Anneli Jäätteenmäki ei puhunut totta kertaakaan nk. Irakgate-jupakassa.
Jos joku väittää Jäätteenmäen puhuneen totta, yksilöiköön väitteensä. Sitten voimme tarkastella niitä paremmin.
Jäätteenmäki ei puhunut totta kertaakaan
14
479
Vastaukset
- senkin hölöhölö
Taitaa olla, kun on noin tuoreita juttuja.
No tämä vain ystävälleni oivahärköselle, sillä Oivakin on männä viikolla tuonut tuon oman klassikkonsa palstalle...
- Tutkija.
Kyllä on pojalla eväät vähissä.
- jo pitkään!
Parisuhdelaki sallii homoavioliiton ja nämä pojat ovat pyrkimässä jonkun kepulaisen isännän peiton alle ja maiden ja mantujen omistajaksi. Mielipidepankki muuten vaan kavaltelee kuolinpesiä ja kirjoittaa "laihat" perunkirjat.
- 10 vuotta etsintää
jo pitkään! kirjoitti:
Parisuhdelaki sallii homoavioliiton ja nämä pojat ovat pyrkimässä jonkun kepulaisen isännän peiton alle ja maiden ja mantujen omistajaksi. Mielipidepankki muuten vaan kavaltelee kuolinpesiä ja kirjoittaa "laihat" perunkirjat.
Niinpä niin. Eivät ole löytäneet kuin kaltaisiaan kepuvihaajahomoja.
Jäätteenmäkihän sanoi itsekin, että hän puhuu niin totta kuin osaa ja voi. Tämän tarkempaa yksilöintiä ei tarvita, koska tuollainen kanta kattaa kaiken. Jokainen voi sitten miettiä, mitä tuo "niin totta kuin osaa ja voi" kansankielelle käännettynä tarkoittaa.
- opettajatar maalta
Moni on sitä mieltä, että Jäätteenmäki puhui niin totta kuin osasi, koska hän uskoi itse siihen mitä puhui.
- Jaba_43
Jos Jäätteenmäki itse uskoi Lipposen koettaneen juonitella Suomen mukaan USAn "sotakoalitioon", niin se selittäisi aika paljon Jäätteenmäen poliittisista kyvyistä, mutta ei kuitenkaan sitä, että tuhat faksia tulee "pyytämättä ja yllättäen... yllättäen ja pyytämättä".
- Tosiko
Lupasi hädissään elintarvikeviraston Suomelle. Oli Bushin luottomies.
Jatketaan vielä vanhojen muistelemista.
Kuka antoi miljoonavelat anteeksi puoluekaverille, ym mafiarikoksia.- puhutaan
niin kerro, mitä velkoja on antannettu anteeksi ja kenelle?
- unohtanut?
puhutaan kirjoitti:
niin kerro, mitä velkoja on antannettu anteeksi ja kenelle?
Se oli niin suuri moka, että sitähän nyt ei voi niin vain unohtaa.
- Kana
Mikä on maailman lyhin kirja?
Rehellisten kokoomuslaisten elämäkertoja. - Totuus on tarua ihmeellisempi
http://www.journalistilehti.fi/journalisti/arkisto/132004/lyhy/Muut129040.htm
- Jaba_43
Monipuolinen ja kattava analyysi, kiinnostavaa luettavaakin, mutta jos annat sille otsikoksi sanan totuus, niin siirryt lähinnä uskon asioiden puolelle.
Noin sanoessani en väitä toimittajan valehtelevan, vaan väitän, ettei hän pysty kirjoittamaan muuta kuin sen, minkä itse hahmottaa totuudeksi, kun totuus on tässä asiassa se, ettemme voi kukaan sitä täydellisesti tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371