Menin kaupan kassalle ja myyjä sanoi "Hei". Itse olin valmistautunut sanomaan tervehdykseksi "moi".
Jotenkin sekotin molemmat tervehdykset ja sanoin kuuluvasti tervehtien "hoi".
Miks mä aina töppään....
väärä tervehdys
7
1530
Vastaukset
- sattuu......
...............
- jeps jeps
Hehe, oisit sanonu et "Ohoi, maata näkyvissä" tai jotain. :D
- fghjfghjf
joo oon mäkin monesti sanonu kassalla hoi ja aina se kuulostaa hölmöltä.....
- oot
hollantilainen, hollannissa moi on hoi :)
- siru
tällaiset jutut voi olla sille kassatytölle ihan päivän pelastuksia, pienia kivoja juttuja. Usein tuntuu, että kassajonoissa on eniten niitä ruttunaamaisia pahantuulisia tyhjän ruikuttajia, millä ei mikään ole hyvin.
- Hande
Piti huutaa huomio kun joku korkeampi tuli tupaan. Aamulla unen pöpperössä huusin sitten kovaan ääneen huomenta. Arvaa oliko kavereilla hauskaa :-) Ei kyllä skapparillakaan pokka pitänyt.
- teppara
kännyn soidessa et katot kuka soittaa ja saatan vastata sen hlön nimellä, niin noloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982