En tiedä tuliko oikeaan palstaan, mutta..
Mitä mahtaa maksaa kahden autonoven maalauttaminen, noin suurin piirtein..
maalautus+hinta??
4
452
Vastaukset
- halvimman suosija
yleensä pienet vauriot hoituu about:1500€:llä..mutta jos koko aouto pitää maalata niin sitten maksaa jotain 4000€,melko kallista mutta ELÄMÄ ON..!!!!
- Eurot
Sekasin. Maalautin yhen Honda Preluden toissa kesänä työn osuus 250€ maalit noin 100€ vähän reipas
Eurot kirjoitti:
Sekasin. Maalautin yhen Honda Preluden toissa kesänä työn osuus 250€ maalit noin 100€ vähän reipas
vaikuttaa aika usein missä maalautetaan, sekä pystyykö itte tekee pohjia yms.
Eurot kirjoitti:
Ja maalari kirjoitti tietysti työstä kuitin ja maksoi veronsa ???
Jos joku lupaa maalata koko auton alle 1500€:n, niin työ tehdään pimeänä.
Kun kyselin oman harrasteautoni maalauksen hintaa,sain hintahaarukan 2500-3500€, oman työn osuuden mukaan.
Lopulta maalasin itse autoni ja kun laskin käytetyt työtunnit, niin omaksi hinnakseni 35€:n työveloituksella olisi tullut yli 6000€. Toki ammattimaalari olisi tehnyt suuren osan työstä nopeammin, mutta purkutyöt ja asennukset tod. näköisesti hitaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898266
- 926405
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586263Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573052- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492770