hei. kenen mielestä o.c. on paska sarja?
no teidän. ömgee. :F
hello everyone
7
412
Vastaukset
- Racsu
Mitä pitää mennä tänne kattelee jos on huono sarja .Ei tarvii mainostaa kun ketään tuskin kiinnostaa sun ruikutus .Oma ongelmas ja huono asenne .
- its` me
hahahah. sulle on kyllä hauska nauraa. heh..hmm. viisi - vuotiaat harvemmin osaa kirjoittaa. vai? ja kun nyt täälä luin näitä keskusteluja, kävi ilmi että monet ovat sinulle vihaisia,koska olet kova haukkumaan toisia ihmisisä. niin,se kyllä pitää paikkansa. jos sua kerran on itteäski haukuttu ja kiusattu,nii eikö sun pitäis tietää että miltä se tuntuu? ei se meistä muistakaa oo kovin kivaa. ei sun kannata yrittää meille kostaa,se ei hyödytä ketään mitenkään. oot kyllä vähän outo sori. ja muutes,mä en mielestäni ole haukkunut ketään tässä viestissäni enkä ole sanonut o.c.: ta huonoksi sarjaksi.
- its` me
its` me kirjoitti:
hahahah. sulle on kyllä hauska nauraa. heh..hmm. viisi - vuotiaat harvemmin osaa kirjoittaa. vai? ja kun nyt täälä luin näitä keskusteluja, kävi ilmi että monet ovat sinulle vihaisia,koska olet kova haukkumaan toisia ihmisisä. niin,se kyllä pitää paikkansa. jos sua kerran on itteäski haukuttu ja kiusattu,nii eikö sun pitäis tietää että miltä se tuntuu? ei se meistä muistakaa oo kovin kivaa. ei sun kannata yrittää meille kostaa,se ei hyödytä ketään mitenkään. oot kyllä vähän outo sori. ja muutes,mä en mielestäni ole haukkunut ketään tässä viestissäni enkä ole sanonut o.c.: ta huonoksi sarjaksi.
ja muuten, tolla tavalla sä et saa paljoakaan kavereuta...nimittäin haukkumalla toisia.
- osaankirjoittaa.
its` me kirjoitti:
ja muuten, tolla tavalla sä et saa paljoakaan kavereuta...nimittäin haukkumalla toisia.
niih
- it`s me
jooo.. SANOINKO MÄ MUKA ETTÄ SE OIS MUN MIELESTÄ HUONO??!11 KUULE OPETTELE LUKEMAAN. JA JOS KETÄÄN EI KERRA KIINNOSTA MUN JUTUT,NII MIKS SIT ITE TUUT TÄNNE "RUIKUTTAMAAN" HÄÄ??!!!!11
- piitu
it`s me... Ei vois olla nolompaa! Voi vittu mikä säälittävä pentu! Minkä ikänen oot? 5v? Jaa jaa wéttä äs oot joku viis vuotias pentu?
- piitu
piitu kirjoitti:
it`s me... Ei vois olla nolompaa! Voi vittu mikä säälittävä pentu! Minkä ikänen oot? 5v? Jaa jaa wéttä äs oot joku viis vuotias pentu?
Heh... Ei oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976