Eli 'Omat kuvatiedostot' kansiossa uudet lisätyt kuvat ei näy pikkukuvina vaan pelkkänä listana tai ikoneina. Yhde viruksen aikoihin ajoin jostakin sivulta saadun komennon joka estää kuvien aukaisun tjtn. komento oli : regsvr32 -u %windir%\system32\shimgvw.dll, ja sen piti saada pois päältä poistamalla tuon -u tuosta edellisestä. ei kuitenkaan toiminut.. mikä auttaisi?
Kuvat ei näy kuvakansioissa
4
290
Vastaukset
- kansiossa
Näytä->Esikatselukuvat
Laita täppä siihen.- leetoz
se on valittuna jo, kuvat näkyy isoina ikoneina vain, vanhat kuvat näkyvät normaaleina pikkukuvina. jos valitsee ensin näytä->lista ja sitten taas näytä->esikatselukuvat niin ei auta sekään. Veikkaisin että rekisterissä on jotain häikkää. Olen ajanut CCcleanerin rekisterin korjauksen mutta se ei auta mitään.
- Jappa juhuu
leetoz kirjoitti:
se on valittuna jo, kuvat näkyy isoina ikoneina vain, vanhat kuvat näkyvät normaaleina pikkukuvina. jos valitsee ensin näytä->lista ja sitten taas näytä->esikatselukuvat niin ei auta sekään. Veikkaisin että rekisterissä on jotain häikkää. Olen ajanut CCcleanerin rekisterin korjauksen mutta se ei auta mitään.
Käynnistät regeditin.
Etit sieltä tällasen
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes
\SystemFileAssociations\image
\ShellEx\ContextMenuHandlers
\ShellImagePreview
Tarkistat että siellä on (oletus) merkkijonoarvo, jonka laji on REG_SZ ja arvo on {e84fda7c-1d6a-45f6-b725-cb260c236066} sisältäen nuo tuollaset sulut.
Jos tuo oli jo kunnossa, niin sitten se että kuvat ei näy johtuu jostain muusta. - leetoz
Jappa juhuu kirjoitti:
Käynnistät regeditin.
Etit sieltä tällasen
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes
\SystemFileAssociations\image
\ShellEx\ContextMenuHandlers
\ShellImagePreview
Tarkistat että siellä on (oletus) merkkijonoarvo, jonka laji on REG_SZ ja arvo on {e84fda7c-1d6a-45f6-b725-cb260c236066} sisältäen nuo tuollaset sulut.
Jos tuo oli jo kunnossa, niin sitten se että kuvat ei näy johtuu jostain muusta.Kiitos vaivannäöstä, valitettavasti ei auttanut.. voiko rekisterin backupin kirjoittaa uudestaan muualla kuin windowsis? kun yrittää kirjoittaa sitä niin valittaa että kaikkia tietoja ei pystynyt kirjoittamaan koska avaimet ovat joidenkin prosessien käytössä..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345