Nyt kun nykyinen sheriffi on saanut opintonsa päätökseen ja firmansa oraalle, olisi ehkä aika vaihtaa sheriffiä.
Ajattelin laittaa hakemuksen ja ehdottaa itseäni, sillä:
- olen jo kypsä tunnistamaan lieveilmiöt ja poistamaan ne
- en ole provosoitavissa
- olen riittävän usein päätteen ääressä poistaakseni ylimääräiset
- olen valmis keskustelemaan poistojen perusteista
Uusi sheriffi ?
15
513
Vastaukset
- En kannata
Olet kyllä viime aikoina ollut melko asiallinen ja sovinnollisuuteen pyrkivä. Mutta lieneekö se tarkoitushakuista hämäystä sriffiksi pyrkiessäsi? Aikaisemmin nimittelit kepuvihaajiksi eräitä asiallisimpia keskustelijoita. Sinulla on seriffiksi aivan liian yksipuolisia kantoja eräissä muissakin asioissa, kuten esim. turvallisuuspolitiikassa.
En voi kannattaa ehdokkuuttasi, sillä mielestäni seriffin on oltava täysin epäpoliittinen ja karttaa jyrkkiä kannanottoja kaikissa asioissa.- environment
ei sellaista voi olla :)
Ja toisaalta, viisainta, että hän on yksi omistamme.
Huutoäänestyksellä ei sheriffiä valita. Kerroinpa vaan, että aattelin yrittää syrjäyttää nykyisen, vaikkei paikka vapaana olekaan :)
- mua..
Ei kai Seppo Hietanen ole taas saanut päätäsi pyörälle?
- environment
ja toimii omillansa
- mua..
environment kirjoitti:
ja toimii omillansa
Voisihan se toimiakin.
Unohdetaan menneet ja, jos olet valmis ottamaan haukkuja aina joltain suunnalta, niin hae ihmeessä.
- kepupalstan sheriffiksi
demaria?
Vaikea uskoa, että sinä pystyisit sheriffin tehtäviäkään hoitamaan. Asenteellisuutesi estäisi asiallisen keskustelun palstalla.
Lisäksi olet vahvasti USA-vastainen.Saat minulta yhden puoltoäänen. Minulla ei ole mitään nykyistä sheriffiä vastaan, mutta sinulla olisi kaiketikin parempi aiheen sisällön taju kuin nykyisellä, joka on tainnut täällä aiemmin sanoakin, ettei hänellä ole suurempaa tatsia itse keskustelun sisällölliseen puoleen.
Sheriffiltä vaaditaan paitsi jämäkkyyttä myös oikeudenmukaisutta ja johdonmukaisuutta. Eiköhän näitä piirteitä sinulta löydy ja useinhan kyvykäs ihminen kasvaa tehtävän mukana.- JormaKKorhonen
...jos olet vakavissasi, joskin pienin varauksin. "Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään", mutta muistan Sinun eräitä aivan liian kritiikittömästi kepun kannatukseen ankkuroituneita kannanottojasi. Niiden vuoksi mm. Sinua nyt puoltanutta Mielipidepankkia kuten meikäläistäkin muistaakseni nimittelit keskustan vihaajiksi. Ainakin omalta kohdaltani kiistän sellaisen jyrkästi.
Sitä en halua muistaa sitä, että olit aikoinaan "kompuksessa" tietyn syvästi halveksimani kepun nimissä esiintyvän tyypin kanssa, kun olet täällä kertonut harhautumisesi syitä. "Errare humanum est", sanoivat jo muinaiset roomalaiset, ja niin kai tapahtui Sinullekin tuossa asiassa.
Mutta vaikka todellakin mielestäni olet täällä harvinaisen hyvin pyrkinyt olemaan varsin sovitteleva ja ottamaan huomioon erilaisia näkökantoja, mielestäni Sinun asenteesi USA:aan ja turvallisuuspoliittisiin tarpeisiimme ovat vääriä.
Mutta kukapa meistä täydellinen olisi? Siksi varauksellinen puoltoääni minultakin - edellyttäen, että sallisit myös perustellun kepukritiikin, toisin kuin se vanha saittikaverisi! Mutta niin kepua kuin mitä tahansa kohtaan osoitettu typerä törkyily pitäisi saada täältä pois, jotta voisimme sontaan hukkumatta esittää asiallisesti ja perustellusti niin kannatustamme kuin vastustustammekin ASIOILLE!- environment
Käväisin pikavisiitillä Tampereella, näkyy olevan ainakin ulkoisesti ennallaan.
Se mitä aikoinani tulin sanoneeksi sinusta tai Mielipidepankista oli typerää. Anteeksi ne, vielä kerran.
Tiedän varsin hyvin, että pidät asennettani USA:ta kohtaan ja turvallisuuspoliittisiin tarpeisiimme väärinä. Rakennan käsitykseni sen tiedon varaan, minkä olen subjektiivisesti haalinut, kieltämättä. Toisaalta jaban palautteet ovat tuoneet taas uusia painotuksia pohdittavakseni. Olkaamme eri mieltä näistä asioista, se meille suotakoon. Jos näen jatkossa asian hieman toisin, en pelkää sitä tunnustaa.
- Jaba_43
Tuskin huonontaisit nykytilannetta, joten puollan hakemustasi.
- Mitä tarkoittaa?
Kirjoitat alempana näin:
>Keskustan politiikkaan kuuluvat myös kaikki ne keskustelut, joiden avaaja haluaa keskustalaista näkökantaa asialleen, kuten eräs omistamme ilmaisi.<
Tarkoittako se sitten tosiaan tätä, jota joku epäilee?
Tuo sallisi sen, että Seppo Hietanen ja muut "MikkoBernhardit" kirjoittaisivat kilometrikirjoituksiaan demareista aloittaen ne kysymyksellä:
Mitä mieltä keskustan kansanedustajat ovat tästä?- environment
Kuitenkin sillä poikkeuksella, että kirjoittaja pääsääntöisesti pysyy keskustan ja/tai johtavan hallituspuolueen toimialueen teemoissa.
Mikäli tekstit on suunnattu yksilön tai minkä hyvänsä puolueen tai yhteisön yksipuoliseen mollaamiseen, tilanne on luonnollisesti toinen.
- environment
Puolitosissani laitoin avauksen, mutta kiitos kannustuksista, Känällekin ;-) Eihän sitä koskaan tiedä. Jos nykyinen lopettaa tai ilmaisee mielenkiintonsa lopettamiseen, niin sitten laitan hakemuksen sisään. Ja Enirohan sen päätöksen tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598