Muutama sano se kukkasin
Valkea tulppaani:En rakasta sinua enään
Valkoinen ja punainen tulppaani:Luulen,että haluan rakastaa sinua.
Keltainen tulppaani:Minä rakastan sinua,mutta meillä on vihollisia.
Punainen tulppaani:Minä uneksin sinusta.
Musta tulppaani:Haluan kuolla kanssasi.
Valkoinen neilikka:Rakkauteni on kuollut,mutten rakasta ketään toista.
Kermanvärinen neilikka:Olet kaikkeni.
Vaaleanpunainen neilikka:Toivon sinua.
Tummanpunainen neilikka:Olet kaikkeni,haluan omistaa sinut.
Eipä voi mennä ostaan kukkasia vaimolle voi tulla väärän värisiä ja saa pian "kenkää"
Kukkaiskieltä
14
805
Vastaukset
- ruusuihin ikipäiviksi ihast...
Jos saisin tulppaaneja, ne menis roskikseen
väristä välittämättä, neilikoilla olisi toivoa,,,
mutta ruusu maailman kaunein kukka, vuosisatojen
aja,,,
Mikä on ruusukukkaisten kieli?- Laahustava
Tämän kaltaista
Keltainen ruusu:Minä rakastan sinua
Punainen ruusu:Minä himoitsen sinua ylikaiken
Pienet punaiset ruusut:Elämä on oleva täynnä jännitystä.
Olen vaan kuullut puhuttava keltaisesta väristä katumuksen värinä.Mut varmaan kukkakauppiaitten keksimiä juttuja kaupankäynnin edistämiseksi
- meriv
ja aurinkoista perjantaita.
Osta viisitoista jasmiinia..
Jasmiini on Intiassa rakkauden symboli, Kiinassa kauneuden symboli ja kristinuskossa taivaallisen onnen symboli.
Tuo määrä 15 taas..kaikki luvusta 14 ylöspäin tarkoittaa : Olet kaikkeni..
Eikä muuten pidä paikkansa, että vaimolle ei voi ostaa kukkia sen vuoksi, että hän kuitenkin epäilisi sen tarkoittavan antajan tehneen jotakin, mitä nyt anteeksi pyytelee.
Vielä, jos kimpun antamiseen liittyy halaus ja välittämisen tunne niin lienee sama minkävärisiä ne kukat on..tai kuinka monta kukkaa on.
Välillä yksi ainoa ruusu saa aikaan enemmän kuin huolella valittu ja maltaita maksanut kukkakimppu.- Laahustava
Vaimolle tulee hyvä mieli kun vie ison kimpun,mut itselle kelju olo kun rahapussiin tulee jumalaton kolonen.
Taidan tyytyä tuohon yhteen kukkaseen ja kahteen kolmeen halauksen antamiseen. - Laahustava
Laahustava kirjoitti:
Vaimolle tulee hyvä mieli kun vie ison kimpun,mut itselle kelju olo kun rahapussiin tulee jumalaton kolonen.
Taidan tyytyä tuohon yhteen kukkaseen ja kahteen kolmeen halauksen antamiseen.haleja tuli
- keskiyonkehraaja
Mulle on aivan sama minkä värisiä tai merkkisiä kukkia saan, silloin kun saan.
Ajatus on tärkein .
Aika harva kuitenkaan jaksaa syventyä tuohon kukkais kieleen joten kaikenlaisia kukkia tänne vaan:))- Laahustava
Tulemaan oikein iso kimppu virtuaali kukkasia pikku enkelien tuomana
- keskiyonkehraaja
Laahustava kirjoitti:
Tulemaan oikein iso kimppu virtuaali kukkasia pikku enkelien tuomana
Aurinko paistaa entistä kirkkaammin..
joskus,että jos saa partnerilta kolme keltaista tulppaania,niin se tarkoittaa anteeksipyyntöä koska kumppani on erehtynyt käymään vieraissa...
Kuulin tuon sen jälkeen kun itse,silloiselta kamulta sain nuo kolme keltasta tulppaania...
Se ukko oliki aikamoinen joka paikan höylä...:/Sain viime vkonloppuna keltaisia tulppaaneja :) Missähän ne viholliset luuraa? ;)
- Sani
mii-su kirjoitti:
niitä kolme? ;))
..vissiin aika halvalla kymmenen kimpuissa näillä vuosin ;)
Oiskohan se kolme merkannu jotain..erityistä.. Sani kirjoitti:
..vissiin aika halvalla kymmenen kimpuissa näillä vuosin ;)
Oiskohan se kolme merkannu jotain..erityistä..petturin "kimppu" on just se kolme kappaletta keltaisia tulppaaneja..
Joten olkaas pimut tarkkana..;))- Sani
mii-su kirjoitti:
petturin "kimppu" on just se kolme kappaletta keltaisia tulppaaneja..
Joten olkaas pimut tarkkana..;))oonks mä taikauskoinen, no onneksi ei ollu kolmea ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949