Kun tyydytän itseäni käsin, ei spermani enää lennä mihinkään.Se tulee pusseista tosi hitaasti ulos orgasmin jälkeen ja jää hepin päähän valumaan. Ennen se lensi kuin tykin suusta ja tuli monena sykäyksenä.
Onko muilla ikä-ihmisillä samoja ongelmia??
MIKSI SPERMA EI ENÄÄ LENNÄ??
12
5917
Vastaukset
- poikanen
Mitä, harrastaako noin vanhat äijät vielä sexii.
Parempi et ei lennäkkään.
Sexi on nuorten huvitus!- Äijä
Kyllä se seksi kuuluu kaikille. Ja ole varma, että
sultakin tulee vain kuumaa ilmaa, eräänä kauniina päivänä.
60 v:lle sanoisin , että se kuuluu tähän ikään,
mut eihän se mikään suuri ongelma ole? - Selipaatti
Seksi ei ole sen enempää nurten kuin vanhojenkaan ilo, kaikilla on sama oikeus. Pojanklopista vaariin, vanhuus on mielessä, sitä olemme mitä tunnemme. Itse olen melko nuori mutta ei se lennä minullakaan, parempi niin väliäkö sillä.
Turha miettiä mitä ennen tai mitä muut, sinä olet sinä jos et pakene.
- 50
No, itse olen huomannut saman asian. Vielä jokunen vuosi sitten lennättelin ylpeänä aika spermakaaria vaimoni rinnoillekin, mutta nyt pitää "lennätys" hoitaa ihan vierestä vain. Pääasia kuitenkin, että naitattaa vielä niin pirusti, ettei nuo pienet muutokset vaivaa liiaksi.
- m36
Pahus! minä olen vasta 36 ja minulla on nyt pari vuotta ollut sama "ongelma" Tai ei oikeastaan ongelmaa, koska orgasmi tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin ennenkin ja spermaa tulee yhtä paljon, mutta olen ihmetellyt miksein sperma lennä. Vielä pari vuotta sitten takaapäin naidessa lennätin spermat vaimoni selälle, mutta nyt saan aikaiseksi vain lammikon pakaroille. Olisikohan alkanut eturauhanen vaivata.
- Jukkis
Miehillä suurenee vanhemmiten usein eturauhanen (prostata). Sellaista tulee vanhemmille miehelle, muista syitä on mahdollisuus.. esim jos on ilmennyt virtsaamisongelmia kannattaa käydä lääkärissä ja kertoa ongelmista.
- Anakoda
Olen 41 vuotias eikä minultakaan enää "lennä". Halut ei oo vähentyny mihinkää ja orkut on yhtä upeita kun ennenkin eikä virtsaamisongelmia ole niin mitäpä tästä huolestumaan. Onhan se tietysti vähän kiusallisata kun spermoja saa valutella hepin nokasta minuuttitolkulla eikä se aina tuu kaikki kuitenkaan. Loput valuu sitten päivän mittaan housuihin.
- Anonyymi
Ihmiset tuskailee Syövän aidsin alsin ja muiden tappavien tautien kanssa ja sinä vaan mietit jotain mällinheittoennätyksiä...
- Anonyymi
Kyllä lentää vielä vanhallakin. Itse panttasin viime talvena monta viikkoa ja sitten lennätin kevättalvella spermat Thaimaahan. Lensivät puoli vuorokautta! Ja sille reissulle jäivät.
- Anonyymi
Jos seisokki hupenee, löystyy myös virtsaputki. Eli entinen tiukaksi seisokissa kiristynyt putki on lörpähtänyt letkuksi. Penisrengas parantaa seisokin, ja sitä kautta auttaa lennätyksiin jos paineet vaan riittää ylittämään renkaan puristuksen kullin tyvellä. Jos paineet ei riitä, tulee takaperoinen siemensyöksy ja sperma purkautuu virtsarakkoon. Saa sitten panon jälkeen kuseskella klönttejä.
- Anonyymi
Joillekin tuo lienee ongelma itseä vitutti nuorempana kun tuli veskipaperista läpi piti opetella hallitsemaan
- Anonyymi
Olen 68 v ja olen tyytyväinen, että sperma edes tulee!
Ei orgasmi tämän ikäisillä äijillä aina ole itsestäänselvyys.
Mutta minulle se tulee nykyään masturboimalla, kun enää vaimolta saa pillua.
Mutta seksilelujen avulla saan mahtavia orgsmeja ja sperma tulee sykäyksittäin mutta nykyään valuen kullin päästä. Mutta se riittää ja on helpompi siivota pois kun ei roisku joka paikkaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943909Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t522778Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771350Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181266Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101189Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020971- 46954
- 48901
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt217863Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107686