Siis osaa olla aivan uskomattoman inhottava. Toisaalta ihana nainen, mutta toisaalta.. Sanoi pojalleen ettei tämä pääse taivaaseen! Mikä siinä homoudessa nyt niin katastrofaalista on?!
Kommentoikaa.
BREE...
6
1143
Vastaukset
- böö
Ei se oikeesti oo sellanen... käsikirjoittaja on vaan kirjottanu niin
- ?????
Kyllä mä sen tiedän. Tarkoitinkin roolihahmona. Vai oliko tuo vitsi?..
- breesh
Siis oikeasti Bree on ihan toisenlainen?? Häh? Ei Breetä ole oikeasti olemassakaan.
- on ihan
oikeasti sellanen. Se on ROOLIHAHMO, joten se on juuri sellainen kun mitä se telkkarissa tekee ja sanoo. Näyttelijä joka häntä esittää onkin toinen juttu.
- Wahtaaja
Totta kai me tiietään, et !!!!!!!!! (miten monta niit ny onkaan) tarkoitti Breetä sarjan hahmona.
Ei morkata !!!!!!!!!!!!!!!!!!:a
Oon ihan samaa mieltä. Mut se Breen poikakaan ei ole mikään kovin kiva.. Hautoo kostoa... :/
Kai se joku sukuvika. - De Kamp
Bree on minusta täydellinen vaimo. Hoitaa kodin, on hyvännäköinen... Hänenlaistaan ei voi kuin kunnioittaa.
Homoseksuaalisuus on Raamatun mukaan iljettävää ja sitä ei tule hyväksyä. Mutta Raamatun mukaan yksin Jumala voi päättä pelastumisesta, joten siinä mielessä Breen lausunto oli turha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191