Kim Cattrall

eli Sinkkuelämien

Samantha on mahdollisesti tulossa sarjaan. Hän esittää sarjassa Edien siskoa, joka on kuulemma hurjempi kuin itse Edie. OHO!-lehdestä luin.

14

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      No se kyllä sopisi sarjaan ...toivottavasti tulee =) ...

      • Rhanna

        Suora lainaus OHO!-lehdestä:

        Sinkkuelämää-sarjan miestennielijänä Samnathana muistettava Kim Catrall liittyy huhujen mukaan suosikkisarja Täydellisten naisten näyttelijäkaartiin. Kimin kerrotaan näyttelevän sarjassa Edie Brittin, oikeassa elämässä Nicollette Sheridanin, seksinnälkäistä siskoa. Brittiläisen News of the World-lehden mukaan Kimin roolihahmo tulee olemaan jopa törkeämpi kuin Nicolletten.


      • Tietäjä84
        Rhanna kirjoitti:

        Suora lainaus OHO!-lehdestä:

        Sinkkuelämää-sarjan miestennielijänä Samnathana muistettava Kim Catrall liittyy huhujen mukaan suosikkisarja Täydellisten naisten näyttelijäkaartiin. Kimin kerrotaan näyttelevän sarjassa Edie Brittin, oikeassa elämässä Nicollette Sheridanin, seksinnälkäistä siskoa. Brittiläisen News of the World-lehden mukaan Kimin roolihahmo tulee olemaan jopa törkeämpi kuin Nicolletten.

        ...jota saaki tehä täällä "jälkijuna" Suomessa :( !!!


      • toivottavasti ei tuu

        Kim on jotenkin mennyt niin elähtäneen näköiseksi, ettei sovi koko sarjaan.


      • Tietäjä84
        toivottavasti ei tuu kirjoitti:

        Kim on jotenkin mennyt niin elähtäneen näköiseksi, ettei sovi koko sarjaan.

        Ainaki mielestäni...


    • Kohu Toimittaja

      Ilmeisesti kannattaa ujuttaa pikku-uutinen OHO-, Katso- tai vast. lehteen, jos haluaa, että suomalaiset vajaakäyttöteinit asian uskovat.

      "siteeraan luotettavia tietolähteitä"

      • Tietäjä84

        Ne kusee ...VALITAN!!!


      • Rhanna
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Ne kusee ...VALITAN!!!

        Kukaan ei ole täällä maininnut että uskoo 100%:sti tuohon OHO!-lehden juttuun. Kaikkeen pitää suhtautua tietyllä varauksella, Kim Catrallin tulo sarjaan on varmaa vasta sitten kun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy. Ja mitä tulee vajaaälyisiin teineihin, en todellakaan lue itseäni teiniksi, koska olen syntynyt v.1978.


      • Tietäjä84
        Rhanna kirjoitti:

        Kukaan ei ole täällä maininnut että uskoo 100%:sti tuohon OHO!-lehden juttuun. Kaikkeen pitää suhtautua tietyllä varauksella, Kim Catrallin tulo sarjaan on varmaa vasta sitten kun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy. Ja mitä tulee vajaaälyisiin teineihin, en todellakaan lue itseäni teiniksi, koska olen syntynyt v.1978.

        ..."kkun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy" ...HEH ...tai sitte ei ...eipä tarkemman harkinaan jälkeen taida Kimiä näkyä ko. sarjassa ;( !!! Joo ja itekkään en itseäni laskisi teiniksi, koska olen syntynyt (lue nimestäni)...


      • alkup.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ..."kkun hän ruudussa ko. sarjassa näkyy" ...HEH ...tai sitte ei ...eipä tarkemman harkinaan jälkeen taida Kimiä näkyä ko. sarjassa ;( !!! Joo ja itekkään en itseäni laskisi teiniksi, koska olen syntynyt (lue nimestäni)...

        että kirjoitin mitä lehdessä sattui lukemaan. Enkä minäkään ihan mikään teini ole. Pari vuotta ikää enemmän kuin sinulla. Olen syntynyt -82.


      • Tietäjä84
        alkup. kirjoitti:

        että kirjoitin mitä lehdessä sattui lukemaan. Enkä minäkään ihan mikään teini ole. Pari vuotta ikää enemmän kuin sinulla. Olen syntynyt -82.

        TAi no vähän ...innostu uudesta hahmosta jota ei taida tulla ...no onhan se kiva innostua =D ...mutta ei pettyä :( ...


    • kaikkea uskotte.

      Ei ainakaan Usassa ole mainittu edes sanaa että Kim Catrall olisi liittymässä sarjaan.

      Joku aloitti huhun ja te uskotte kaikki.

    • Netisti
      • Tietäjä84

        Paitsi en kyllä kinannut ...KAIT?!?!?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe