Amispellet

pelle

Amispellet "tuunaa" autoja, Ja auto on Toytoa Corolla karvanopilla.Coupe tai kupee.

8

2292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbstyling

Parempi seki saati lukiolaispellet jotka saa isin volvoo lainaks perjantaisin et pääsee edes vähä pillurallille.

• Volvere-88

Minä joudun ostamaan oman Volleni. Isi ei lainaa. Vaikka olen lukiolaispelle. Yhyy!

• NättiBlondiKundi

Olen korkeakouluopiskelija ja silti tykkään autotuningista.
      Mukavaa ajella hienolla uudehkolla autolla, on koneessa tehoa. Välillä on ihan pakko vähän "näyttää" nyhvelöille.

Kiva kun on saanut syntyä varakkaaseen perheeseen!

• AMG

Kukapa ei haluisi syntyä "varakkaaseen" perheeseen...
        Kaikille vaan ei käy niin. silloin tarvitaan oma aloitteisuutta ja taitoo... Ei isin rahoja...

• Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.

• yks vaan
        jannetin82 kirjoitti:

Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.

niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki

• yks vaan kirjoitti:

niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki

no sittenhän se onkin ihan eri asia.

• oo pellejä

40 kiloeuroa auton hankinta ja siihen 10kiloa härpäkettä mulla.oon yli 30

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      90
      8277
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6405
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6264
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4871
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3321
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3082
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2849
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2806
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe