Vittu mitä pellejä noi niin sanotun "suomen sisu" sivun tyypit on! Eivät tiedä sisusta mitään ja pilaavat KAIKKIEN SUOMALAISTEN MAINEEN!
Sanoudun irti tuollaisesta sivustosta kuin suomen sisu. Tuolla sivulla ei ole mitään tekemistä SUOMALAISUUDEN kanssa.
suomalaisuus = järkevä kansa
suomen sisu-sivusto = pellesivusto
Se on minun mielipiteeni.
HALUSIVAT VAIN MAINOSTA JA NÄIN SITÄ SAIVAT!
KIITOS KUN MENITTE PILAAMAAN 5 MILJOONAN SUOMALAISEN MAINEEN! KIITTI VITUSTI!
http://www.suomensisu.org/
KIITOS VIELÄ ETTÄ TEIDÄNKIN PÖLLÖJEN PITI PILATA MEIDÄN LOISTAVA MAINE! KIITOS VAAN!
Suomalaisuuden häpeäpilkut!
6
425
Vastaukset
- loistava maine?
Missäs meidän maine loistaa?
Ja vielä niin että kansallismielisyys sen pilaisi?
Oletko "töissä" vastaanottokeskuksessa?- -Khat man do-
karvapää kirjoitti:
tuollaista pelleilyä voidaan sanoa kansallismielisyydeksi?
En tunne organisaatiota tai sen toimintaa juurikaan, mutta ei ole kovin hyvää kuvaa itsestään tuo järjestö antanut. Itse olen erittäin isänmaallinen, mutta Suomen Sisu vaikuttaa hieman epäilyttävältä.
- Sam
joka tunnetaan ulkomailla on NOKIA ja yllätys, yllätys, kaikki joille olen kertonut sen olevan Suomesta, ovat luulleet NOKIAn olevan Japanilainen yritys.
Suomesta ei ulkomailla tiedetä oikeastaan mitään, joten mitään ei voi pilatakkaan.
Mites on, lehmä on pyhä eläin Intiassa ja me täällä pohjolassa mutustellaan lehmän lihalla. Eikös tällainen loukkaa intialaisia?
Aikanaan kuseskelin sorakuopassa, josta haettiin hiekkaa uuteen kirkkoon. Häpäisinkö minä teollani pyhää rakennusta?
Uskontoja voi kuka hyvänsä perustaa ja mitä tahansa voidaan vaatia olevan pyhä, jolloin heikot politikot yhteiskunnassa saadaan helposti polvilleen pyhyyteen vedoten.
Jonkin asian loukkaamattomuus ja pyhyys on tulossa seuraavaksi tehokkaaksi aseeksi RASISTI sanan rinnalle selkärangattomia politiikkoja vastaan. - Roimax
Turhaan pelkäät,kyllä meidän viranomaiset hoitavat "häirikön" pois,rikospoliisi jo totesi että kyseessä on jokin uskonnonloukkausrikos.
Mite lie asiat islamilaisessa maailmassa,paheksuuko veli Abdullah kun länsimaan lähetystöt palavat,kantaako Abdullah huolta maansa maineesta?
Vai paheksuuko vain pilakuvien julkaisijoita?- nekin näytti kuvat
nelosen uutisissa näytetiiin ne pilapiirroksia, joten tuleeko syyte neloskanavan uutisillekin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383629
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa481575- 931337
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301256MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2891154- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001