilastot on 80-76 hifkille. eli narrit ei mee ainakaan tällä kaudella ohi voitoissa.
    jeee. ja reilu parikymmentä kertaa on tasan päättynyt.

• rfgrfiojgogjgf

• hjhjtjt kirjoitti:

rfgrfiojgogjgf

harmittaa sua, ei mua onneksi.jeee.

• 5-3 hifkille.

• Jokerit on PARAS!!!!!!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Jätti tylysti ex-vaimonsa! Toni Nieminen iski seitsemän lapsen yh-äidin – paparazzikuvat Seiskassa!
  • Rajua käytöstä jo ennen eroriitaa! Tuomas Enbusken ex-rakas Eveliina Tikka: ”Heitti tuopillisen kaljaa päälleni!”
  • Pilvi Hämäläinen joutui tukalaan tilanteeseen Putous-lähetyksessä – virhe oli pilata koko sketsin: Ajattelin, että olen seonnut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    91
    3373
  2. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    77
    509
  3. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    34
    382