Anteeksi. Sä sanoit sen riidan jälkeen ettei viitsitä hyvää ystävyyttä päättää, mut mikset sä ota muhun yhteyttä? Voisinhan mäkin, mutta mä en tiedä mitä mä sanoisin sulle. Mä en kertakaikkiaan tiedä mitä mä sanoisin sulle. Mä olen aivan hiton hankala ystävä ja ihminen, mä tiedän sen... Mä yritän muuttua, mutta se on hankalaa jos ei ole ketään kuka auttais mua siinä. Sä sanoit että mä saisin apua jos mä vain haluaisin. No nyt mä pyysin sitä.
Mä toivoisin että sä alkaisit taas huomioimaan muakin Jonin lisäksi. Joni on varmasti ihana ja kaikkee muuta, mutta ens kesän mahdollisella ulkomaan reissulla mä haluan taas tuntea sut. Anteeksi jos tässä viestissä oli taas jotain joka on ristiriidassa mun sanomisieni kanssa. Anteeksi vielä kerran
Anteeksi Carita..
EmTi
0
403
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653