Hei kertokaa ny mikä maksaa, nissan sunny 1,6 vm.88, Auto on jonkun verran nykiny noin satasen vauhdissa ku kaasua paina.mut ny se nyki poskettomasti joka kierrosalueella ja lopuks pamahti ihan hemmetisti pakoputkessa. auto lähtee nyt käymään mut samantien valtava pamahdus putkessa. Tulpat vaihdettu n.5000 km sitten.Kertokaa äkkiä, pulas ollaan.
Nissan Sunny pakoputkessa pamahtaa
morkula
4
603
Vastaukset
viimeks vaihettu tulpan johdot?
jos ei anna kunnolla kipinää/käy todella rikkaalla, ni palamatonta bensaa menee pakoputkeen, ja lopulta räjähtää siellä.- ölkölklök
:=)
- minä.
kaasarista menee nyt syystä tai toisesta bensa suorana läpi.
- sinne päinkään
kuin nuo räkänokat yllä esitti.
Tarkasta kaksi järjestelmää:
ensin sytytysjärjestelmä ja sitten polttoainejärjestelmä. Korjaa viat, ne kaikki 100 pientä ja se yksi iso.
Helppo homma kun osaa eikä mene kuin tunteroinen, puolitoista. Ja auto toimii taas kuin uusi ja polttoaineen kulutuskin putoaa puoleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373007- 1342513
- 492378
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201818- 401449
- 391091
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191067- 511057
- 861015