Oma seiväshyppyurani loppui lyhyeen, kun tuli vain pelkkiä rimanalituksia. Tämän aloituksen alle voi sitten laittaa kaikki muutkin rimanalitusjutut.
PS Jälleen muusani Carmeritan innoittamana sain aikaiseksi kaikkien aikojen floppialoitusten.
Rimanalituksia
11
817
Vastaukset
- sirkkux
Hyvä aihe aloitukselle!
Onnea!
Käytänkin tätä heti hyväkseni. Menen ilmeisesti nyt yli siitä, missä aita matalin on. Eli lyhyesti: Poistun muutamaksi tunniksi. Kai.- sirkkux
Niinpä tietenkin. Tyypillinen blondi olen. Vaikka tumma olenkin.
Lähdin menemään yli siitä, missä aita on matalin.
Viime hetkellä hoksasin, ettenhän yli voi mennä, koska riman alittamisesta nyt on kysymys. Lähdin siis ryömimään aidan alitse - ja tietenkin siitä, missä aita on matalin. Eikä muuten ollut helppoa, ei.
Nyt taisin päästä juuri ja juuri ali...
Ainakin luulen olevani nyt aidan toisella puolen.
Ainakin hetkisen.
- Carmerita
Luet jo ajatuksenikin:*aivan äimäskänä***
Tässähän päästään jo kohta itse ASIAAN:'pyrskähtää nauruun*** - jokinen
Avaus kolahti.
Menit ali siitä missä aita oli matalin.
Onnittelut. - koltis
Töölön lahden jäällä näin sorsan, joka hyppäsi seivästä.
- Carmerita
..alittaa rima on nostaa se pois paikoiltaan ja kävellä viileesti yli. Rima saa jäädä siihen.
Sen alemmaksi se tuskin pääsee.- Masse setä
Voi voi, setä ei ymmärrä. Pitäisköhän sedän tarkistaa nestetasapaino?
Hieman olen tainnut juoda liikaa kahvia.
- koltis
Käyttääkö muusasi Carmerita samaa jääkaappia kanssasi.
- norMix evk
Aloitukseni tyylin mukaisesti en sitten itse viitsi osallistua keskusteluun. Mutta pitäkää vaan keskenänne hauskaa/ikävää ja menkää rohkeasti ali siitä mistä rima on korkein!
- uskoa
että tämän päivän tasoa koskaan pystyttäisiin alittamaan. Edes täällä.
- jokinen
Kiitos.
Olemme onnistuneet!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273365Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122489Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902421Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261486Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1311225
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136