oc huononee päivä päivältä enemmän

maiaiaija

ekaa tuotanto kautta oli mukava katella koska siinä oli huumoria ja tuntui jotenkin iloisemmalta sekä vapaammalta. nykyään sarja on hieman ikävystyttävä sekä tuntuu siltä että sarja olisi vain pakottamalla tehty. minne kaikki huumori sekä hauskuun ja laajuus on kadonnut!

9

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina

      Paskapuhetta.o.c on ihan yhtä hyvä ku ennenki.

      • tuitui

        samaa mieltä nina sun kans. :) ^


      • IhQuuX
        tuitui kirjoitti:

        samaa mieltä nina sun kans. :) ^

        Kyllä se on ollut ihan yhtä hyvä alusta lähtien. Täyttä paskaa siis edelleen, eikä taso voi ainakaan laskea.


      • Piitu
        IhQuuX kirjoitti:

        Kyllä se on ollut ihan yhtä hyvä alusta lähtien. Täyttä paskaa siis edelleen, eikä taso voi ainakaan laskea.

        O.C.:n eka tuotantokaus oli parempi, mutta ei se taso silti ole laskenut! Että jos ette kato enää sarjaa, elkää tunkeutuko tänne valittaa miten huono O.C. muka on! Ärsyttää tommoset niuhottjat. Vai mitä!?


    • Jeps

      Oon täysin samaa mieltä, OC on nykyään surkea! (Anteeksipyynnöt faneilta :( ) Jokatapauksessa itsekin katsoin ensimmäistä tuotantokautta, mutta nykyään OC on mun mielestä huono.

    • polle

      Joo, huonontunut on ja paljon. Mä oon jo lopettanut katsomisen kokonaan. Ei enää nappaa

    • agentti.bauer

      alussa oli kauhee kohu siitä kuinka tyttöjen äiditki on ruvennu seuraamaa o.c:tä..ni nyt tuntuu ihan siltä et koko sarjaa tehtäs vaa niille! eikä ollenkaa neää nuorille! tuskin ketään kiinnostaa sandyn ongelmat tai jonku Galeb-papparaisen! kyllähän ne niittenki jutut siinä sivussa menis..mutta tuntuu ihan et ne kohta valtaa koko sarjan!

      • asfsa

        Itseä ainakin kiinnostaa nuo "sandyn ongelmat tai jonku Galeb-papparaisen". Ehkä enemmän kuin itse päähenkilöiden ongelmat. 14-vuotiaita teinejä ne eivät kiinnostakaan ;)


      • henu
        asfsa kirjoitti:

        Itseä ainakin kiinnostaa nuo "sandyn ongelmat tai jonku Galeb-papparaisen". Ehkä enemmän kuin itse päähenkilöiden ongelmat. 14-vuotiaita teinejä ne eivät kiinnostakaan ;)

        oc on nylyään paljon huonompi kun ennen.. onko tuottajalla idea pula vai mikä on.. toivottavasti sais äkkiä parempia ideoita se ohjaaja.. tietääkö kukaan millon oc kuvaukset alotettiin??:o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe