Amispellet

pelle

Amispellet "tuunaa" autoja, Ja auto on Toytoa Corolla karvanopilla.Coupe tai kupee.

8

2324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbstyling

Parempi seki saati lukiolaispellet jotka saa isin volvoo lainaks perjantaisin et pääsee edes vähä pillurallille.

• Volvere-88

Minä joudun ostamaan oman Volleni. Isi ei lainaa. Vaikka olen lukiolaispelle. Yhyy!

• NättiBlondiKundi

Olen korkeakouluopiskelija ja silti tykkään autotuningista.
      Mukavaa ajella hienolla uudehkolla autolla, on koneessa tehoa. Välillä on ihan pakko vähän "näyttää" nyhvelöille.

Kiva kun on saanut syntyä varakkaaseen perheeseen!

• AMG

Kukapa ei haluisi syntyä "varakkaaseen" perheeseen...
        Kaikille vaan ei käy niin. silloin tarvitaan oma aloitteisuutta ja taitoo... Ei isin rahoja...

• Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.

• yks vaan
        jannetin82 kirjoitti:

Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.

niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki

• yks vaan kirjoitti:

niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki

no sittenhän se onkin ihan eri asia.

• oo pellejä

40 kiloeuroa auton hankinta ja siihen 10kiloa härpäkettä mulla.oon yli 30

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe