Kim Cattrall

eli Sinkkuelämien

Samantha on mahdollisesti tulossa sarjaan. Hän esittää sarjassa Edien siskoa, joka on kuulemma hurjempi kuin itse Edie. OHO!-lehdestä luin.

14

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

No se kyllä sopisi sarjaan ...toivottavasti tulee =) ...

• Rhanna

Suora lainaus OHO!-lehdestä:

Sinkkuelämää-sarjan miestennielijänä Samnathana muistettava Kim Catrall liittyy huhujen mukaan suosikkisarja Täydellisten naisten näyttelijäkaartiin. Kimin kerrotaan näyttelevän sarjassa Edie Brittin, oikeassa elämässä Nicollette Sheridanin, seksinnälkäistä siskoa. Brittiläisen News of the World-lehden mukaan Kimin roolihahmo tulee olemaan jopa törkeämpi kuin Nicolletten.

• Tietäjä84
        Rhanna kirjoitti:

Suora lainaus OHO!-lehdestä:

Sinkkuelämää-sarjan miestennielijänä Samnathana muistettava Kim Catrall liittyy huhujen mukaan suosikkisarja Täydellisten naisten näyttelijäkaartiin. Kimin kerrotaan näyttelevän sarjassa Edie Brittin, oikeassa elämässä Nicollette Sheridanin, seksinnälkäistä siskoa. Brittiläisen News of the World-lehden mukaan Kimin roolihahmo tulee olemaan jopa törkeämpi kuin Nicolletten.

...jota saaki tehä täällä "jälkijuna" Suomessa :( !!!

• toivottavasti ei tuu

Kim on jotenkin mennyt niin elähtäneen näköiseksi, ettei sovi koko sarjaan.

• Tietäjä84
        toivottavasti ei tuu kirjoitti:

Kim on jotenkin mennyt niin elähtäneen näköiseksi, ettei sovi koko sarjaan.

Ainaki mielestäni...

• Kohu Toimittaja

Ilmeisesti kannattaa ujuttaa pikku-uutinen OHO-, Katso- tai vast. lehteen, jos haluaa, että suomalaiset vajaakäyttöteinit asian uskovat.

"siteeraan luotettavia tietolähteitä"

• Tietäjä84

Ne kusee ...VALITAN!!!

• Rhanna
        Tietäjä84 kirjoitti:

Ne kusee ...VALITAN!!!

Kukaan ei ole täällä maininnut että uskoo 100%:sti tuohon OHO!-lehden juttuun. Kaikkeen pitää suhtautua tietyllä varauksella, Kim Catrallin tulo sarjaan on varmaa vasta sitten kun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy. Ja mitä tulee vajaaälyisiin teineihin, en todellakaan lue itseäni teiniksi, koska olen syntynyt v.1978.

• Tietäjä84
        Rhanna kirjoitti:

Kukaan ei ole täällä maininnut että uskoo 100%:sti tuohon OHO!-lehden juttuun. Kaikkeen pitää suhtautua tietyllä varauksella, Kim Catrallin tulo sarjaan on varmaa vasta sitten kun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy. Ja mitä tulee vajaaälyisiin teineihin, en todellakaan lue itseäni teiniksi, koska olen syntynyt v.1978.

..."kkun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy" ...HEH ...tai sitte ei ...eipä tarkemman harkinaan jälkeen taida Kimiä näkyä ko. sarjassa ;( !!! Joo ja itekkään en itseäni laskisi teiniksi, koska olen syntynyt (lue nimestäni)...

• alkup.
        Tietäjä84 kirjoitti:

..."kkun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy" ...HEH ...tai sitte ei ...eipä tarkemman harkinaan jälkeen taida Kimiä näkyä ko. sarjassa ;( !!! Joo ja itekkään en itseäni laskisi teiniksi, koska olen syntynyt (lue nimestäni)...

että kirjoitin mitä lehdessä sattui lukemaan. Enkä minäkään ihan mikään teini ole. Pari vuotta ikää enemmän kuin sinulla. Olen syntynyt -82.

• Tietäjä84
        alkup. kirjoitti:

että kirjoitin mitä lehdessä sattui lukemaan. Enkä minäkään ihan mikään teini ole. Pari vuotta ikää enemmän kuin sinulla. Olen syntynyt -82.

TAi no vähän ...innostu uudesta hahmosta jota ei taida tulla ...no onhan se kiva innostua =D ...mutta ei pettyä :( ...

• kaikkea uskotte.

Ei ainakaan Usassa ole mainittu edes sanaa että Kim Catrall olisi liittymässä sarjaan.

Joku aloitti huhun ja te uskotte kaikki.

• Netisti
      • Tietäjä84

Paitsi en kyllä kinannut ...KAIT?!?!?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      190
      11354
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      93
      10772
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6210
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      183
      5006
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3486
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2313
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      8
      1721
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe