Mua on alkanut kiinnostaa toi Visual Basic. Mistä sen voi ladata? Kokoversion vai trialin? Käytin Q-Basiccia mutta sillä ei paljon mitään saa aikaan |:P
Mistä tämän saisi?
5
812
Vastaukset
- qdoisjfjdio
visual basic on ohjelmointikieli, ja ohjelmointikieltä ei yleensä ladata netistä
- Visual kiinnostaa!
Miten ihmeessä sitten jollain sivulla jossa kerrottiin Visual Basicista oli kuva jossa oli joku ohjelma... Millä ohjelmalla sitten Visual Basiccia käytetään, jos se kerran on ohjelmointikieli :O
- uisodfhsiof
Visual kiinnostaa! kirjoitti:
Miten ihmeessä sitten jollain sivulla jossa kerrottiin Visual Basicista oli kuva jossa oli joku ohjelma... Millä ohjelmalla sitten Visual Basiccia käytetään, jos se kerran on ohjelmointikieli :O
ilmeisesti haet visual basic -kääntäjää. pistäs googleen visual basic compilers nii pitäs tulla jotain
- visual kiinnostaa!!!!!!!!!!!
uisodfhsiof kirjoitti:
ilmeisesti haet visual basic -kääntäjää. pistäs googleen visual basic compilers nii pitäs tulla jotain
no kyllä löyty kaikkee muttei sopivaa... etin nääs microsoft vb compileria eli mist sen sais? tai edes samanlaisen joka on http://ohjelmointiputka.net sivun visual basic oppaassa. onko se just toi?
- sdiufhihi
visual kiinnostaa!!!!!!!!!!! kirjoitti:
no kyllä löyty kaikkee muttei sopivaa... etin nääs microsoft vb compileria eli mist sen sais? tai edes samanlaisen joka on http://ohjelmointiputka.net sivun visual basic oppaassa. onko se just toi?
laitoin googleen visual basic compilers -> ensimmäinen linkki -> sivun yläosassa lukee: Free Microsoft Visual Basic 2005 Express. kenties haet tuota?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984