hei. kenen mielestä o.c. on paska sarja?
no teidän. ömgee. :F
hello everyone
7
482
Vastaukset
- Racsu
Mitä pitää mennä tänne kattelee jos on huono sarja .Ei tarvii mainostaa kun ketään tuskin kiinnostaa sun ruikutus .Oma ongelmas ja huono asenne .
- its` me
hahahah. sulle on kyllä hauska nauraa. heh..hmm. viisi - vuotiaat harvemmin osaa kirjoittaa. vai? ja kun nyt täälä luin näitä keskusteluja, kävi ilmi että monet ovat sinulle vihaisia,koska olet kova haukkumaan toisia ihmisisä. niin,se kyllä pitää paikkansa. jos sua kerran on itteäski haukuttu ja kiusattu,nii eikö sun pitäis tietää että miltä se tuntuu? ei se meistä muistakaa oo kovin kivaa. ei sun kannata yrittää meille kostaa,se ei hyödytä ketään mitenkään. oot kyllä vähän outo sori. ja muutes,mä en mielestäni ole haukkunut ketään tässä viestissäni enkä ole sanonut o.c.: ta huonoksi sarjaksi.
- its` me
its` me kirjoitti:
hahahah. sulle on kyllä hauska nauraa. heh..hmm. viisi - vuotiaat harvemmin osaa kirjoittaa. vai? ja kun nyt täälä luin näitä keskusteluja, kävi ilmi että monet ovat sinulle vihaisia,koska olet kova haukkumaan toisia ihmisisä. niin,se kyllä pitää paikkansa. jos sua kerran on itteäski haukuttu ja kiusattu,nii eikö sun pitäis tietää että miltä se tuntuu? ei se meistä muistakaa oo kovin kivaa. ei sun kannata yrittää meille kostaa,se ei hyödytä ketään mitenkään. oot kyllä vähän outo sori. ja muutes,mä en mielestäni ole haukkunut ketään tässä viestissäni enkä ole sanonut o.c.: ta huonoksi sarjaksi.
ja muuten, tolla tavalla sä et saa paljoakaan kavereuta...nimittäin haukkumalla toisia.
- osaankirjoittaa.
its` me kirjoitti:
ja muuten, tolla tavalla sä et saa paljoakaan kavereuta...nimittäin haukkumalla toisia.
niih
- it`s me
jooo.. SANOINKO MÄ MUKA ETTÄ SE OIS MUN MIELESTÄ HUONO??!11 KUULE OPETTELE LUKEMAAN. JA JOS KETÄÄN EI KERRA KIINNOSTA MUN JUTUT,NII MIKS SIT ITE TUUT TÄNNE "RUIKUTTAMAAN" HÄÄ??!!!!11
- piitu
it`s me... Ei vois olla nolompaa! Voi vittu mikä säälittävä pentu! Minkä ikänen oot? 5v? Jaa jaa wéttä äs oot joku viis vuotias pentu?
- piitu
piitu kirjoitti:
it`s me... Ei vois olla nolompaa! Voi vittu mikä säälittävä pentu! Minkä ikänen oot? 5v? Jaa jaa wéttä äs oot joku viis vuotias pentu?
Heh... Ei oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435137Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei854424Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504230Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73963Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113739Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403643Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313605Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.523346Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12353- 1832189