Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksikkäimmät (Täydelliset) naiset!!!!

Tietäjä84

Eli ketkäs on teidän mielestä seksikkäimmät naiset kyseisessä ohjelmassa ...tässä mun:

Gabriella Solis AKA Eva Longoria

http://viking.necrolounge.com/archives/gm_l1_evaL.jpg

No tää on sentin päässä kympistä ...lähes kaikki on kunnossa: ERITTÄIN seksikäs ja hauskakin ...mutta jotain tossa vaan ....aika miehinen ääni ja ilkeä (niin sarjassa) joten ei saa kymppiä mutta lähes 9 3/4 /10!!!






Susan Mayer AKA Teri Hatcher

http://www.famous-people-search.com/teri_hatcher/teri_hatcher_wallpaper/teri_hatcher_wallpaper_1024x768_004.jpg

Tämäki on sentin päässä kympistä ...kaikki lähes kunnossa ....seksikäs ja hauska ...MUTTA vanhuus alkaa jo iskemään ja liian höhlä joten 9 1/2 /10 !!!






Edie Britt AKA Nicollette Sheridan

http://www.rolegames.it/story/digi_S768_Nicollette_Sheridan.jpg

Ihan OK blondi ....muodot hyvät mutta vanhuus alkaa jo iskemään 8/10!!!






Bree Van De Kamp AKA Marcia Cross

http://www.midweekpost.com/images/marcia_cross.jpg

No ei oikein oo mun makuun...onhan nyt muodot ihan OK mutta "vanhanaikainen" näkö ja täydellisyyteen pyrkivyys (oikeassa elämässäkin) 7/10!!!






Lynette Scavo AKA Felicity Huffman

http://abc.go.com/primetime/desperate/images/downloads/1024x768/dh_1024x768_huffman_01.jpg

No HYI ...aivan liian vanha ja muutenkin ...5/10!!!

19

36074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhanna

      Naisena muutan otsikon ja tyydyn toteamaan että sarjan ehdottomasti seksikkäin mies on kyllä MIKE DELFINO (James Denton)! Mies on mielestäni HOT ja meikäläisen makuun, jos asuisin Wisteria Lanella, nappaisin Miken heti... ;)

      • Tietäjä84

        Minun puolesta tuon viestin voi poistaa ...no ei nyt kait ...HEH!!! Joo mutta missäs eilisen jakson kommentit ...kiva olisi kuulla mielipiteesi =D ...samassa paikassa on selostukset ku viimeksi!!!


    • se...

      ehdottomasti seksikkäin onkin. Ja Gabriellen rooliin on varmaanskin juuri nimenomaan seksikästä naista haettu, joten nappiin meni.

      Toine on varmaankin Teri Hatcher. Ainoa mikä häiritsee (ei oikeestaan liity tähän...:)on, että sen äiti sarjassa on aivan samanikäisen näköinen kuin Teri itse, tai korkeintaan 10v. vanhempi...

      • Tietäjä84

        Susan alkaa jo ikääntymään ...mutta onhan se kuitenki UPEA ...mutta Gabby on paras =) !!!


      • TOsi On

        Eva Longoria on ihan mahtava lookiltaan...vähän pienikokoinen malliks et siks en ymmärrä miten se voi olla malli siinä sarjassa mut todella upea muuten-oikea latino sexbomb! Siis mua oikeesti panettaa vitusti ku se on ruudussa...oli se hyvä ku se yks vieras Late Nigtissa rupes nuoleen Evaa...on se Eva Longoria vaan täys 10 ja papukajamerkki kaupanpäälle!!! vai mitä mitä jätkät?


      • TOsi On
        TOsi On kirjoitti:

        Eva Longoria on ihan mahtava lookiltaan...vähän pienikokoinen malliks et siks en ymmärrä miten se voi olla malli siinä sarjassa mut todella upea muuten-oikea latino sexbomb! Siis mua oikeesti panettaa vitusti ku se on ruudussa...oli se hyvä ku se yks vieras Late Nigtissa rupes nuoleen Evaa...on se Eva Longoria vaan täys 10 ja papukajamerkki kaupanpäälle!!! vai mitä mitä jätkät?

