Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu.. nam..
Aamulla matot pakkaseen ja eikun siivoamaan.
Joskus tästäkin nauttii...
Suunnitteletko hyvin viikonloppusi vai meneekö se siinä arjen jatkeena??
Olut tai pari imuroidessa, ei voisi ihanampaa päivää olla.
Aurinkoista viikonloppua kaikille:))
Perjantaita:))
13
1057
Vastaukset
- AngorVat
Vapaata vietetään täälläkin ;)
Olin tossa haukkupaukun kanssa lenkillä - ihana ilma. Aurinko paistaa tai oikeammin hehkuu. Kymmenkunta astetta miinusta mutta tyyntä; mahtavaa :))
Mulla on samat systeemit mielessä kuin sullakin sillä erotuksella, että tossa on ruukut valmiina odottamassa uusia asukkeja... Illalla voisi lämmittää sauna, hymmmm
Mutta aurinkoista vapaata sullekin (hymiöitä äänen kanssa) - t-jorma
Vaan ei täysin vapaa kuitenkaan... ;)
Mutta hyvä niin,
jos sinulla se pitkästä aikaa on... ;))
Kyllä, kun vaan sattuu kohdalleen... ;))
En suunnittele mitään, joten ihan arjelta ne viikoloppu vapaat tuntuu... ;))
No, ei oluttakaan nykyisin enää... vaikka kyllä sitä siivotessa oli joskus mukava muutama tempasta... ihan niinku saunankin jälkeen... mutta nykyisin en enää ota olutta sielläkään käydessäni... ;)
Kiitos samoin Sinulle... ;))
Ihan niinku, Kaikille muillekkin Palstalaisille...;))- keskiyonkehraaja
Tämä minunkin olustelu uuden työpaikan myötä.
Hyvä niin... - t-jorma
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Tämä minunkin olustelu uuden työpaikan myötä.
Hyvä niin...Onnea uudelle työpaikalle... ;))
Ja paree niin onkin...
Joskus sillon tällön vaan... ;))
Mutta niin minunkin... ;))
Uuden elämän tyylin myötä.. ;)) - keskiyonkehraaja
t-jorma kirjoitti:
Onnea uudelle työpaikalle... ;))
Ja paree niin onkin...
Joskus sillon tällön vaan... ;))
Mutta niin minunkin... ;))
Uuden elämän tyylin myötä.. ;))On niin pienestä kii...
- t-jorma
keskiyonkehraaja kirjoitti:
On niin pienestä kii...
onkii... ;)))
Vaikka en kalassa olekkaan... ;)))
- täälläkin
ja imuroimiset tuli hoidettua jo eilen,
sen oluen kanssa.
Nyt saapi vaan naattia : )
Aurinko ei paista, mutta ihanan valoisaa.
Suunnitelmia ei ole muutakuin että ulkoilua
ja paljon...- keskiyonkehraaja
Melkein kateellinen sulle...
Mut nyt paistaa eikä ihanampaa vois olla. (paitsi jos joku pesis noi ikkunat):)))
suunnittele viikonlopulle mitään...:) otan rennosti ja ilman kiireitä...
Hyvää viikonloppua sullekkin ja kaikille muillekkin tasapuolisesti säätyyn ja ruotuun katsomatta...:)- ja olutta
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Taitaa olla joitain juoppojen juttuja, koska olutta juodaan yleensä sivistyneesti vain syödessä ja/tai rentoutuessa. ja muutenkin rivien älistä luin pienen vihjeen alko-ongekmista. Onnea vaan uudelle elämälle ,,raittiimalle elämälle!!
- keskiyonkehraaja
Aion jatkossakin otta ne olueni imuroidessa...
Ei kai kovasti haittaa???
Jos kerran pari kahdessa kuukaudessa heitän pari olutta oonks mä sun mielestä alkoholsti?? - sujuupi ***
imurointi oluen kanssa : )
Hyvää ateriaa sivistyneesti en oluella alas laskisi.
Raikas vesi tai kevyt punaviini sopii miun makuun paremmin. ; )
ihan koko viikonloppu vapaa, siksi jotain saattaa silloin tulla suunniteltuakin.
Ei mitään minuuttiaikataulu '-lukujärjestystä' kuitenkaan.
Kunnon tuulinen päivä tänään, toivottavasti pysyi matot telineellä :)
Kaunista viikonloppua! :))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959