Samantha on mahdollisesti tulossa sarjaan. Hän esittää sarjassa Edien siskoa, joka on kuulemma hurjempi kuin itse Edie. OHO!-lehdestä luin.
Kim Cattrall
14
1865
Vastaukset
- Tietäjä84
No se kyllä sopisi sarjaan ...toivottavasti tulee =) ...
- Rhanna
Suora lainaus OHO!-lehdestä:
Sinkkuelämää-sarjan miestennielijänä Samnathana muistettava Kim Catrall liittyy huhujen mukaan suosikkisarja Täydellisten naisten näyttelijäkaartiin. Kimin kerrotaan näyttelevän sarjassa Edie Brittin, oikeassa elämässä Nicollette Sheridanin, seksinnälkäistä siskoa. Brittiläisen News of the World-lehden mukaan Kimin roolihahmo tulee olemaan jopa törkeämpi kuin Nicolletten. - Tietäjä84
Rhanna kirjoitti:
Suora lainaus OHO!-lehdestä:
Sinkkuelämää-sarjan miestennielijänä Samnathana muistettava Kim Catrall liittyy huhujen mukaan suosikkisarja Täydellisten naisten näyttelijäkaartiin. Kimin kerrotaan näyttelevän sarjassa Edie Brittin, oikeassa elämässä Nicollette Sheridanin, seksinnälkäistä siskoa. Brittiläisen News of the World-lehden mukaan Kimin roolihahmo tulee olemaan jopa törkeämpi kuin Nicolletten....jota saaki tehä täällä "jälkijuna" Suomessa :( !!!
- toivottavasti ei tuu
Kim on jotenkin mennyt niin elähtäneen näköiseksi, ettei sovi koko sarjaan.
- Tietäjä84
toivottavasti ei tuu kirjoitti:
Kim on jotenkin mennyt niin elähtäneen näköiseksi, ettei sovi koko sarjaan.
Ainaki mielestäni...
- Kohu Toimittaja
Ilmeisesti kannattaa ujuttaa pikku-uutinen OHO-, Katso- tai vast. lehteen, jos haluaa, että suomalaiset vajaakäyttöteinit asian uskovat.
"siteeraan luotettavia tietolähteitä"- Tietäjä84
Ne kusee ...VALITAN!!!
- Rhanna
Tietäjä84 kirjoitti:
Ne kusee ...VALITAN!!!
Kukaan ei ole täällä maininnut että uskoo 100%:sti tuohon OHO!-lehden juttuun. Kaikkeen pitää suhtautua tietyllä varauksella, Kim Catrallin tulo sarjaan on varmaa vasta sitten kun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy. Ja mitä tulee vajaaälyisiin teineihin, en todellakaan lue itseäni teiniksi, koska olen syntynyt v.1978.
- Tietäjä84
Rhanna kirjoitti:
Kukaan ei ole täällä maininnut että uskoo 100%:sti tuohon OHO!-lehden juttuun. Kaikkeen pitää suhtautua tietyllä varauksella, Kim Catrallin tulo sarjaan on varmaa vasta sitten kun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy. Ja mitä tulee vajaaälyisiin teineihin, en todellakaan lue itseäni teiniksi, koska olen syntynyt v.1978.
..."kkun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy" ...HEH ...tai sitte ei ...eipä tarkemman harkinaan jälkeen taida Kimiä näkyä ko. sarjassa ;( !!! Joo ja itekkään en itseäni laskisi teiniksi, koska olen syntynyt (lue nimestäni)...
- alkup.
Tietäjä84 kirjoitti:
..."kkun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy" ...HEH ...tai sitte ei ...eipä tarkemman harkinaan jälkeen taida Kimiä näkyä ko. sarjassa ;( !!! Joo ja itekkään en itseäni laskisi teiniksi, koska olen syntynyt (lue nimestäni)...
että kirjoitin mitä lehdessä sattui lukemaan. Enkä minäkään ihan mikään teini ole. Pari vuotta ikää enemmän kuin sinulla. Olen syntynyt -82.
- Tietäjä84
alkup. kirjoitti:
että kirjoitin mitä lehdessä sattui lukemaan. Enkä minäkään ihan mikään teini ole. Pari vuotta ikää enemmän kuin sinulla. Olen syntynyt -82.
TAi no vähän ...innostu uudesta hahmosta jota ei taida tulla ...no onhan se kiva innostua =D ...mutta ei pettyä :( ...
- kaikkea uskotte.
Ei ainakaan Usassa ole mainittu edes sanaa että Kim Catrall olisi liittymässä sarjaan.
Joku aloitti huhun ja te uskotte kaikki. - Netisti
Jos osaatte vähänkin englantia, tässä on:
http://latelinenews.com/news/ll/english/10002944.shtml?cc=29388
Ettekste käytä nettiä?? Kun vähän viittii hakea niin ei tarvi käyttää aikaa turhaan kinaamiseen.- Tietäjä84
Paitsi en kyllä kinannut ...KAIT?!?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976