        Onko kellään tietoa miltä siellä alusvaatteiden alla näyttää Eva Longorialla? se ois nähtävä...antakaa linkkiä ___________ jos on tietoa?


      • Tietäjä84
        TOsi On kirjoitti:

        Onko kellään tietoa miltä siellä alusvaatteiden alla näyttää Eva Longorialla? se ois nähtävä...antakaa linkkiä ___________ jos on tietoa?

        ...imuttamalla varmaan kyllä löytyisi =D !!! Joo mutta kohta se alkaa ...housut alkaa taas pullottaa =D ...


      • reidoid
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...imuttamalla varmaan kyllä löytyisi =D !!! Joo mutta kohta se alkaa ...housut alkaa taas pullottaa =D ...

        hyi helvetti... hanki nainen.


      • Tietäjä84
        reidoid kirjoitti:

        hyi helvetti... hanki nainen.

        Enkähän mä ihan "perus" mies oo ...ja HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ naisia EN TOD oo hankkimissa ...NEWER EVER!!!


      • ei se Eva

        Eikös sarjassa sanottu, että Susanin äiti on saanut lapsensa hyvin nuorena. Käsikirjoittajan tarkoitus on kai ollut luoda jotain jännitettä kahden (noin vanhan akan kyseessä ollessa)naisen välille eli mitä vanhemmaksi tulee, sitä merkityksettömämmäksi käy ikäero kun samoista apajista taistellaan.


      • ei millään hyvällä
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Enkähän mä ihan "perus" mies oo ...ja HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ naisia EN TOD oo hankkimissa ...NEWER EVER!!!

        tykkäät siis miehistä? mitä vikaa olisi tyttöystävässä? vai etkö vain saa sellaista hankittua?


      • Tietäjä84
        ei millään hyvällä kirjoitti:

        tykkäät siis miehistä? mitä vikaa olisi tyttöystävässä? vai etkö vain saa sellaista hankittua?

        Minä homo ...HYI K*RPÄ ...EN TOD!!! Ja mitä vikaa ...no se HYVÄKSIKÄYTTÖ ...paria kaveria käytetty SEN VERRAN hyväksi että EI KIITOS!!!


    • Tietämätön (kö)

      Runkkaa sinä niille teevee ohjelmilles, kun me tavalliset ihmiset HARRASTETAAN SEKSIÄ normaalisti.

      • Tietäjä84

        ...MUAHAH ...ole sä vaan hyväksikäytettävä ..PÄSSINPÄÄ!!!


    • MirjamiBI

      Voi teitä mitään saamattomia runkkareita.

      • Tietäjä84

        ...hyväksikäyttäjä/käytetty ...NIIH!!!


      • MirjamiBI
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...hyväksikäyttäjä/käytetty ...NIIH!!!

        Umm, sulla kaikki ihan okei? Tekstiesi perusteella, et ole kyllä ihan normaali? Joten .. huh huh ..


      • Tietäjä84
        MirjamiBI kirjoitti:

        Umm, sulla kaikki ihan okei? Tekstiesi perusteella, et ole kyllä ihan normaali? Joten .. huh huh ..

        BUAHAHAHAHAAA ...vuoden väite ...eiköhän se oo jo selvinny että aika "erikoinen" olen ...KAUKANA normaalista ..TOD!!!


      • aika
        Tietäjä84 kirjoitti:

        BUAHAHAHAHAAA ...vuoden väite ...eiköhän se oo jo selvinny että aika "erikoinen" olen ...KAUKANA normaalista ..TOD!!!

        Outoja! Saatanan molopäät, eikö saa seksikkäiden naisten ulkonäköä arvostella, vaan on heti joku elämätön runkkari? Vitun pässit, miettikää vähän!Ja Angelina Jolie on perkele sentään seksikäs nainen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe